quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, toen Pardo bij Feyenoord speelde.
Een speler die 3 miljoen heeft gekost gaan we niet op de bank zetten. Die gooien we in de Maas met een blok beton aan zijn been, wanneer we hem aan de straatstenen niet kwijt kunnen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef Crespo09 het volgende:
goede opstelling vind ik
-------------------------Timmer-------------------------------
----Hofland-----------Bahia-------Vlaar-----------------Gio
------------Hofs--------De Guzman-------------Drenthe
-----Castelen-------------------------------------Slory
--------------------------Makaay-----------------------
Wisselspelers
Ekramy
Koevermans
Charisteas(of verhuren NIET verkopen)
Bruins
Magrao
Huysegems
Lucius
Tiendalli
Wijnaldum
Verhuren
Vinken( het liefst aan excelsior)
Buijs
Kolkka
Terughalen
Paauwe
Pardo
Als ze slim zijn gaan ze ff naar Bayer die een grote schoonmaak houd bijvoorbeeld Salihamidvic die tog wordt vervangen door Riberey
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Is het ook zon kontenbonker?
quote:
wat is jouw o-p-s-t-e-l-l-i-n-g danquote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Een speler die 3 miljoen heeft gekost gaan we niet op de bank zetten. Die gooien we in de Maas met een blok beton aan zijn been, wanneer we hem aan de straatstenen niet kwijt kunnen.
Opstelling is overigens w-a-a-r-d-e-l-o-o-s.
Maar als er een andere speler komt mag hij wieberen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
En Lucius is volgens mij in deze situatie gewoon basisspeler.
Ja maar Gio ook en ik heb liever Gioquote:
Dus dan zet je Hofland voor het gemak maar op RB?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
Ja maar Gio ook en ik heb liever Gio
Best wel ''quote:
Das goed middenveld en aanval jammer dat ze nu zoveel verdedigers aan de buitnekant hebben en willenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gewoon 4-4-2 met Makaay en Slory, middenveld met De Guzman, Lucius, Hofs en Drenthe.
ps: Als Makaay komt
[..]
Best wel '''' eigenlijk ja
![]()
das ook weer wat wie dan Gibbs terughalen ofzo???????????????????quote:Op maandag 18 juni 2007 22:31 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dus dan zet je Hofland voor het gemak maar op RB?
Koevermans: Primaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Crespo09 het volgende:
laatse nieuws
Feyenoord praat met koevermans
Van Marwijk wil Perze niet meer
Castelen wil niet bijtekenen
Vertrek Drenthe nogg niet aanspreekbaar bij Feyenoord
Vanavond duidelijk over Gio
Hofland graag naar Feyenoord
Waar speelt hij? Of speelt hij gewoon totaal niks voor Charlton?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:35 schreef Crespo09 het volgende:
[..]
das ook weer wat wie dan Gibbs terughalen ofzo???????????????????
Ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:38 schreef Crespo09 het volgende:
Eto `o?????
Geef even een samenvatting.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
BvM op ned 3, sportjournaal
Gewoon standaard gebrabbel. BvM heeft met spelers gesproken, imago verbeteren, blabla.quote:
Ook op Talpa, de hele uitzending.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
BvM op ned 3, sportjournaal
Beter kan ik het niet verwoordenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gewoon standaard gebrabbel. BvM heeft met spelers gesproken, imago verbeteren, blabla.
Kutjequote:
Gaat nog niet over Feyenoord.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Beter kan ik het niet verwoorden.
[..]
Kutje![]()
Wat heeft ie tot nu toe onthuld, gezegd? MvB naar Feyenoord
?
Hij heeft alleen een pleidooi gehouden voor 4-3-3, n.a.v. de column van Cruijff. Meer niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:48 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat heeft ie tot nu toe onthuld, gezegd? MvB naar Feyenoord
?
inderdaad, Drenthe heeft echt een klein en behendig lichaam zegquote:Op maandag 18 juni 2007 23:03 schreef Droopie het volgende:
Als je dat zo hoort, kan Feyenoord beter proberen een medaille te halen met turnen.
Schijnen talentjes te zijn die Vlaar en Drenthe
dat weet ik nog wel jah... en dan als rechtsback neerzettenquote:
het is geen Feyenoord TVquote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef TC03 het volgende:
Jezus, dat gezeik over 4-4-2 of 4-3-3... Kan het nog saaier en onboeiender?
Vlaar en Hofland lijkt me een uitstekend duo, wat je zegt is wel waar, maar zo valt er over alles wel wat te zeggenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Met Vlaar en Hofland in het centrum kun je bij snelle spitsen volgens mij nog best een probleem hebben.
Gewoon wat dieper verdedigen. Of meer afstand houden van je directe tegenstander.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Met Vlaar en Hofland in het centrum kun je bij snelle spitsen volgens mij nog best een probleem hebben.
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Is ie zeker vergeten.
Lijkt me juist wel. Juist nu.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij had alleen een gesprek met zijn club, meen ik. Lijkt mij overigens stug, dat je na zo'n teleurstelling gelijk over toekomst gaat praten.
Achja, we horen het wel. Ik vrees dat 'ie niet komt.
Investeerders nemen rationele beslissingen. Zij baseren een rente percentage op het risico wat het met zich meebrengt. Over het algemeen mag je best verwachten dat dit rond marktconforme rente percentages ligt, dus alsof je een grote lening afsluit met aflossingsverplichtingen. In mijn ogen wordt Feyenoord er wel beter van, omdat zij over kapitaal kunnen beschikken, maar het is niet zo dat dit een gouden ei is ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Tomasso het volgende:
25%... Heb je uberhaupt dat plan ooit wel eens gelezen op Feyenoord.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |