Het zal wel een vieze geweest zijn dan.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:48 schreef ericahysterica het volgende:
erik ontwaakt en trekt ongewassen een schone onderbroek aan![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 08:54 schreef Kinga het volgende:
Heeft Eric in het kantoor geslapen?
Die maakt haar finaal af daar, net als Amanda..quote:Op maandag 18 juni 2007 08:54 schreef pullup het volgende:
Natasia maakt zich echt zorgen over het optreden met Jaap naar Jensen
het gaat wel lastiger voor hem worden want Palma gaf daarnet al aan dat ze Natas er wel door zou slepen. En twee van die schreeuwtrollen samen zal een hoop tegenlawaai kunnen maken.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:55 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die maakt haar finaal af daar, net als Amanda..![]()
Ik begreep dat Huub toch heeft toegegeven dat hij het zelf ook wilde, en het nu alleen maar gebruikt om Eric er uit te krijgen, toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:07 schreef petraa het volgende:
Huub gaf net weer tussen neus en lippen aan, dat gebeuren tussen Eric en hem.
De anderen hebben besloten dat ie daar moet slapen. Ze gingen hem ook een voor een weltrusten zeggen toen ie in de private was.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:00 schreef Kinga het volgende:
Maar waarom ging ie slapen in het kantoor dan? Zo isoleer je je nog meer... echt zielig. Of nee, niet zielig.
Dat zei hij gisteren nadat hij tegen natas zei, oh nee we mogen er niet meer over praten. Toen deed hij het op die manier, maar je merkte aan de sarcastische manier van praten dat hij het niet meer mag zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep dat Huub toch heeft toegegeven dat hij het zelf ook wilde, en het nu alleen maar gebruikt om Eric er uit te krijgen, toch?
Nee hij zei dat het inderdaad geheel vrijwillig was en hij bij kennis was toen het gebeurde, maar om hem vals te beschuldigen van verkrachting gaat hem te ver en heeft hij niet nodig om Eric de villa uit te pesten.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep dat Huub toch heeft toegegeven dat hij het zelf ook wilde, en het nu alleen maar gebruikt om Eric er uit te krijgen, toch?
precies!quote:Op maandag 18 juni 2007 09:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee hij zei dat het inderdaad geheel vrijwillig was en hij bij kennis was toen het gebeurde, maar om hem vals te beschuldigen van verkrachting gaat hem te ver en heeft hij niet nodig om Eric de villa uit te pesten.
Maar zoals ik gisteren ook al zei, ik geloof dat niet. Ik geloof dat hij dat móet zeggen van de febo. Wat is anders zo erg wat Eric gedaan heeft, Huub heeft het steeds maar over dat Eric veel te ver is gegaan..
Het ware verhaal zal lang geheim blijven, denk ik zo.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat zei hij gisteren nadat hij tegen natas zei, oh nee we mogen er niet meer over praten. Toen deed hij het op die manier, maar je merkte aan de sarcastische manier van praten dat hij het niet meer mag zeggen.
Hahaha, lollig. En net zegt ie nog dat ie zelf daar is gaan liggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:13 schreef schatje het volgende:
[..]
De anderen hebben besloten dat ie daar moet slapen. Ze gingen hem ook een voor een weltrusten zeggen toen ie in de private was.
Hoe langer het duurt, hoe meer die alles bij elkaar gaat liegen !!quote:Op maandag 18 juni 2007 09:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hahaha, lollig. En net zegt ie nog dat ie zelf daar is gaan liggen.
ja dit vind ik ook laag ....dat deden ze ook niet bij bv Jaap die alles flikte....quote:Op maandag 18 juni 2007 09:14 schreef Inukshuk het volgende:
Wel een moment dat ik Palma gelijk geef. Een uniek moment in DGK. Triest dat het met 6 tegen 1 moet.![]()
Omdat Brian altijd al tegen Eric geweest is en op Natasia en Amanda heeft ingepraat denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:35 schreef Snatsie het volgende:
Waarom zijn Natasia, Amanda en Brain nu ook tegen Eric?
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:37 schreef Adothehague het volgende:
Eric gaat er donderdag niet uit bij de ontslagronde want sommige willen hem erin houden omdat ze hem zijn 10K misgunnen
Dat is dus door de redactie all vastgestelt, zou wel dom zijn als het wel zo was als er een nieuwe komt heb je grote kans det hij zich aansluit bij eric...quote:Op maandag 18 juni 2007 09:37 schreef Adothehague het volgende:
Eric gaat er donderdag niet uit bij de ontslagronde want sommige willen hem erin houden omdat ze hem zijn 10K misgunnen
Omdat het Eric is wil het nog niet zeggen dat dit acceptabel is. Eirc is een walgelijk mannetje, zie hem liever gaan dan komen, maar moet dit nou zo?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:41 schreef Liess het volgende:
Aan de ene kant krijg ik een brok in mn keel als ik zie en lees hoe iedereen tegen Eric is... hoe ze hem behandelen, alsof het een hond is die in de bijkeuken moet slapen ipv in de woonkamer....
Maar,, dan denk ik weer ; tis Eric.
Dubbel gevoel.
Vandaar het : Dubbele gevoel.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:44 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Omdat het Eric is wil het nog niet zeggen dat dit acceptabel is. Eirc is een walgelijk mannetje, zie hem liever gaan dan komen, maar moet dit nou zo?
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:44 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Omdat het Eric is wil het nog niet zeggen dat dit acceptabel is. Eirc is een walgelijk mannetje, zie hem liever gaan dan komen, maar moet dit nou zo?
Schatjequote:Op maandag 18 juni 2007 09:45 schreef getl0st het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |