abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50817787
ik snap die zogenaamde moderne glossylezende 'vrouw' niet. Ze willen een man die net een vrouw is (winkelen, teveel praten, bla bla bla). Aan de andere kant als die man thuis zit tv te kijken met een glaasje fris, gaan zij naar de kroeg om zich te laten neuken door zo'n harige, stomdronken neanderthaler...

Ik denk dat het niet ligt aan de vrouw dat de verhoudingen compleet uit balans zijn...het ligt aan de man...mannen zijn te onzeker over zichzelf dus ze laten zich veranderen in een halve homo. Het aankleden en veranderen zit nou eenmaal in de nature van de vrouw en is maatschappelijk nog eens extra benadrukt tijdens de kinderjaren (poppen, barbies, verkleedpartijtjes, my little pony, make-up etc.). Een halve homo is voor de helft niet aantrekkelijk voor een vrouw, dus eindigen ze met de oerman voor de sex en het spel der liefde, om vervolgens weer naar huis te keren naar de gedomesticeerde huisslaaf.

Hoewel ik weinig respect heb voor vrouwen die op deze manier te werk gaan (ik ken er zelf een paar dus ik praat uit ervaring), ben ik geen vrouwenhater ofzo, mannen doen immers vaak ook lelijke dingen bij vrouwen.
Mannen moeten zichzelf eens goed in de spiegel aankijken en nadenken wat het nou eigenlijk inhoud om een man te zijn,. Het is volgens mij helemaal niet verkeerd om een cremetje voor je gezicht te hebben, of je te scheren met extra zachte gel en fiijne mesjes, je hoeft niet bezopen te zijn of te schreeuwen om een echte man te zijn. Je bent een echte man als je werkt aan je toekomst, je woord nakomt en je comfortabel bent met jezelf, vrouwen die de moeite waard zijn herkennen zo'n man en gaan daarvoor. Zonder al die chicklit bullshit.
pi_50818524
creme op je smoel smeren is voor homo`s.
pi_50818574
zie de thread neanderthalers....
pi_50818638
reactie op goed bezig dames
neanderthalers

Zoek even je yin, je yang, je zen en je episch centrum en haal even rustig adem. Je slaat een beetje door, gleuf ik.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_50819161
nee hoor....en het feit dat jij me volgt op alle posts en threads vind ik erg gezellig...
pi_50819389
quote:
Op maandag 18 juni 2007 14:11 schreef katerwater het volgende: Vrouwen die klagen dat mannen niet macho genoeg zijn, zullen anders piepen als ze een relatie hadden met een gewelddadige man.

Als je een macho wil, moet je er de nadelen ook bij nemen.
daarom neuken ze die macho's alleen.

(achter je rug om of sexvakantie)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2007 14:22:49 ]
pi_50819452
eten van beide walletjes....

een man gaat naar de walletjes (?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')