of williams, wat maakt het uitquote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jij hebt t over Wendy James....
Dan noem ik Wendy O James
En de Plasmatics kwamen ook ineens uit het niets in je op?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Jij hebt t over Wendy James....
Dan noem ik Wendy O James
Ook niet de eerste keer dat er iets verdacht overkomt. Maar iemand is onschuldig totdat we iets kunnen bewijzen.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je eerst Pink noemt, daarna Siouxie en dan Wendy O James 'gokt' bij deze foto, dan klopt er m.i. iets niet...
Ook het paleis gezien?? btw Ubud is niet de hoofdstad van Baliquote:Op maandag 18 juni 2007 14:30 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ben er geweest dus ik zou dit moeten weten
Nee, niet gezien. Hebben vooral voor pampus gelegen op het strand na een rondreis op Javaquote:Op maandag 18 juni 2007 14:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook het paleis gezien?? btw Ubud is niet de hoofdstad van Bali
Bovendien... Hoe had ik een plaatje kunnen opzoeken?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:30 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ook niet de eerste keer dat er iets verdacht overkomt. Maar iemand is onschuldig totdat we iets kunnen bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |