Uiteraard. Oud nieuwsquote:
quote:
In die geest stem ik op Papier, op de voet gevolgd door OA en eer-ikquote:Op maandag 18 juni 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Maar het moet natuurlijk wel een avatar zijn in de geest van dit topic!![]()
Moggequote:
Ze kijkt meer of ze iets anders doorgeslikt heeftquote:Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef Leia het volgende:
Ik heb wel een koffie avatar, dat meisje heeft net een héle sterke espresso opgeslokt![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kijkt meer of ze iets anders doorgeslikt heeft
Via de verkeerde ingang zeker?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef Leia het volgende:
Ik heb wel een koffie avatar, dat meisje heeft net een héle sterke espresso opgeslokt![]()
mijn post gezien, bovenaanquote:Op maandag 18 juni 2007 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Via de verkeerde ingang zeker?![]()
Ik hou ook van jouquote:Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
In die geest stem ik op Papier, op de voet gevolgd door OA en eer-ik
[..]
3 Week Tsjechië , 1 week Reggae Sundance. Verder staat dat in vergelijking met de volgende trefwoorden:quote:
yep...s avonds richting Schiphol.....quote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
Zal nooit een datum komen dat iedereen kan![]()
JJ is ook op vakantie vanaf de 19e dacht ik...
Ah tof. Ik zeg alvast: veel plezierquote:Op maandag 18 juni 2007 10:54 schreef Leia het volgende:
3 Week Tsjechië , 1 week Reggae Sundance. Verder staat dat in vergelijking met de volgende trefwoorden:
Veel:
- Drugs
- Drank
- Sex
- Muziek![]()
Tofquote:Op maandag 18 juni 2007 10:54 schreef Leia het volgende:
[..]
3 Week Tsjechië , 1 week Reggae Sundance. Verder staat dat in vergelijking met de volgende trefwoorden:
Veel:
- Drugs
- Drank
- Sex
- Muziek![]()
Ga dan toch mee met mijquote:
Duurt sundance een hele week, joh? Vroegah nog 1 dag geweest, zonnetje, door negertjes weggeduwd worden bij Alpha Blondiequote:Op maandag 18 juni 2007 10:54 schreef Leia het volgende:
[..]
Veel:
- Drugs
- Drank
- Sex
- Muziek![]()
nou....nou...nou....????quote:Op maandag 18 juni 2007 10:58 schreef kless het volgende:
En wat heeft senseo dan met koffie te maken? (de meeste drap die daar uit komt is niet zo lekker)
Nee. Ik ga dan lekker genieten van m'n huissie.quote:
Nog 9.977 en je hebt echt geen leven meer.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:03 schreef OA het volgende:
Hééé.... 23 posts geleden had ik er precies 10.000!![]()
228 posts geleden zat ik op de helftquote:Op maandag 18 juni 2007 11:03 schreef OA het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:03 schreef OA het volgende:
Het duurt 3 dagen, maar we gaan 1 dag vantevoren al naar de camping omdat beenieman daar 's avonds al optreed en we gaan ook een dag na de laatste dag weg om drukte te ontlopenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Duurt sundance een hele week, joh? Vroegah nog 1 dag geweest, zonnetje, door negertjes weggeduwd worden bij Alpha Blondie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |