abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 03:32:07 #176
58921 Day
You can fly!
pi_50566557
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja hoor,
1. Huub meer dan regelmatig haar waarheid vertellen
2. Haar gevecht tegen Palma die haar ontslagen heeft
3. Het jurkengevecht met Amanda
4. Het moddergevecht
5. De wijze waarop ze, toen Hedda in de villa was, meer dan volwassen omging met dat feit
6. De wijze waarop ze zelfstandig een pact sloot met Jaap
7. De vele keren dat ze alleen met andere bewoners de strijd aangaat op velerlei gebied

Ze staat voor mij gewoon haar mannetje. Meer dan Amanda en Natasia die gelijk Brian nodig hebben.
1) dat doen en vervolgens 's avond wel half jankend/smekend tegen hem aankruipen of achteraf achter hem aanblijven lopen omdat het persé uitgepraat moet worden.
2) totaal nutteloos, Palma is niet 1 van die bewoners die het huis uitgestemd moet worden
3) 4) en 7): inderdaad keren dat ze wel sterk in d'r schoenen stond.
5) dat was ten gunste van Huub, als ze echt sterk in d'r schoenen stond, had ze dat nooit moeten pikken
6) was ook ten gunste van Huub, het moest een pact worden tussen hun 3

Begrijp me niet verkeerd. Lieke staat ver boven Amanda en Natasia. Maar haar kruiperige gedrag richting Huub vind ik walgelijk. Jazeker, ze geeft hem een grote bek, ze durft tegen hem in te gaan, sterker nog, ze is veel sterker dan Huub in een discussie. Maar uiteindelijk bindt ze altijd weer in én ze ddoet en accepteert dingen waar ze zelf niet achter staat, puur en alleen om Huub te plezieren.
En ik begrijp dat ze waarschijnlijk niet anders kan vanwege het spelelement, maar persoonlijk trek ik dit soort vrouwen echt niet.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 18 juni 2007 @ 03:33:21 #177
2018 PC eend
relativist
pi_50566559
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:31 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Nee joh, alleen is de schaduw van een ander staan. Als ze het in d'r uppie moet dragen is het nog minder dat de verhalen van Syl en haar geliefde Barcelona... Wist je trouwens dat Syl daar heeft gewoont?
I know nothing...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_50566565
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:

[..]

Sylvia en Eric hebben Huub willen behoeden voor de uiterst valse heks Lieke. Lieke weet dat. Vanaf dag 1 dat ze binnen de kooi zit heeft ze zich ingezet Eric en Huub uit elkaar te drijven. Heel subtiel. Sylvia heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze Lieke absoluut niet vertrouwd, maar is er nooit tussen gaan zitten, daar had ze de kans niet eens meer toe - ze was vrij snel na haar komst vertrokken.
mij viel alleen op dat eric aan het stoken was.
volgens mij was hij jaloers op lieke dat ze alle aandacht van huub bij hem wegnam,
zijn vriendje gestolen had.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_50566566
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:30 schreef tipsch het volgende:

[..]

Sylvia en Eric hebben Huub willen behoeden voor de uiterst valse heks Lieke. Lieke weet dat. Vanaf dag 1 dat ze binnen de kooi zit heeft ze zich ingezet Eric en Huub uit elkaar te drijven. Heel subtiel. Sylvia heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze Lieke absoluut niet vertrouwd, maar is er nooit tussen gaan zitten, daar had ze de kans niet eens meer toe - ze was vrij snel na haar komst vertrokken.
Ik heb zo vaak het gevoel dat ik naar een totaal ander programma kijk Ik zie iedere keer andere dingen dan vele anderen. 't zal wel aan mij liggen, maar volgens mij was het Huub die allereerst Lieke aan het versieren was. Daarna was het Sylvia die Lieke met geweld de wind van voren gaf toen ze haar wakker maakte op een morgen. Ik denk nog steeds dat Sylvia gewoon een jaloers kreng is die Huub voor zichzelf wilde houden.
  maandag 18 juni 2007 @ 03:35:29 #180
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_50566568
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

I know nothing...
Nou volgens mij heb ik het ergens eens opgevangen...
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_50566572
is lieke dood???
pi_50566573
Mediageil is Lieke zeker, want als je niet lesbisch bent, waarom ga je dan zoenen met een vrouw !!!!!!
Dat is puur om tv te maken en om aandacht. Daarom vind ik Lieke onecht in alles wat ze doet, niks is geloofwaardig.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  maandag 18 juni 2007 @ 03:36:55 #183
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_50566577
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb zo vaak het gevoel dat ik naar een totaal ander programma kijk Ik zie iedere keer andere dingen dan vele anderen. 't zal wel aan mij liggen, maar volgens mij was het Huub die allereerst Lieke aan het versieren was. Daarna was het Sylvia die Lieke met geweld de wind van voren gaf toen ze haar wakker maakte op een morgen. Ik denk nog steeds dat Sylvia gewoon een jaloers kreng is die Huub voor zichzelf wilde houden.
dat was omdat Lieke zat te liegen
Screw the future...
We're cold now!
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 03:37:42 #184
137949 Disana
pi_50566578
Eric gaat in z'n onderbroekje het kantoor uit, en direkt staan er 2 streams op buiten. Je hoort hem vrijwel meteen weer binnenkomen.
  maandag 18 juni 2007 @ 03:37:46 #185
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_50566579
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:35 schreef easysatellite het volgende:
is lieke dood???
Volgens mij wel, alleen weet ze dat nog niet
Screw the future...
We're cold now!
pi_50566580
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:32 schreef Day het volgende:

[..]
Maar uiteindelijk bindt ze altijd weer in én ze ddoet en accepteert dingen waar ze zelf niet achter staat, puur en alleen om Huub te plezieren.
En ik begrijp dat ze waarschijnlijk niet anders kan vanwege het spelelement, maar persoonlijk trek ik dit soort vrouwen echt niet.
Ja, maar toen Huub die 24 uurs aan had gevraagd en zei met zoveel woorden "Donder allemaal maar op", incl Lieke, toen kreeg hij een verbaal flinke draai om zijn oren van haar. En ik pak je punt best wel, ze draait ook altijd bij, en daar zit bij mij het gevoel dat ze ook graag die prijs wil winnen en dan uiteindelijk maar toegeeft. De mix van liefde en speltechtisch bezig zijn. Ze is slim, makkelijk zat.
pi_50566582
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:36 schreef noucky het volgende:
Mediageil is Lieke zeker, want als je niet lesbisch bent, waarom ga je dan zoenen met een vrouw !!!!!!
Dat is puur om tv te maken en om aandacht. Daarom vind ik Lieke onecht in alles wat ze doet, niks is geloofwaardig.
Mediageil zijn ze daar allemaal. ben je uberhaubt, als je zo nodig met je ellende op tv wilt.
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 18 juni 2007 @ 03:38:21 #188
2018 PC eend
relativist
pi_50566583
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:35 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Nou volgens mij heb ik het ergens eens opgevangen...
Volgens mij zit ze er nu ook en komt ze binnekort op bezoek met 'verse' Barca verhalen

Als ik de kaarten goed getrokken heb dan
  maandag 18 juni 2007 @ 03:38:57 #189
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50566584
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, helemaal eens. Eric heeft in al die maanden nog nooit echt goed z'n eigen standpunt verkondigd en z'n eigen pad bewandeld. Hij koos altijd het kielzog van de één of van de ander en pastte daar zijn teksten op aan. Hij is dus feitelijk een "nobody". De enige keer dat hij het wel deed, was toen hij bij wat tegenstand gelijk de politie belde. Natuurlijk een volledig foute actie. Derden, buitenstaanders als hulp halen in DGK.
Inderdaad goed dat je het zegt die politieaktie was zo verschrikkelijk zwak. Alles is homo aan hem en dat is dan prima maar als je het er zo dik bovenop legt kun je verwachten dat zoiets tegen je gebruikt wordt.

[..]

Welnee, ze wilde Huub behoeden voor het valse loeder. Lieke heeft ondertussen al veel bereiekt, Sylvia is naar huis en Eric staat op punt te vertrekken. Een heksje dat zich zich omhoog heeft geneukt als huishoudster. En domme Huub heeft het allemaal laten gebeuren!
pi_50566587
gebeuren er dingen???
pi_50566588
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:36 schreef noucky het volgende:
Ik weet niet of je dat opvalt, maar dan doen ze bijna allemaal. Zelfs Jaap doet het op zijn manier. (altijd even checken of de audio wel goed is )
pi_50566591
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:37 schreef Disana het volgende:
Eric gaat in z'n onderbroekje het kantoor uit, en direkt staan er 2 streams op buiten. Je hoort hem vrijwel meteen weer binnenkomen.
Was wollen Sie damit sagen Fraulein?
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 18 juni 2007 @ 03:40:42 #194
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50566592
quote:

[..]

Die aktie van Sylvia heb ik ook nooit begrepen. Net alsof haar leven ervan af hing en tegen Lieke in moest gaan.
Op maandag 18 juni 2007 03:39 schreef tipsch het volgende:

[..]

Welnee, ze wilde Huub behoeden voor het valse loeder. Lieke heeft ondertussen al veel bereiekt, Sylvia is naar huis en Eric staat op punt te vertrekken. Een heksje dat zich zich omhoog heeft geneukt als huishoudster. En domme Huub heeft het allemaal laten gebeuren!
Huub is een hoop, ik heb echt een hekel aan dat type man, maar dom is hij niet.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 03:40:53 #196
137949 Disana
pi_50566594
Een onrustige Eric

Beetje editten tijdens de regen
pi_50566595
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar toen Huub die 24 uurs aan had gevraagd en zei met zoveel woorden "Donder allemaal maar op", incl Lieke, toen kreeg hij een verbaal flinke draai om zijn oren van haar. En ik pak je punt best wel, ze draait ook altijd bij, en daar zit bij mij het gevoel dat ze ook graag die prijs wil winnen en dan uiteindelijk maar toegeeft. De mix van liefde en speltechtisch bezig zijn. Ze is slim, makkelijk zat.
Huub's exit betekent automatisch haar eigen exit, ze zit voorlopig gebakken zo in de kont van huppel.
pi_50566597
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:31 schreef akveor het volgende:

[..]

Volgens mij had dat met een pact te maken toen Huub immuniteit had gekregen van Nicolaas. Dat was niet echt iets achter Huub's rug om maar een stick together pact zodat Eric en Sylvia elkaar niet wegzouden stemmen.
de timing klopt, maar het ging over de toenadering die Jaap zocht naar Eric. Dat wilden ze geheim houden voor Huub.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 03:41:59 #199
137949 Disana
pi_50566599
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:40 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Was wollen Sie damit sagen Freulein?
Weet ik veel? Waarom de streams er meteen vanaf. Het was te kort om te piesen.
  maandag 18 juni 2007 @ 03:42:01 #200
2018 PC eend
relativist
pi_50566600
quote:
Op maandag 18 juni 2007 03:38 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Mediageil zijn ze daar allemaal. ben je uberhaubt, als je zo nodig met je ellende op tv wilt.
Brian wou gewoon in de luwte de poolboy zijn.... kan hij er wat aan doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')