Nou dat zal dan weer een avond genieten zijn, ik leg de gebreide sokken vast klaar, en notitieblokje, zou er toch echt niets van willen missen.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze er nu ook en komt ze binnekort op bezoek met 'verse' Barca verhalen![]()
Als ik de kaarten goed getrokken heb dan![]()
Mooi hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
Een onrustige Eric
[afbeelding]
Beetje editten tijdens de regen
[afbeelding]
Hij heeft, lijkt het, de gave om van iets negatiefs voor hem het positief te laten uitpakken...quote:Op maandag 18 juni 2007 03:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is een hoop, ik heb echt een hekel aan dat type man, maar dom is hij niet.
Ja, heel bizonder. Maar vergeet daarbij niet dat Sylvia ook gewoon een saaie muts was, die om die reden getoneelhaakt is. Men krijgt van achteren regelmatig te horen dat men momentjes moet laten zien. Daarvoor zoeken ze natuurlijk een aanleiding. Misschien was dat een zogenaamde aanleiding voor Sylvia om eens wat spierballen voor achter te laten zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Die aktie van Sylvia heb ik ook nooit begrepen. Net alsof haar leven ervan af hing en tegen Lieke in moest gaan.
Ze rekent er ook helemaal op dat Huub wint of in ieder geval ver komt in het spel. Lieke zoekt verder ook bij niemand toenadering. Ja, bij Jaap, maar dat doet ze ook alleen maar vanwege Huub.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub's exit betekent automatisch haar eigen exit, ze zit voorlopig gebakken zo in de kont van huppel.
Nee joh... ben je niet tevreden met zoals de jouwe nu is dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi hoorHeb je het originele photoshop document nodig?
O. O.k.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik veel? Waarom de streams er meteen vanaf. Het was te kort om te piesen.
Dat gaat alleen op voor hen die niet goed zijn waterval van woorden kunnen ontleden. Als je goed naar hem luisterd, dan hoor je dat hij zichzelf iedere keer tegenspreekt, ten faveure van zichzelf. Iedere keer weer. Door de hoeveelheid van woorden moet je alleen iets beter opletten dan bij een "normaal" mens.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft, lijkt het, de gave om van iets negatiefs voor hem het positief te laten uitpakken...
Psies, en daarom zal ze het nooit winnen. Ze is een stuk minder ruggegraat als dat de meeste denken.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ze rekent er ook helemaal op dat Huub wint of in ieder geval ver komt in het spel. Lieke zoekt verder ook bij niemand toenadering. Ja, bij Jaap, maar dat doet ze ook alleen maar vanwege Huub.
Echt niet! Dat doet ze omdat ze weet dat ze vroeg of laat Huub moet laten vallen en hem er uit moet stemmen. Slim als ze is, heeft ze daarom een pact met Jaap gesloten.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ze rekent er ook helemaal op dat Huub wint of in ieder geval ver komt in het spel. Lieke zoekt verder ook bij niemand toenadering. Ja, bij Jaap, maar dat doet ze ook alleen maar vanwege Huub.
Nu is 'ie tegen wil en dank 'mooiboy' geworden....quote:Op maandag 18 juni 2007 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian wou gewoon in de luwte de poolboy zijn.... kan hij er wat aan doen...![]()
mwa, als je weet dat een Huub op het punt staat zich te verliezen in een relatie met Lieke, die ze met goede redenen niet vertrouwd, is het prima om Huub scherp te houden in het spel. Inmiddels een paar maanden verder is Syl vertrokken en Eric bijna vertrokken. Is dat nou echt err. winst voor Huub?quote:Op maandag 18 juni 2007 03:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Die aktie van Sylvia heb ik ook nooit begrepen. Net alsof haar leven ervan af hing en tegen Lieke in moest gaan.
Huub zal nooit winst halen. Daarvoor is zijn karakter te destructief. In dit programma komt hem dat op zich ten goede, maar hij heeft inmiddels al gepiekt. Veel te vroeg gepiekt. Hij kan alleen nog maar dalen in populariteit. Althans, dat is hoe ik naar hem kijk en hem zie.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, als je weet dat een Huub op het punt staat zich te verliezen in een relatie met Lieke, die ze met goede redenen niet vertrouwd, is het prima om Huub scherp te houden in het spel. Inmiddels een paar maanden verder is Syl vertrokken en Eric bijna vertrokken. Is dat nou echt err. winst voor Huub?
mwa jawel hoor, maar ik kan nooit zoveel met maar zo weinig ruimtequote:Op maandag 18 juni 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh... ben je niet tevreden met zoals de jouwe nu is dan?![]()
Stream op de poort. Zo te zien regent het niet meer.
ze is alleen maar vriendjes met Jaap geworden omdat Huub dat deed.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt niet! Dat doet ze omdat ze weet dat ze vroeg of laat Huub moet laten vallen en hem er uit moet stemmen. Slim als ze is, heeft ze daarom een pact met Jaap gesloten.
Toen Lieke als huishoudster in de Kooi zat en het contact verbrak met Huub vond ik haar redenen erg oprecht.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub's exit betekent automatisch haar eigen exit, ze zit voorlopig gebakken zo in de kont van huppel.
Ik hou het op een mixquote:Op maandag 18 juni 2007 03:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Die principes zie ik niet meer terug als Lieke de bewoner. Of Lieke speelt nu een spel met Huub en ook het grote geld ruikt, of Lieke is toch echt weer verliefd geworden ( dit laatste betwijfel ik ).
Huub speelt het gewoon extreem dom. Dit taggen van Eric om hem nog voor de ontslagronde weg te krijgen is ook weer ronduit dom.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zal nooit winst halen. Daarvoor is zijn karakter te destructief. In dit programma komt hem dat op zich ten goede, maar hij heeft inmiddels al gepiekt. Veel te vroeg gepiekt. Hij kan alleen nog maar dalen in populariteit. Althans, dat is hoe ik naar hem kijk en hem zie.
Je ziet Huub inderdaad steeds meer kracht verliezen. Dat is ingegaan sinds Sylvia's vertrek.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub zal nooit winst halen. Daarvoor is zijn karakter te destructief. In dit programma komt hem dat op zich ten goede, maar hij heeft inmiddels al gepiekt. Veel te vroeg gepiekt. Hij kan alleen nog maar dalen in populariteit. Althans, dat is hoe ik naar hem kijk en hem zie.
Ze speelt een spel, echt. Ze heeft Eric definitief van Huub afgetrokken en nu zit ze zelf even "veilig". Het suffe is dat ze in het andere kamp helemaal geen beweging in kan zetten. Ook dom gespeeld.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Toen Lieke als huishoudster in de Kooi zat en het contact verbrak met Huub vond ik haar redenen erg oprecht.
Lieke kon geen relatie beginnen met iemand die zo'n vrij erop nahield.
Die principes zie ik niet meer terug als Lieke de bewoner. Of Lieke speelt nu een spel met Huub en ook het grote geld ruikt, of Lieke is toch echt weer verliefd geworden ( dit laatste betwijfel ik ).
Ja, dat lijkt wel zo. Tenzij het van achteren komt? Eric levert niets, Eric mag dus niet naar Jensen, Eric moet eruit maar er moet er wel eentje voor terug komen van de redactie, anders is het te snel afgelopen. Dan is er maar één mogelijkheid, en dat is wegpesten en niet wegstemmen.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub speelt het gewoon extreem dom. Dit taggen van Eric om hem nog voor de ontslagronde weg te krijgen is ook weer ronduit dom.
Ik hoop eerlijk gezegd dat Eric tot donderdag blijft zitten en dat Natasia Eric lekker laat zitten.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:52 schreef Day het volgende:
[..]
Je ziet Huub inderdaad steeds meer kracht verliezen. Dat is ingegaan sinds Sylvia's vertrek.
De ruzies met en scheldpartijen tegen de redactie volgen elkaar ook steeds vaker op. Het taggen in z'n eentje gebeurd ook steeds minder, hij heeft er nu echt Lieke en Jaap bij nodig. Hell, hij is nu zelfs vriendeijk tegen Brian om Eric eruit te werken. Vrijdagnacht was echt een breekpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |