De confrontaties die ze heeft, die knokt ze meestal alleen uit. Daar is Huub nooit bij. Ze red zich beter dan die andere vrouwen.quote:
Ik zie Lieke nog wel in staat samen met Jaap Huub eruit te stemmen.... Jaap denkt misschien dat ie met Lieke meer kans heeft dan met Huub...quote:Op maandag 18 juni 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet, als huub haar net zo hard laat vallen als eric, gaat die het niet zo lang trekken volgens mij
Enquote:Op maandag 18 juni 2007 02:57 schreef akveor het volgende:
Ik vond het bijv. behoorlijk irritant dat Eric zich bemoeide met de clash tussen Palma... Ik kreeg zelf steeds meer het gevoel dat Eric juist de tegenpartij van Huub bijviel.
Mocht dat waar zijn, dan zit er niet zoveel verschil tussen haar en Huub. Ik heb namelijk niet de indruk dat Huub buiten de kooi nog lang bij haar zal zijn. Hij gebruikt haar net zo goed voor z'n pleziertjes en z'n dekking.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:58 schreef Day het volgende:
[..]
relatie beginnen met Huub (met vernederingen en al) en er alles aan doen om te zorgen dat hij dat huis + geld wint. Alles wat Lieke doet is ten gunste van Huub. Ik ben zo ver dat ik het geen liefde meer noem, maar een obsessie.
Tenenkrommend slecht en mijns inziens een programma als DGK onwaardig.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De confrontaties die ze heeft, die knokt ze meestal alleen uit. Daar is Huub nooit bij.
Dat niet, Jaap zegt steeds dat hij huub nodig heeft voor terror na 23 september, volgens mij meent hij datquote:Op maandag 18 juni 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie Lieke nog wel in staat samen met Jaap Huub eruit te stemmen.... Jaap denkt misschien dat ie met Lieke meer kans heeft dan met Huub...
Sinds Sylvia weg is is mede Huub veranderd cq zwakker geworden. Daarom zie ik Huub dan ook absoluut niet winnen.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Precies, dat weet Sylvia dus niet.
Ze heeft volgens het telefoongesprek met Huub gezegd, dat ze alleen gefeest heeft in Barcelona en geneukt.
Ze komt er volgende week wel achter dat Lieke Huub back-upt.
Maar er zal zeker jaloezie van haar kant zijn en terecht, Huub kwam zoveel beter tot zijn recht als met Syl.
Lol, dat gaan die twee zonder problemen doen. Ik heb daar ook al een paar keer aan gedacht.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zie Lieke nog wel in staat samen met Jaap Huub eruit te stemmen.... Jaap denkt misschien dat ie met Lieke meer kans heeft dan met Huub...
Dat doen ze al een hele tijd onder elkaar, maar meestal houdt het op na een tijdje.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
Ik blijf het geestelijke mishandeling vinden.
Nou ja, ze geven wat de kijkers willen zien toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 03:02 schreef APK het volgende:
[..]
Tenenkrommend slecht en mijns inziens een programma als DGK onwaardig.
Terror tegen Eric of DGK in het algemeen?quote:Op maandag 18 juni 2007 03:02 schreef Lobasca het volgende:
Ik blijf het geestelijke mishandeling vinden.
Hij heeft ooglapjes voor en ws. ook dopjes in zijn orenquote:Op maandag 18 juni 2007 02:56 schreef Vandaag... het volgende:
ach gut, verbannen naar een stal met golfplaten dak en dan ook nog een stortbui alleen boven het schuurtje. En de hele nacht het licht verplicht aan. Denk niet dat Eric zich morgen beter voelt.![]()
Eric had problemen met Huub's ego. Alles moest gaan zoals Huub dat wou, Eric had zelf nauwelijks inspraak. Hij sprak Huub er een paar keer op aan, maar ondanks dat Huub dat wel toegaf, ging hij er wel gewoon mee door.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat voor Tags bedoel je dan.
Ik vond het bijv. behoorlijk irritant dat Eric zich bemoeide met de clash tussen Palma... Ik kreeg zelf steeds meer het gevoel dat Eric juist de tegenpartij van Huub bijviel. Ook vond ik hem krampachtig slecht over Lieke praten. Hij bleef bij een oordeel over Liek ipv haar de kans te geven. Huub daarentegen heeft Lieke eerder snel klaargestoomt en veel clashes met d'r aangegaan.
Ik heb al een tijdje geen streams meer... is dit echt zoveel erger dan wat Jaap te verduren kreeg?quote:Op maandag 18 juni 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doen ze al een hele tijd onder elkaar, maar meestal houdt het op na een tijdje.
Nu gaan ze tot het uiterste.
Ik denk niet dat Lieke een goede zet was.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, ze geven wat de kijkers willen zien toch?
Ik denk dus niet dat zij hem gebruikt (hij haar wel). Zij adoreert hem en waarschijnlijk helpt ze hem ook daarom. Denk alleen dat ze van een koude kermis thuis komt als hij dat geld + huis eenmaal gewonnen heeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht dat waar zijn, dan zit er niet zoveel verschil tussen haar en Huub. Ik heb namelijk niet de indruk dat Huub buiten de kooi nog lang bij haar zal zijn. Hij gebruikt haar net zo goed voor z'n pleziertjes en z'n dekking.
Jaap is een individu, die ging zelf meteen tekeer en heeft inmiddels een positie geclaimed.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
Ik heb al een tijdje geen streams meer... is dit echt zoveel erger dan wat Jaap te verduren kreeg?
De manier waarop..en hoe iedereen mee doet. Heel zwak.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Terror tegen Eric of DGK in het algemeen?
Nee, in principe minder erg. Jaap kreeg veel en veel meer over zich heen.quote:Op maandag 18 juni 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen streams meer... is dit echt zoveel erger dan wat Jaap te verduren kreeg?
Misschien moet ik toch maar weer eens gaan kijken danquote:Op maandag 18 juni 2007 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Jaap is een individu, die ging zelf meteen tekeer en heeft inmiddels een positie geclaimed.
Eric is aangeschoten wild....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |