Discriminatie...Eric in kleur, de rest in zwart-wit!quote:Op maandag 18 juni 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
Vier koppies in beeld, en Jaap heeft weer een praatmomentje
[afbeelding]
Ze willen zeggen: Hij staat er gekleurd op!quote:Op maandag 18 juni 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Discriminatie...Eric in kleur, de rest in zwart-wit!
dat was dus in mijn 'nadenk'-periode.quote:
Ja hoor,quote:Op maandag 18 juni 2007 03:18 schreef Day het volgende:
[..]
Kun je 1 ding opnoemen wat Lieke voor zichzelf gedaan heeft?
Ze is gewoon mediageil, en een saaie muts, niets meer, niets minder. Als het Jaap was geweest die zo popi was in het begin lag ze nu in de kots te rollen in de MBquote:Op maandag 18 juni 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Ik vind Lieke een sterk karakter hebben, alleen buit ze die niet volkomen uit. Ze hobbelt achter Huub aan, zit te zoenen met amanda, dat allemaal om tv te maken VOOR HUUB.
Wat is ze zelf eigenlijk ? Wat is haar persoonlijke rol ? Ik heb het nog niet gezien.
Nou, Lieke is DE grote stoker geweest in de relatie Huub/Eric, dat heeft ze dan maar "mooi" voor elkaarquote:Op maandag 18 juni 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Ik vind Lieke een sterk karakter hebben, alleen buit ze die niet volkomen uit. Ze hobbelt achter Huub aan, zit te zoenen met amanda, dat allemaal om tv te maken VOOR HUUB.
Wat is ze zelf eigenlijk ? Wat is haar persoonlijke rol ? Ik heb het nog niet gezien.
Ik ben druk bezig om mijn meningen over één ieder te herzien.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze willen zeggen: Hij staat er gekleurd op!
Misschien zijn er wel meer mensen op die lijst en die ik hoog had zitten onterecht wat in mijn achting gedaald toenquote:Op maandag 18 juni 2007 03:22 schreef Day het volgende:
[..]
dat was dus in mijn 'nadenk'-periode.
En natuurlijk vond ik het in mijn PR-rol een strakke actie van FOK!
ik vond het wel sterk toen ze gezellig bij BEAN kwam zitten op het grasveld waar ze lagenquote:Op maandag 18 juni 2007 03:18 schreef Day het volgende:
[..]
Kun je 1 ding opnoemen wat Lieke voor zichzelf gedaan heeft?
Ik ben ook druk bezigquote:Op maandag 18 juni 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig om mijn meningen over één ieder te herzien.
quote:Op maandag 18 juni 2007 03:23 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Ze is gewoon mediageil, en een saaie muts, niets meer, niets minder. Als het Jaap was geweest die zo popi was in het begin lag ze nu in de kots te rollen in de MB
Weet je dat nu wel heel zeker? Ik vond namelijk dat Syliva dat was. Op het laatst hadden Eric en Sylvia ook een voor Huub verborgen agenda. Ik hoor Sylvia nog zo zeggen "Dat moet je niet tegen Huub vertellen hoor".quote:Op maandag 18 juni 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, Lieke is DE grote stoker geweest in de relatie Huub/Eric, dat heeft ze dan maar "mooi" voor elkaar![]()
Draaikontquote:Op maandag 18 juni 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig om mijn meningen over één ieder te herzien.
Hey, dit is toch fokking niet normaal?!?quote:Op maandag 18 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe ik in het SM-Topic, if you don't mind![]()
Eric is de grootste stoker gewest en is gevallen in z'n eigen valkuil... dat heeft Eric dan mooi voor elkaar.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou, Lieke is DE grote stoker geweest in de relatie Huub/Eric, dat heeft ze dan maar "mooi" voor elkaar![]()
Nu snap ik die fascinatie met die kettingenquote:Op maandag 18 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe ik in het SM-Topic, if you don't mind![]()
Ik kijk geen tv-uitzendingen meer, ik sla alles op voor Vrij Nedeland...quote:Op maandag 18 juni 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben ook druk bezig [afbeelding]
Maar het valt niet mee een consequente mening over een miljonair te houden. Tot gisteren bijvoorbeeld leek het me nog interessant als Eric en Huub het weer goed zouden maken, toen kreeg ik een beetje meelij met Eric, toen zag ik vanavond de beelden op tv van zijn actieve rol in het jurkenincident...
Sylvia en Eric hebben Huub willen behoeden voor de uiterst valse heks Lieke. Lieke weet dat. Vanaf dag 1 dat ze binnen de kooi zit heeft ze zich ingezet Eric en Huub uit elkaar te drijven. Heel subtiel. Sylvia heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze Lieke absoluut niet vertrouwd, maar is er nooit tussen gaan zitten, daar had ze de kans niet eens meer toe - ze was vrij snel na haar komst vertrokken.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je dat nu wel heel zeker? Ik vond namelijk dat Syliva dat was. Op het laatst hadden Eric en Sylvia ook een voor Huub verborgen agenda. Ik hoor Sylvia nog zo zeggen "Dat moet je niet tegen Huub vertellen hoor".
Volgens mij had dat met een pact te maken toen Huub immuniteit had gekregen van Nicolaas. Dat was niet echt iets achter Huub's rug om maar een stick together pact zodat Eric en Sylvia elkaar niet wegzouden stemmen.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je dat nu wel heel zeker? Ik vond namelijk dat Syliva dat was. Op het laatst hadden Eric en Sylvia ook een voor Huub verborgen agenda. Ik hoor Sylvia nog zo zeggen "Dat moet je niet tegen Huub vertellen hoor".
Ja, helemaal eens. Eric heeft in al die maanden nog nooit echt goed z'n eigen standpunt verkondigd en z'n eigen pad bewandeld. Hij koos altijd het kielzog van de één of van de ander en pastte daar zijn teksten op aan. Hij is dus feitelijk een "nobody". De enige keer dat hij het wel deed, was toen hij bij wat tegenstand gelijk de politie belde. Natuurlijk een volledig foute actie. Derden, buitenstaanders als hulp halen in DGK.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Eric is de grootste stoker gewest en is gevallen in z'n eigen valkuil... dat heeft Eric dan mooi voor elkaar.
Het is gewoon dom van Eric om zich tegen een 'verliefde' vrouw te verzetten en een mannetje dat z'n pik achterna loopt...
Nee joh, alleen is de schaduw van een ander staan. Als ze het in d'r uppie moet dragen is het nog minder dat de verhalen van Syl en haar geliefde Barcelona... Wist je trouwens dat Syl daar heeft gewoont?quote:Op maandag 18 juni 2007 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Maar toch, ze ziet dat het werkt, misschien komt het nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |