Ik las net dat je dus bijvoorbeeld stukken armor van het zelfde soort op elkaar kan leggen of iets dergelijks en op die manier sterker kunt maken enz.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het ziet er net zo goed uit alleen dan meer opties mbt het zelf maken van wapens / armour e.d. plus dat de rest van de wereld NIET meeleveld met je vind ik toch een behoorlijk pluspunt. De previews van IGN zijn ook redelijk lovend over het spel.
Eerst Overlord maar eens uitspelen en dan Two Worlds maar oppikken.
Maar staat dat Fok! ding zelf ook nog in een ranking ofzo? Of is dat alleen voor de mensen van fok te vergelijken? Of ook een ranking tegen andere '' groepen'' ?quote:
Fok! onlyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar staat dat Fok! ding zelf ook nog in een ranking ofzo? Of is dat alleen voor de mensen van fok te vergelijken? Of ook een ranking tegen andere '' groepen'' ?
Zelfde nick als hier?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:52 schreef Messenga het volgende:
Gooi me er maar in DS, ik rank me wel op.
Donequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:57 schreef Schimpie het volgende:
Mij kun je ook bij die ranking zetten, mayadebij is mijn tag.![]()
Zit momenteel alleen vol met Duitsers, hehe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:31 schreef Ceased2Be het volgende:
En Two Worlds heeft een multiplayer gedeelte!
Messje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zelfde nick als hier?
Je moet je wel ff gratis registreren op MyGamerCard
Done.quote:
Ben ook niet zo MP-ig, maar met deze game wil ik het wellicht nog wel uitproberen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:33 schreef AQuila360 het volgende:
Daar hou ik nooit zo van![]()
Maar jij hebt wel een goede smaak kwa games![]()
![]()
Done.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Bartje twi
JackassNL
Icegirl87
Buffelboef
clouddy
kunnen er ook bij
Ja dollar zeker? Is ¤40,-....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En zodra ik wil afrekenen is het ineens 53...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |