Waar is de beschrijving, en wat zegt dit over mij?quote:
Wallawalla! ga met je jurk over straat lopen joh, chinees.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:37 schreef zarGon het volgende:
BG, achterlijke klapmongool, nee. Ga knocken op heavens door.
Naar lijk ik nieteens op manquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:34 schreef Leia het volgende:
Ik ben niet zo'n talent in tekenen maar dit kwam eruit:
[afbeelding]
Dit is al heel beter.quote:
Al gedaan, niets bijzonders aan. Ga spelen op de A1.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wallawalla! ga met je jurk over straat lopen joh, chinees.
Ahhh dat is lief muus!quote:
Zegt duidelijk iemand die niet piano kan spelen. Piano spelen is hardstikke romantisch man, vooral als je voor een meisje speelt enzo... ik kan trouwens geen noot lezen, heb het mezelf aangeleerdquote:
Ik dacht dat jij dat was, toen ik dat icoon her en der (vooral in DGK dus) zag opduikenquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]!!!
Deze is genomineerd, ik moest glimlachen.
ik kon het, tot ik de gitaar ontdektequote:Op maandag 18 juni 2007 12:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zegt duidelijk iemand die niet piano kan spelen. Piano spelen is hardstikke romantisch man, vooral als je voor een meisje speelt enzo... ik kan trouwens geen noot lezen, heb het mezelf aangeleerd
Mijn vader speelde gitaar, en heel goed ook. Wilde dat ik het kon, maar gitaar spelen is een stuk moeilijker dan piano. mischien probeer ik het ooit wel eens te leren.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:46 schreef BossFight het volgende:
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/6gc1naf.jpg[/img]
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Paltos het volgende:
GB, jij bent zó fucking kansloos. Niet normaal.
Ik heet heul niet gaajbuardian, plejeber! (ja plejeber is een woord, een duits woord zelfs, MUTTI SUCHER IMM CAFEHEN)quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Paltos het volgende:
GB, jij bent zó fucking kansloos. Niet normaal.
Vlaai guardian?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:27 schreef talin77 het volgende:
op zon mooie zomerse dag iets wat er niet thuis hoort en verschrikkelijk irritant is.
[afbeelding]
Yo BGquote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef BasEnAad het volgende:
Wat ben je toch eigenlijk ook een omhooggevallen stuk vreten.
Jij bent gewoon jaloers, en ik heb een lekker koppie mmmm!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |