quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zoooo ik kan niet meer wachten om dit spel in bezit te hebben, en jullie online eens echt voetbal te leren spelen.![]()
Lijkt me eerder dat het het aantal mensen in de muur isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:50 schreef Mr-Sander het volgende:
Zahl der Schützen is denk aantal schutters, dus hoeveel mensen achter de bal gaan staan.
Lijkt me inderdaad ook..bij nader inzienquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat het het aantal mensen in de muur is. Het aantal 'beschermers' dus als je het letterlijk vertaald.
Die optie zit er al een tijdje in hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:02 schreef el_nuno het volgende:
het enigste wat ik haat in pro evo is dat de spel zelf je mannatje veranderd naar degene die het digste bij de bal staat hopelijk veranderen ze dit of dat ze ergens een optie hebben om dat uit te zetten want ik irriteer me mateloos aan dat.
Daar mag inderdaad wel is wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:21 schreef armeenio het volgende:
en hoe is de sfeer/geluiden?..
Als je een kans mist,dat de supporters ook realistisch OEHHH zeggen en als je een belangrijk doelpunt scoort in de laatste minuut ofso dat de stadion ontploft.. hoe zit het met die geluiden?
Hmm, je weet dat ISS door een andere divisie van Konami is gemaakt dan de Winning eleven/PES reeks he?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:01 schreef Flashwin het volgende:
PES arcade![]()
ik speel de serie al sinds ISS op de SNES en de gameplay is elke keer realistischer geworden. PES 6 is tot nu toe de beste computersimulatie van voetbal.
In welk opzicht verandert dit het feit dat ik vind dat de gameplay elke keer realistischer is geworden?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:26 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm, je weet dat ISS door een andere divisie van Konami is gemaakt dan de Winning eleven/PES reeks he?
Aha, iets te vaak pak slaag gekregen door Inter noobs..quote:Gameplay in PES 6 realistischer![]()
Van buiten de 16 elke keer met Adriano uithalen en 9 van de 10 keer is het een goal, niet te stuiten die man.
Heb je ooit weleens een WInning ELeven gespeeld in plaats van PES??
1 foute aanname en 2 foute conclusies in twee zinnen. Knap.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je hebt gelijk hoor Henk-B, waarschijnlijk heeft Flashwin nooit de Japanse versie gespeeld. Speelt meestal een tikje langzamer en moeilijker.
Je zegt dat je de serie speelt vanaf ISS, dat is een andere serie dan PES/WE. Deze 2 staan los van elkaar qua gameplay en zijn door een ander team van Konami gemaakt.quote:In welk opzicht verandert dit het feit dat ik vind dat de gameplay elke keer realistischer is geworden?
Aha 1 foute aanname en daardoor een foute conclusie.quote:Aha, iets te vaak pak slaag gekregen door Inter noobs..ligt toch echt aan jezelf
Het is algemeen bekend dat Inter overpowered is omdat de maker van de serie (Seabass) een fan van Inter Milan is. Zo was Recoba in vorige series altijd de snelste speler uit het spel, terwijl hij in het echt nooit aan spelen toe kwam. Daarom is het ook makkelijk om met bijvoorbeeld Inter te spelen omdat je aan een halve kans genoeg hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:47 schreef Flashwin het volgende:
Aha, iets te vaak pak slaag gekregen door Inter noobs..ligt toch echt aan jezelf
Jij hebt dus blijkbaar gewoon geen verstand van voetbal? Ik vind PES niet realistisch maar het is meer een keuze tussen twee kwaden omdat FIFA zo mogelijk nog slechter is.quote:1 foute aanname en 2 foute conclusies in twee zinnen. Knap.
Flashwin denkt dat hij er wat vanaf weet, maar weet nog niet waar de klepel hangtquote:Op maandag 27 augustus 2007 19:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je hebt gelijk hoor Henk-B, waarschijnlijk heeft Flashwin nooit de Japanse versie gespeeld. Speelt meestal een tikje langzamer en moeilijker.
Dat is inderdaad het probleem. PES is niet supergoed, nee, de rest is gewoon stuitend slecht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:14 schreef MaxC het volgende:
2 vs. 2 zit er niet in online![]()
Echt klote Konami zeg, jezus. Verlies echt steeds meer respect voor die lui.
Het kutte is gewoon dat ik hem toch wel moet kopen, Fifa is helemaal triest
Terwijl het zo'n inkoppertjes zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef Rahl het volgende:
het zijn gewoon zoveel gemiste kansen steeds
preciesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n inkoppertjes zijn
Beste post uit dit topic.quote:Op maandag 3 september 2007 11:08 schreef DeToXiC het volgende:
Ik wil 'm voor de PS3... ik ben het wachten zat man.
quote:
ik ook, international challenge bezig met Trinidad en TObagoquote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef Leonos het volgende:
Heb er zin in
Speel nog dagelijks PES6.
Er zat wél 2 vs 2 in PES6 online, zowel als je offline met 2 controllers speelde als samen online in 1 team. Gek als het niet in 7 zou zitten.quote:Op maandag 3 september 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze zijn gek geworden. Ik heb PES6 ontzettend weinig gespeeld omdat ik deze mogelijkheid miste. Dit is voor mij ook echt een reden om m dan maar niet te kopen![]()
In de PC- en PS2-versie wél, in de 360-versie niet.quote:Op maandag 3 september 2007 16:28 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Er zat wél 2 vs 2 in PES6 online, zowel als je offline met 2 controllers speelde als samen online in 1 team. Gek als het niet in 7 zou zitten.
Moet je maar geen Xbox halenquote:Op maandag 3 september 2007 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In de PC- en PS2-versie wél, in de 360-versie niet.
Dik lelijk dus
Denk dat ik pes7 ook links laat liggen bedoel kan net zo goed fifa 96 gaan spelen want dat is ook voetbalquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:28 schreef ihugster het volgende:
XBox fanaten moeten lekker naar de MSN fora's gaan..PES7 laat ik denk ik links liggen omdat er niet zo heel veel is veranderd als ik alle informatie moet geloven. Meest recente spelers? Maakt niet uit die kun je zelf in PES6 ook invoeren,sterker nog je kunt zelfs hele teams editten en customizen. M.a.w. aan de oppervlakte weinig nieuws aan de horizon. Nieuwe shirts? Ach speel je toch gewoon elke keer in het thuis-shirt van het uitspelende team.
![]()
Idd, wat een kutredenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:17 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Denk dat ik pes7 ook links laat liggen bedoel kan net zo goed fifa 96 gaan spelen want dat is ook voetbal.
Het is de eerste echte next-gen versie en die laat je links liggen? Had dan PES6 links laten liggen. Dat was echt vrijwel hetzelfde als PES5 alleen dan iets kutter.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:28 schreef ihugster het volgende:
XBox fanaten moeten lekker naar de MSN fora's gaan..PES7 laat ik denk ik links liggen omdat er niet zo heel veel is veranderd als ik alle informatie moet geloven. Meest recente spelers? Maakt niet uit die kun je zelf in PES6 ook invoeren,sterker nog je kunt zelfs hele teams editten en customizen. M.a.w. aan de oppervlakte weinig nieuws aan de horizon. Nieuwe shirts? Ach speel je toch gewoon elke keer in het thuis-shirt van het uitspelende team.
![]()
Daar heb ik eigenlijk een vraag over: Ik speel nu PES6 op me Ps3 online, maar server is niet altijd even goed. Komt dat omdat het een Ps2 spel is.. En dus PES2008 beter loopt online..??quote:Op woensdag 5 september 2007 11:48 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga hem ook 100 % zeker halen, enig spel dat ik blind koop. Ik weet ook wel dat het niet super zal veranderd zijn (behalve schwalbes, shirtje trekken etc.), maar puur voor het online spelen op de PS3 alleen al.
PES6 loopt via de Playstation 2 servers, die waren sowieso waardeloos. PS3 is online sowieso veel beter dan PS2, dus lijkt me dat het gewoon goed is.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk een vraag over: Ik speel nu PES6 op me Ps3 online, maar server is niet altijd even goed. Komt dat omdat het een Ps2 spel is.. En dus PES2008 beter loopt online..??
Geloof me nou, PES is zoveel beter dan FIFA, echt waar. En al die lui die FIFA spelen hebben gewoon nog nooit PES gespeeld of nooit serieus moeite gedaan om het onder de knie te krijgen. Je kunt in veel dingen een eigen mening hebben, maar dat is er hier gewoon nietquote:Op woensdag 5 september 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er trouwens al een demo beschikbaar? Dan kan ik PES ook eens proberen. Zodat ik daarna een keus kan maken of ik FIFA of PES koop. Beide vind ik weer wat overdreven namelijk
Dat zou ik dan graag zelf willen ervaren. Dus ik wacht met smart op de demo van PES7quote:Op woensdag 5 september 2007 16:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geloof me nou, PES is zoveel beter dan FIFA, echt waar. En al die lui die FIFA spelen hebben gewoon nog nooit PES gespeeld of nooit serieus moeite gedaan om het onder de knie te krijgen. Je kunt in veel dingen een eigen mening hebben, maar dat is er hier gewoon niet
Ik ben zelf een PES-fan, maar je kunt het niet zo zwart/wit zeggen, tenzij je jezelf ook als een fanboy wil zien. PES is echt niet heilig ofzo...quote:Op woensdag 5 september 2007 16:46 schreef Saekerhett het volgende:
Geloof me nou, PES is zoveel beter dan FIFA, echt waar. En al die lui die FIFA spelen hebben gewoon nog nooit PES gespeeld of nooit serieus moeite gedaan om het onder de knie te krijgen. Je kunt in veel dingen een eigen mening hebben, maar dat is er hier gewoon niet
Ja maar ik kan het me niet voorstellen, dat bedoel ik eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2007 20:21 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik ben zelf een PES-fan, maar je kunt het niet zo zwart/wit zeggen, tenzij je jezelf ook als een fanboy wil zien. PES is echt niet heilig ofzo...
Iedereen zoekt iets anders in een spel en voor sommigen (hopelijk de meesten) vult PES dat het beste in, terwijl anderen in FIFA alles vinden wat ze zoeken.
PES heeft ook gewoon zijn zwakke punten. Het zijn beiden matige voetbalgames alleen is PES wat minder matig. FIFA is qua voetbal echt heel erg zwak maar heeft nog een beetje redelijke atmosfeer al zijn die glimmende graphics om van te kotsen. PES heeft een wat betere en serieuzere gameplay maar verziekt het met trieste AI en een dito kutsfeer. Om nog maar te zwijgen over de commentatoren. Al zijn die in de nieuwe PES aan de kant geschoven.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja maar ik kan het me niet voorstellen, dat bedoel ik eigenlijk
Kijk, stel dat ik moest kiezen tussen een Audi A8 en een BMW 7-serie, dan kies ik voor de Audi, terwijl iemand anders voor de BMW kiest. Daar kan ik het me wel bij voorstellen, omdat je dan gewoon je eigen smaak kiest. Maar PES is gewoon beter dan FIFA, en ik heb alle FIFA's gespeeld hoor...
Komt er niet. Weer gewoon het oude puntensysteem. Ook de opzet van de ML is hetzelfde voor zover ik weet. Alleen hebben ze een extra factor toegevoegd aan je team: "Image". Dus als je geen Europees speelt heb je een lage imago en zullen spelers minder snel komen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Alsjeblieft een realistisch transfersysteem
En een demo graag.
Zozo wat een vebetering. Waarom niet gewoon met miljoenen Euro's en premies werken etc.?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komt er niet. Weer gewoon het oude puntensysteem. Ook de opzet van de ML is hetzelfde voor zover ik weet. Alleen hebben ze een extra factor toegevoegd aan je team: "Image". Dus als je geen Europees speelt heb je een lage imago en zullen spelers minder snel komen.
Precies, vraag ik me ook af. Zo moeilijk is het toch niet om die PES Punten x50 of x100 te doen en er $ of ¤ voor te zetten?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zozo wat een vebetering. Waarom niet gewoon met miljoenen Euro's en premies werken etc.?
Dat kan nu toch ook al...quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef Apfel. het volgende:
Ik vind dat ze tussenstanden moeten geven tijdens de rust vna je eigen game. Dat je kan zien hoeveel het bij andere wedstrijden staat.
Dat staat er nu ook al..quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:57 schreef Apfel. het volgende:
Ik vind dat ze tussenstanden moeten geven tijdens de rust vna je eigen game. Dat je kan zien hoeveel het bij andere wedstrijden staat.
Ik speel laatste tijd vaak International Challenge, en dan kan ik niet tussentijds (in de rust, of tijdens t spelen) zien wat andere uit mn poule doen.quote:
Boeiend, binnen 2 dagen is er weer een option file met alle juiste shirts en namenquote:Op zondag 9 september 2007 17:57 schreef Mindstate het volgende:
Teleurstellend dat van de Premiership alleen Newcastle United en de Spurs gelicensed zijn
Online helaas niet, hè...quote:Op zondag 9 september 2007 18:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Boeiend, binnen 2 dagen is er weer een option file met alle juiste shirts en namen
10 jaar Fifa, ik leef met je meequote:Op zondag 9 september 2007 17:17 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar dit spel, na 10 jaar FIFA moet ik toch echt een keer overstappen.
m2quote:Op zondag 9 september 2007 19:54 schreef toma het volgende:
ik wil een demo om te kijken of mn pc t trekt!
dit is nog erger dan een genoxide in Darfurquote:Op zondag 9 september 2007 17:17 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar dit spel, na 10 jaar FIFA moet ik toch echt een keer overstappen.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:35 schreef toma het volgende:
[..]
dit is nog erger dan een genoxide in Darfur
we moeten je redden!!
[afbeelding]
[..]
we moeten je redden!!
[afbeelding]
Dat laatste heb ik nog nooit in pes6 gezien, en ik heb al heel wat potjes gespeeldquote:Op zondag 9 september 2007 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had vandaag ff de demo van pes 6 geprobeerd. Maar wat een amateurs zeg.Mijn keeper (die de CPU bestuurde, "redde" een bal, maar liet deze weer los (kan wel eens gebeuren). De verdediger heeft de bal aan zijn voet (ik bestuurde deze verdediger). Komt opeens die keeper weer en trapt die bal weg uit de voeten van de verdediger zo in de voeten van een aanvaller van de tegen partij en struikelt vervolgens over de benen van de verdediger.
De spits schiet voor open doel de bal binnen.
![]()
![]()
Ik hoop dat zoiets in de uiteindelijke versie niet zat.
[..]
we moeten je redden!!
[afbeelding]
gelukkig, want ik vond het er erg dom uit zienquote:Op zondag 9 september 2007 22:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nog nooit in pes6 gezien, en ik heb al heel wat potjes gespeeld
Ik zou het ook in de Championsleague en bekercompetities willen zien.quote:
Heb ik ook nog niet gezien. Veel standaarduitslagen en meer dan vier of vijf doelpunten in een wedstrijd is schaars. Zelfs als een Sparta Rotterdam tegen een Real Madrid speelt rollen er nog uitslagen van 0-1 of 1-0 uit.quote:Op maandag 10 september 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou het ook in de Championsleague en bekercompetities willen zien.
Virtuele stand zou wel te veel gevraagd zijn maar goed.
Heeft iemand trouwens in PES 6 wel eens gehad dat er een wedstrijd tussen 2 AI teams 5 of 6-0 is geworden? Ik kijk altijd de uitslagen van de andere teams in de competitie maar heb het nog nooit gezien.
Nee, dat is meestal pas in februari ofzo.quote:Op maandag 10 september 2007 19:51 schreef HAL9000S het volgende:
Wanneer komt ie nou uit @ de ps3 in de states? Eerder dan in Europa?
quote:Op maandag 10 september 2007 19:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb ik ook nog niet gezien. Veel standaarduitslagen en meer dan vier of vijf doelpunten in een wedstrijd is schaars. Zelfs als een Sparta Rotterdam tegen een Real Madrid speelt rollen er nog uitslagen van 0-1 of 1-0 uit.![]()
Grappig dat ik gewoon met 10-0 van Ajax win. Ze komen niet eens in de buurt van de goal. Overigens is Leonardo geblesseerd dus die mag je niet gebruiken. Zou wel eens willen zien of je Colin überhaupt opstelt...quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 22:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Grappig dat ik gewoon met 10-0 van Ajax win. Ze komen niet eens in de buurt van de goal. Overigens is Leonardo geblesseerd dus die mag je niet gebruiken. Zou wel eens willen zien of je Colin überhaupt opstelt...![]()
Das je eigen gespeelde wedstrijd, ik heb het over een AI - AI wedstrijd.quote:
quote:
Als ik dat zou weten zou ik natuurlijk geen vraagteken als PI gebruikt hebben hequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef satecl het volgende:
Wat moet die site gaan voorstellen..?
Voor de PC moet je ook gewoon een Logtiech Rumblepad kopen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:49 schreef Camplo het volgende:
Ik ben benieuwd.
Vandaag de PC Pes versie eens halen.
Heb alleen een pokke hekel aan besturing op de PC.
Xbox 360 is lovely maar tegen PC spelen zuigt dan wel hard, tegen vrienden is tenminste tof.
Is die wel handig te configgen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor de PC moet je ook gewoon een Logtiech Rumblepad kopen.
Easy shizzle, heb hem zelf ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Is die wel handig te configgen?
Dan neem ik die meteen één mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |