Waar is de beschrijving, en wat zegt dit over mij?quote:
Wallawalla! ga met je jurk over straat lopen joh, chinees.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:37 schreef zarGon het volgende:
BG, achterlijke klapmongool, nee. Ga knocken op heavens door.
Naar lijk ik nieteens op manquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:34 schreef Leia het volgende:
Ik ben niet zo'n talent in tekenen maar dit kwam eruit:
[afbeelding]
Dit is al heel beter.quote:
Al gedaan, niets bijzonders aan. Ga spelen op de A1.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wallawalla! ga met je jurk over straat lopen joh, chinees.
Ahhh dat is lief muus!quote:
Zegt duidelijk iemand die niet piano kan spelen. Piano spelen is hardstikke romantisch man, vooral als je voor een meisje speelt enzo... ik kan trouwens geen noot lezen, heb het mezelf aangeleerdquote:
Ik dacht dat jij dat was, toen ik dat icoon her en der (vooral in DGK dus) zag opduikenquote:
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]!!!
Deze is genomineerd, ik moest glimlachen.
ik kon het, tot ik de gitaar ontdektequote:Op maandag 18 juni 2007 12:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zegt duidelijk iemand die niet piano kan spelen. Piano spelen is hardstikke romantisch man, vooral als je voor een meisje speelt enzo... ik kan trouwens geen noot lezen, heb het mezelf aangeleerd
Mijn vader speelde gitaar, en heel goed ook. Wilde dat ik het kon, maar gitaar spelen is een stuk moeilijker dan piano. mischien probeer ik het ooit wel eens te leren.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:46 schreef BossFight het volgende:
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/6gc1naf.jpg[/img]
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Paltos het volgende:
GB, jij bent zó fucking kansloos. Niet normaal.
Ik heet heul niet gaajbuardian, plejeber! (ja plejeber is een woord, een duits woord zelfs, MUTTI SUCHER IMM CAFEHEN)quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Paltos het volgende:
GB, jij bent zó fucking kansloos. Niet normaal.
Vlaai guardian?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:27 schreef talin77 het volgende:
op zon mooie zomerse dag iets wat er niet thuis hoort en verschrikkelijk irritant is.
[afbeelding]
Yo BGquote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef BasEnAad het volgende:
Wat ben je toch eigenlijk ook een omhooggevallen stuk vreten.
Jij bent gewoon jaloers, en ik heb een lekker koppie mmmm!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:44 schreef Clausewitz het volgende:
Jij bent een lelijke, dikke man. Heb je 'n probleem op sociaal vlak ofzo?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:05 schreef L.Denninger het volgende:
[afbeelding]
BaajGuardian in de kofferbak !!!
Ik heb het over dat hoofd in de OP. Mocht ik inderdaad de verkeerde persoon te pakken hebben bied ik bij deze mijn excuses aan, maar ik zit er zelden naast, dus neem aan dat ik nu tegen dat dikke, lelijke figuur praat. Vriend, je hebt issues. Dat neem je niet weg door een topic over jezelf te openen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]Volgens mij kijk je naar de verkeerde fotos koterke.
Weet je wat jij moet ????quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Ik heb het over dat hoofd in de OP. Mocht ik inderdaad de verkeerde persoon te pakken hebben bied ik bij deze mijn excuses aan, maar ik zit er zelden naast, dus neem aan dat ik nu tegen dat dikke, lelijke figuur praat. Vriend, je hebt issues. Dat neem je niet weg door een topic over jezelf te openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet ????Je loopt me nu al in twee topics weg te jagen. Ben je van de Stasi ofzo? Vent, bemoei je alsjeblieft met je eigen zaakjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Der Krieg ist also ein Akt der Gewalt, um den Gegner zur Erfüllung unseres Willens zu zwingen."
quote:
Ga eens weg, neger.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:16 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Je loopt me nu al in twee topics weg te jagen. Ben je van de Stasi ofzo? Vent, bemoei je alsjeblieft met je eigen zaakjes.
Je gaat voor de originaliteitsprijs? Werkelijk. Wat behelst jou leven? Ik gok op: "...".quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]!!!
Jij word steeds beter hahaha, ga door met die pics ik lach me kapot hier
Ook genomineerd bij deze
Als je dan net wil doen of je slim bent, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:43 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Je gaat voor de originaliteitsprijs? Werkelijk. Wat behelst jouW leven? Ik gok op: "...".
Da's niet waar, in het andere topic laat ik zien hoe dom je bent, maar ik jaag je daar niet wegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:16 schreef Clausewitz het volgende:
[..]
Je loopt me nu al in twee topics weg te jagen. Ben je van de Stasi ofzo? Vent, bemoei je alsjeblieft met je eigen zaakjes.
Hilariteit alom, echt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Da's niet waar, in het andere topic laat ik zien hoe dom je bent, maar ik jaag je daar niet weg
Nou hop, zeg eens tegen de zuster dat ze weer is vergeten de deur van je kamer op slot te doen, en dat ze een password moet zetten op de internet-pc...
Genomineerdquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
Ik noem het: BG als gare fransoos.
Zeg vuige n00b, er staat een cijfer in je naam.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:51 schreef freak1 het volgende:
BG, als je toch een baardje wilt laten staan, zorg er dan iig voor dat je de pubertijd ontgroeid bent,e n er niet wat van dat pluis komt te staan, maar echt baardhaar.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:51 schreef freak1 het volgende:
BG, als je toch een baardje wilt laten staan, zorg er dan iig voor dat je de pubertijd ontgroeid bent,e n er niet wat van dat pluis komt te staan, maar echt baardhaar.
join the club, en ik heb wel een baardje, maar ik heb dan ook geen blond haarquote:
hey badmuts, je hebt een nummer in je naamquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef freak1 het volgende:
[..]
join the club, en ik heb wel een baardje, maar ik heb dan ook geen blond haar![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
hey badmuts, je hebt een nummer in je naam
BG pwnt jou met z'n handen op z'n rug nog wel.
Dat je z'n wat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef KopieerMachine het volgende:
BG klopt het dat je ?
BaajGuardian is een randmongool, die alleen maar aandacht wil.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
hey badmuts, je hebt een nummer in je naam
BG pwnt jou met z'n handen op z'n rug nog wel.
Hij komt er tenminste nog eerlijk voor uit, jij daarentegen moet je ego zien op te krikken door andere mensen naar beneden te duwen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef freak1 het volgende:
[..]
BaajGuardian is een randmongool, die alleen maar aandacht wil.
and i'm good at it!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hij komt er tenminste nog eerlijk voor uit, jij daarentegen moet je ego zien op te krikken door andere mensen naar beneden te duwen.
ik moest lachenquote:
1= Ik ben geen randmongool.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:26 schreef freak1 het volgende:
[..]
BaajGuardian is een randmongool, die alleen maar aandacht wil.
Deze nomineer ik niet want: BG is er niet op te zien, en moeder grapjes zijn erg 1995.quote:
je hebt gelijk.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
1= Ik ben geen randmongool.
2= Jij bent jaloers.
Dude, weak!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Deze nomineer ik niet want: BG is er niet op te zien, en moeder grapjes zijn erg 1995.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:06 schreef L.Denninger het volgende:
Kom op, ga huilen dan kreng !
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |