abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 17:47:13 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50584474
Ter bevordering van de sociale participatie door linkse dombo's en ander tuig lijkt het me een goed idee om de hoogte van de opleiding omgekeerd evenredig te maken aan het uitkeringsniveau van de malloot in kwestie. Dit heeft een aantal voordelen: zware uitkeringstrekkers (met bijvoorbeeld 1000 of 1200 netto) die nu ongelofelijke mongolen zijn worden meer gestimuleerd om slimmer te worden als je ze een doctorale titel kado geeft, wat hun weer meer arbeidsperspectief brengt.
Goed plan?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 18 juni 2007 @ 18:06:15 #2
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_50585039
quote:
Goed plan?
nee.
Huilen dan.
pi_50585061
je bedoelt recht evenredig neem ik aan?
pi_50585067
Dat gebeurt allang met de WW.
Jesus saves but death prevails.
pi_50585165
Je doet je ondertitel eer aan.
deal with it
pi_50585321
'malloten' en 'mongolen' in een poging tot serieuze politieke openingspost?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_50585346
En het voordeel van kanslozen die subsidie gaan vragen om te studeren, dit vervolgens bij lange na niet halen en crimineel gaan worden omdat ze geen hoge uitkering meer hebben?
En mensen die gewoon te stom zijn om iets te kunnen, die kan je moeilijk in een gaskamer stoppen.. `

Moet je ook eens denken hoe goed de samenleving ineens zal werken als alle uitkeringstrekkende maar wel werkvermogende universitair afgestudeerden zullen werken.
Als het er drie zijn, mag je blij zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door Skv op 18-06-2007 18:35:42 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 18 juni 2007 @ 18:28:04 #8
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_50585640
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_50601843
quote:
Dat wel.
Maar was wel lekker slap lullen en kankeren daar!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_50601879
quote:
Op maandag 18 juni 2007 17:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ter bevordering van de sociale participatie door linkse dombo's en ander tuig lijkt het me een goed idee om de hoogte van de opleiding omgekeerd evenredig te maken aan het uitkeringsniveau van de malloot in kwestie. Dit heeft een aantal voordelen: zware uitkeringstrekkers (met bijvoorbeeld 1000 of 1200 netto) die nu ongelofelijke mongolen zijn worden meer gestimuleerd om slimmer te worden als je ze een doctorale titel kado geeft, wat hun weer meer arbeidsperspectief brengt.
Goed plan?
Maakt mij niet uit. Ik heb al een titel, Ir, en een uitkering. Niet eens 1000 netto: 840 netto!
Oh ja: en ik ben ook redelijk handig!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')