Dat hoop ik ook. Maar ik denk niet dat Natasia tegen de groep in durft te gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat Eric tot donderdag blijft zitten en dat Natasia Eric lekker laat zitten.
Eric levert niets? Hij heeft zat geleverd volgens mij, alleen is dat niet altijd even aansprekend geweest.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt wel zo. Tenzij het van achteren komt? Eric levert niets, Eric mag dus niet naar Jensen, Eric moet eruit maar er moet er wel eentje voor terug komen van de redactie, anders is het te snel afgelopen. Dan is er maar één mogelijkheid, en dat is wegpesten en niet wegstemmen.
Zoals het nu gaat denk ik dat Jaap en Huub hem erin houden om hem nog verder te pesten.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat Eric tot donderdag blijft zitten en dat Natasia Eric lekker laat zitten.
Als ze hem erin houden houden dan staaft dat mijn idee dat men hem wil vervangen i.p.v. dat er eentje weg mag. Hij moet dus zelf vertrekken.quote:Op maandag 18 juni 2007 04:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat denk ik dat Jaap en Huub hem erin houden om hem nog verder te pesten.
Niet fraaiquote:Op maandag 18 juni 2007 04:01 schreef avonne het volgende:
[..]
Zoals het nu gaat denk ik dat Jaap en Huub hem erin houden om hem nog verder te pesten.
De manier waarop dit "gespeeld" wordt, blijft niet fraaiquote:Op maandag 18 juni 2007 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, hij kan zijn spullen pakken en vertrekken toch? Allemaal eigen keus.
Dat mondt vrijwel zeker uit in fysieke terror, dus jaquote:Op maandag 18 juni 2007 04:18 schreef noucky het volgende:
Maar wie het laatst lacht lacht het best, DIE HUUB gaat met zijn grote bek net zo hard de poort uit als er wordt ingezet op hem.
Je weet dat er knip en plakwerk bij zit, het negatieve neer willen zetten omdat nu eenmaal deze verhaallijn is gekozen.quote:Op maandag 18 juni 2007 04:17 schreef easysatellite het volgende:
de beelden waren niet mooi
jammer dat je er niet meer over verteldequote:Op maandag 18 juni 2007 04:37 schreef cobain94 het volgende:
Willibrord frequin is zojuist geland in de tuin met een parachute...
Ze verloor steeds met galgje spelen en was het zat.quote:Op maandag 18 juni 2007 07:25 schreef blomst het volgende:
Hoe komt het dat Natasja opeens ook tegen Eric is?
Dat durft ze wel maar 'achter' wil erik ook weg en die zullen onder druk zettenquote:Op maandag 18 juni 2007 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar ik denk niet dat Natasia tegen de groep in durft te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |