zozo meiske.. wat zijn uw zondenquote:
i kwil 's nachts gewoon zo min mogelijk aan hebben....quote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.....daar hebben ze ondergoed vor uitgevonden wel
whehequote:Op maandag 18 juni 2007 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
i kwil 's nachts gewoon zo min mogelijk aan hebben....
ik lig altijd verschrikkelijk te woelen en te draaien, en dan zit dat vervelend
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed!![]()
Maar je zei het niet..![]()
das nog eens puickquote:Op maandag 18 juni 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hor voor m'n ramen aan de buitenkant, zodat het raam nog wel open kan!.Altijd frisse lucht én geen muggen!
![]()
Dat. En bayern spul, 1 stuif en ze zijn in het hele huis dood. De planten ook overigens.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hor voor m'n ramen aan de buitenkant, zodat het raam nog wel open kan!.Altijd frisse lucht én geen muggen!
![]()
het liefst zou ik ook onderlakens ritueel verbranden, want ik presteer het regelmtig ze los te trappen van het matras, en dan vervolgnes verstrikt te rakenquote:
absoluutquote:
Hé, dat heb ik ook!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
het liefst zou ik ook onderlakens ritueel verbranden, want ik presteer het regelmtig ze los te trappen van het matras, en dan vervolgnes verstrikt te raken
Wat is dat voor zooi dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat. En bayern spul, 1 stuif en ze zijn in het hele huis dood. De planten ook overigens.
En naaktslapen doe ik altijd. TMI
Juischt!quote:
quote:
Okee... daar is wel overheen te komen. denk ikquote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan niet zonder pyama. Dat is mijn zonde. Verder ben ik blond lief ende braaf.
Whehe dat ken ik wel ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
het liefst zou ik ook onderlakens ritueel verbranden, want ik presteer het regelmtig ze los te trappen van het matras, en dan vervolgnes verstrikt te raken
Zoeen typo!! Het is natuurlijk Pyjama.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef MPG het volgende:
Okee... daar is wel overheen te komen. denk ik
jamaar ik weet toch wadde bedoelt jaquote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen typo!! Het is natuurlijk Pyjama.
Taalpurist.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen typo!! Het is natuurlijk Pyjama.
Succesquote:
Suc6quote:
sucsexquote:
Secretaresse hm. Dan krijg je datquote:Op maandag 18 juni 2007 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
Taalpurist.![]()
En ook goedemiddag hier, leerse, shopse en wat iedereen ook aan het doen is of gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |