Terwijl het zo'n inkoppertjes zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:22 schreef Rahl het volgende:
het zijn gewoon zoveel gemiste kansen steeds
preciesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n inkoppertjes zijn
Beste post uit dit topic.quote:Op maandag 3 september 2007 11:08 schreef DeToXiC het volgende:
Ik wil 'm voor de PS3... ik ben het wachten zat man.
quote:
ik ook, international challenge bezig met Trinidad en TObagoquote:Op maandag 3 september 2007 14:35 schreef Leonos het volgende:
Heb er zin in
Speel nog dagelijks PES6.
Er zat wél 2 vs 2 in PES6 online, zowel als je offline met 2 controllers speelde als samen online in 1 team. Gek als het niet in 7 zou zitten.quote:Op maandag 3 september 2007 14:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze zijn gek geworden. Ik heb PES6 ontzettend weinig gespeeld omdat ik deze mogelijkheid miste. Dit is voor mij ook echt een reden om m dan maar niet te kopen![]()
In de PC- en PS2-versie wél, in de 360-versie niet.quote:Op maandag 3 september 2007 16:28 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Er zat wél 2 vs 2 in PES6 online, zowel als je offline met 2 controllers speelde als samen online in 1 team. Gek als het niet in 7 zou zitten.
Moet je maar geen Xbox halenquote:Op maandag 3 september 2007 19:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
In de PC- en PS2-versie wél, in de 360-versie niet.
Dik lelijk dus
Denk dat ik pes7 ook links laat liggen bedoel kan net zo goed fifa 96 gaan spelen want dat is ook voetbalquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:28 schreef ihugster het volgende:
XBox fanaten moeten lekker naar de MSN fora's gaan..PES7 laat ik denk ik links liggen omdat er niet zo heel veel is veranderd als ik alle informatie moet geloven. Meest recente spelers? Maakt niet uit die kun je zelf in PES6 ook invoeren,sterker nog je kunt zelfs hele teams editten en customizen. M.a.w. aan de oppervlakte weinig nieuws aan de horizon. Nieuwe shirts? Ach speel je toch gewoon elke keer in het thuis-shirt van het uitspelende team.
![]()
Idd, wat een kutredenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:17 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Denk dat ik pes7 ook links laat liggen bedoel kan net zo goed fifa 96 gaan spelen want dat is ook voetbal.
Het is de eerste echte next-gen versie en die laat je links liggen? Had dan PES6 links laten liggen. Dat was echt vrijwel hetzelfde als PES5 alleen dan iets kutter.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:28 schreef ihugster het volgende:
XBox fanaten moeten lekker naar de MSN fora's gaan..PES7 laat ik denk ik links liggen omdat er niet zo heel veel is veranderd als ik alle informatie moet geloven. Meest recente spelers? Maakt niet uit die kun je zelf in PES6 ook invoeren,sterker nog je kunt zelfs hele teams editten en customizen. M.a.w. aan de oppervlakte weinig nieuws aan de horizon. Nieuwe shirts? Ach speel je toch gewoon elke keer in het thuis-shirt van het uitspelende team.
![]()
Daar heb ik eigenlijk een vraag over: Ik speel nu PES6 op me Ps3 online, maar server is niet altijd even goed. Komt dat omdat het een Ps2 spel is.. En dus PES2008 beter loopt online..??quote:Op woensdag 5 september 2007 11:48 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga hem ook 100 % zeker halen, enig spel dat ik blind koop. Ik weet ook wel dat het niet super zal veranderd zijn (behalve schwalbes, shirtje trekken etc.), maar puur voor het online spelen op de PS3 alleen al.
PES6 loopt via de Playstation 2 servers, die waren sowieso waardeloos. PS3 is online sowieso veel beter dan PS2, dus lijkt me dat het gewoon goed is.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk een vraag over: Ik speel nu PES6 op me Ps3 online, maar server is niet altijd even goed. Komt dat omdat het een Ps2 spel is.. En dus PES2008 beter loopt online..??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |