quote:Op maandag 18 juni 2007 15:11 schreef steekbal het volgende:
goddelijke kale
en op den lange duur er toch in gaat geloven terwijl je weet dat het niet goed is?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:21 schreef Houtspeer het volgende:
Iets horen of zien wat jij niet gelooft
neequote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef Houtspeer het volgende:
Is het niet goed?
Dan lijden er heel veel mensen aan cognitieve dissonantie...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef Houtspeer het volgende:
Ehm een voorbeeld dan: Pim is een anti-moslim en tot zijn ongenoegen komen er een boel moslims in zijn straat wonen en dus zit hij precies tussen allemaal mensen die dingen doen waarvan hij vindt dat het slecht is. Pim lijdt aan cognitieve dissonantie.
...en tot zijn grote verbazing komt hij erachter dat moslims best aardige mensen kunnen zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef Houtspeer het volgende:
Ehm een voorbeeld dan: Pim is een anti-moslim en tot zijn ongenoegen komen er een boel moslims in zijn straat wonen en dus zit hij precies tussen allemaal mensen die dingen doen waarvan hij vindt dat het slecht is. Pim lijdt aan cognitieve dissonantie.
Vind ik ook hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 15:37 schreef Iago het volgende:
[..]
...en tot zijn grote verbazing komt hij erachter dat moslims best aardige mensen kunnen zijn.
volgens mij heb ik een punt te weinig...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef steekbal het volgende:
Bb + 1
Tussenstand topic 826:
Cobra4 1
MadMaster 1
FormerlyKnownAs 1
Bwenniebren 1
Houtspeer 1
steekbal 1
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
volgens mij heb ik een punt te weinig...
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:49 schreef Iago het volgende:
satie?
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:56 schreef erkel het volgende:
Old dirty bastard
alsjeblieft mag ik een puntquote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef Flyga het volgende:
BOB SAPP
Zo desperate voor een punt? Ik verkoop ze voor ¤5 per stuk.quote:
dealquote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Zo desperate voor een punt? Ik verkoop ze voor ¤5 per stuk.![]()
Was ff eitje aant bakkenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef Flyga het volgende:
BOB SAPP
dat zeg je nuquote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
(ookal had ik het al geraden, voordat je de 2de foto plaatste...)
flyga mag em hebben
nee grapje jij mag hem wel het moet wel eerlijkquote:
Ow je had op de vorige pagina het al geraden, niet gezienquote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik WIL em NIET, Jij mag em...
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:25 schreef Iago het volgende:
wie het eerst een vraag stelt krijgt het punt
Ik had je echt het punt gegeven als Erkel niet zijn mening had veranderdquote:Op maandag 18 juni 2007 16:27 schreef ScottTracy het volgende:
DEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:28 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik had je echt het punt gegeven als Erkel niet zijn mening had veranderd
Djeez Erkel het was een grapje...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef erkel het volgende:
[..]
![]()
Ik had flyga al eerst het punt gegeven, omdat ik het antwoord van FKA op de vorige pagina niet gezien had. En als FKA zegt dat ie toch zo weg moet en geen vraag kan stellen, dan komt flyga het punt geheel toe. Ik heb nergens mijn mening veranderd.
Doe dan ff zo'n leuk PI'tje bij je postquote:Op maandag 18 juni 2007 16:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Djeez Erkel het was een grapje...
Ja maar het gaat zo snel hier dat ik het was vergetenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Doe dan ff zo'n leuk PI'tje bij je post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |