abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 02:38:42 #51
58921 Day
You can fly!
pi_50566252
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:

[..]

Wat je dan steun geeft, waardoor je er weer tegen aan kan en dus juist minder snel breekt?
Yep, dat klopt wel.
Was ook de reden dat hij Mariëlle uitnodigde.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_50566255
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:33 schreef mootie het volgende:

[..]

Mwa.... als je geen relatie hebt vind ik dat je toch op zn minst bij kennis moet zijn tijdens seksuele activiteiten. In een relatie is dat overigens ook wel handig.
En de eerste keren kan ook alleen zoenen geweest, we weten het gewoon niet.
Daar kan ik me wel in vinden. Maar ja, we kennen Eric nu eenmaal zo (wat hem niet vrij pleit). Bij Nic. en zijn dates wat hij ook vrij opdringerig. Vind je dat hij hiermee te ver gegaan is?

Ook staat mij bij dat er de volgende dag over gesproken is tussen Huub en Eric. Waarbij Huub aangaf er geen moeite mee te hebben.
Ik weet alleen niet zeker meer of dat over deze specifike nacht ging.

Al met al geeft het me het gevoel dat er meer gezegd of gebeurt is. Ook het feit dat achter al vrij snel verboden heeft om er over te praten.
Zou Huub het incident pas bij Jensen! voor het eerst op beeld gezien hebben? Hij reageerde zo heftig op Eric daarna.
Make my day!
  maandag 18 juni 2007 @ 02:39:17 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_50566257
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:

Wat je dan steun geeft, waardoor je er weer tegen aan kan en dus juist minder snel breekt?
...of je besluit dat het mooi is geweest.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_50566261
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:37 schreef APK het volgende:

[..]

Dat gebeuren met Huub toen heb ik niet meegemaakt, maar Jaap kreeg volgens mij altijd wel back up van iemand.
Hoe Eric nu massaal wordt uitgekots en afgezonderd vind ik uiterst pijnlijk om te zien, of je hem nu mag of niet.
Laatste strohalm Natasja is ook afgehaakt nu, lijkt het.
pi_50566263
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:37 schreef APK het volgende:

[..]

Dat gebeuren met Huub toen heb ik niet meegemaakt, maar Jaap kreeg volgens mij altijd wel back up van iemand.
Hoe Eric nu massaal wordt uitgekots en afgezonderd vind ik uiterst pijnlijk om te zien, of je hem nu mag of niet.
Jaap had van niemand backup. Hij stond er helemaal alleen voor. Zijn "vriend Brian" bleef stiekem in bed liggen en deed niets.
pi_50566267
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

We? Je mag mij er wel buiten laten hoor. Ik zou er allereerst nooit in gelopen zijn, nog niet voor 10 miljoen. Maar als ik er zou zitten, dan had er nu op z'n minst eentje een heel vet probleem. Ik liet mij niet, zoals Eric, als een mak lam afslachten. Erik houdt zich groot, voert een show op voor de kijkers, maar van binnen jankt ie. Dat zag je afgelopen week wel, de wijze waarop hij ventileerde tegen zijn bezoekers.
Ik zou er ook nooit ingegaan zijn hoor, begrijp me goed. Voor geen geld laat ik me verlagen tot dat niveau.
Als ik er had gezeten dan had ik ook wel mijn troeven gehad richting bewoners.
Maar ik denk dat meerderen dit denken en er dan in willen, het resultaat is wat we zien, er zijn is wat anders als oordelen achter de streams of via de tv.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_50566270
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Laatste strohalm Natasja is ook afgehaakt nu, lijkt het.
Ja natuurlijk, Natasia kiest voor de groep. Wat kan ze anders doen als ze wil overleven.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:42:36 #58
6941 APK
Factual, I think.
pi_50566284
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Jaap had van niemand backup. Hij stond er helemaal alleen voor. Zijn "vriend Brian" bleef stiekem in bed liggen en deed niets.
Jaap was net binnen, dan weet je dat je steun van de redactie krijgt.
Eric zit er al een tijdje.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:42:39 #59
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50566286
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben even weggeweest, maar ik begrijp van de TIEN site dat Sylvia Huub weer heeft zitten waarschuwen voor Lieke? Wat een onzon zeg. is dat mens nou zo jaloers of heeft ze gewoon niet meer gekeken en daarom nog steeds dezelfde mening? Hoe dan ook: Sylvia :
Huub belde Syl terwijl ze op een feestje zat in Barcelona.
Zij heeft DGK verder niet gevolgd, maar kan me voorstellen dat ze twijfels heeft bij Lieke als back-up nu Eric is verdwenen.
Ze komt volgende week op bezoek als ze in Nederland is.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_50566289
Die muziekkeuze van Eric geeft ook precies aan in welke stemming hij verkeerd. Volgens mij tegen het randje van ineenstorten aan.
pi_50566290
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:39 schreef agter het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel in vinden. Maar ja, we kennen Eric nu eenmaal zo (wat hem niet vrij pleit). Bij Nic. en zijn dates wat hij ook vrij opdringerig. Vind je dat hij hiermee te ver gegaan is?

Hij komt behoorlijk opdringerig over inderdaad, ook bij de dates, daar had hij het al over sex terwijl hij ze nog niet eens gezien had. Met de 1e date bleef hij ook maar aandringen en proberen, hij ging goddorie zelfs Huub halen omdat het jong niet wilde.En bij Nicolaas leek het me wel duidelijk dat die er niet van gediend was.

Ook staat mij bij dat er de volgende dag over gesproken is tussen Huub en Eric. Waarbij Huub aangaf er geen moeite mee te hebben.
Ik weet alleen niet zeker meer of dat over deze specifike nacht ging.

Ging over die nacht, maar dit zei Huub nadat hij uren achter had gezeten, dus dat vertrouw ik niet helemaal.

Al met al geeft het me het gevoel dat er meer gezegd of gebeurt is. Ook het feit dat achter al vrij snel verboden heeft om er over te praten.
Zou Huub het incident pas bij Jensen! voor het eerst op beeld gezien hebben? Hij reageerde zo heftig op Eric daarna.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:43:31 #62
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_50566292
kunnen ze het licht niet uit doen in het kantoor? Of pest de redactie ook mee?
  maandag 18 juni 2007 @ 02:43:57 #63
58921 Day
You can fly!
pi_50566297
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, Natasia kiest voor de groep. Wat kan ze anders doen als ze wil overleven.
De groep laat ook zien hoe laf ze zijn. BAN begrijp ik niet. Hoezo meedoen met de terror, als je weet dat na Eric's vertrek je zelf weer aan de beurt ben? Ik zou, na wat Eric allemaal uitgevreten heeft, het niet voor hem opgenomen hebben, maar hell no dat ik mijn 'aartsvijand' zou helpen met zijn terror.
I am gonna shine
  maandag 18 juni 2007 @ 02:44:26 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_50566302
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Natasia hoeft niet te overleven, die is zelf sterk genoeg.
Als zij zegt 'Basta!' dan stoppen Brian en Amanda onmiddelijk met hun Nazi-gedrag t.o.v. Eric.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:45:04 #65
137949 Disana
pi_50566306
Eric schuift de gordijnen zover mogelijk voor de deur, en kijkt even of hij hem ook met een krukje kan barricaderen.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:45:19 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50566308
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:42 schreef Prospera het volgende:

[..]

Huub belde Syl terwijl ze op een feestje zat in Barcelona.
Zij heeft DGK verder niet gevolgd, maar kan me voorstellen dat ze twijfels heeft bij Lieke als back-up nu Eric is verdwenen.
Ze komt volgende week op bezoek als ze in Nederland is.
Ik dacht dat toch iedereen intussen wel door heeft dat Lieke echt stapelgek op hem is. Of zijn er toch nog twijfelaars? Hoe dan ook, Lieke is minstens zo betrouwbaar als Sylvia. Ze zal Huub er ook nooit uitstemmen omdat ze anders (net als Sylvia destijds) ook meteen uitligt. Alleen al daarom is het een 100% backup.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 18 juni 2007 @ 02:46:04 #67
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_50566313
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
Eric schuift de gordijnen zover mogelijk voor de deur, en kijkt even of hij hem ook met een krukje kan barricaderen.
Als iemand nu boe roept stort hij in
  maandag 18 juni 2007 @ 02:46:55 #68
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50566318
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:37 schreef Day het volgende:

[..]

Dat klopt ook. Huub beschuldigt Eric van streken tegen BAN toen Eric nog in zijn groepje zat. Hij heeft zelf ook de meest walgelijke dingen over BAN gezegd en tegen BAN gedaan.
Daarnaast, na Syl's vertrek kleefde Huub aan Lieke en zocht hij aansluiting bij Jaap. Eric zit ook in het spel, is het dan voor hem verboden om zijn eigen spel te spelen? Is hij verplicht om alles te doen wat Huub zegt? Daar draait deze ruzie ook om. Eric had vaak kritiek op Huubs verwaande ego en dat trok Mr. Verwaand steeds minder. Je mag nl. geen kritiek op hem hebben. Je moet hem aanbidden en braaf alles doen wat hij zegt, anders wordt je verbannen.
Lieke kan dat heel goed, die adoreert hem en klampt zich aan hem vast.
'Was toch ook Eric die veel zat te stoken tussen Huub en Lieke? Ik vind dat nu typisch Eric. Iets kapot maken wat een ander probeert op te bouwen. Net als steeds de ander bijvallen wanneer Huub daar een clash mee heeft.
Het is prima dat Eric baalt van Huub's ego. Maar ik denk dat je Huub's ego eerder af zal breken door beter te zijn. Eric heeft dat zeker in z'n mars maar kiest voor een negatieve aanpak. De aanpak van iemand verzwakken om zo beter te lijken lijkt mij de verkeerde.
Make my day!
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:47:26 #70
137949 Disana
pi_50566324
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:46 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Als iemand nu boe roept stort hij in
Het is natuurlijk een beetje onnodig, want voorzover ik weet is het in de nacht van zondag op maandag om 2.30 naar bed.
pi_50566327
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik dacht dat toch iedereen intussen wel door heeft dat Lieke echt stapelgek op hem is. Of zijn er toch nog twijfelaars? Hoe dan ook, Lieke is minstens zo betrouwbaar als Sylvia. Ze zal Huub er ook nooit uitstemmen omdat ze anders (net als Sylvia destijds) ook meteen uitligt. Alleen al daarom is het een 100% backup.
Ik geloof dat ook. Het gedrag van Sylvia komt overeen met dat van Hedda. Gewoon ook een jaloerse miep die nummer één wil blijven bij Huub en Lieke als een indringster ziet in haar relatie met Huub.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:48:00 #72
6941 APK
Factual, I think.
pi_50566329
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:43 schreef mootie het volgende:

Hij komt behoorlijk opdringerig over inderdaad, ook bij de dates, daar had hij het al over sex terwijl hij ze nog niet eens gezien had. Met de 1e date bleef hij ook maar aandringen en proberen, hij ging goddorie zelfs Huub halen omdat het jong niet wilde.En bij Nicolaas leek het me wel duidelijk dat die er niet van gediend was.
Dat is redelijk normaal in zijn 'scene'.
In elke scene eigenlijk, als je ziet dat Huub Amanda ligt te beffen terwijl ze hem lichamelijk een loser vindt.
pi_50566335
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:46 schreef akveor het volgende:

[..]

'Was toch ook Eric die veel zat te stoken tussen Huub en Lieke? Ik vind dat nu typisch Eric. Iets kapot maken wat een ander probeert op te bouwen. Net als steeds de ander bijvallen wanneer Huub daar een clash mee heeft.
Het is prima dat Eric baalt van Huub's ego. Maar ik denk dat je Huub's ego eerder af zal breken door beter te zijn. Eric heeft dat zeker in z'n mars maar kiest voor een negatieve aanpak. De aanpak van iemand verzwakken om zo beter te lijken lijkt mij de verkeerde.
Altijd maar achter Palma blijven staan...... ik kan me best voorstellen dat Huub daar stapelgek van werd.
pi_50566342
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Breken doe je eerder wanneer er nog iemand voor je is (je steunt). In het aanzien van massaal gepest kun je gevoelloos worden.
C.q. apathisch
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:49:31 #75
137949 Disana
pi_50566345
Wat een enge geluiden in dat kantoor... of is het een stortbui.
pi_50566347
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:48 schreef APK het volgende:

[..]

Dat is redelijk normaal in zijn 'scene'.
In elke scene eigenlijk, als je ziet dat Huub Amanda ligt te beffen terwijl ze hem lichamelijk een loser vindt.
Huub en Amanda zijn gewoon 2 dronken geile torren.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:50:19 #77
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_50566355
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een beetje onnodig, want voorzover ik weet is het in de nacht van zondag op maandag om 2.30 naar bed.
ik hoor wel een hoop geluiden rond die schuur. Of regent het daar?
pi_50566356
quote:

[..]

Dat is de macht van Huub en het slaafse van Lieke.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:50:42 #79
137949 Disana
pi_50566360
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:50 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

ik hoor wel een hoop geluiden rond die schuur. Of regent het daar?
Ja, postte ik ook net. Is volgens mij een plat houten dak.
pi_50566361
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:50 schreef noucky het volgende:

[..]

Dan staan Syl en Lieke wel toe dat hij die macht heeft....
pi_50566363
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:50 schreef noucky het volgende:

[..]

Vergis je niet, ik denk dat Lieke heel goed voor zichzelf op kan komen. Ze is minder slaafs dan het lijkt.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:53:30 #82
58921 Day
You can fly!
pi_50566371
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:46 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik ontken Eric zijn aandeel in de ruzie niet, maar Huub heeft ook niet alles wat Erik betreft slim aangepakt, maar legt nu wel de breuk in hun vriendschap kompleet bij Eric neer.
De 1e irritaties ontstonden in mijn ogen toen Eric weigerde mee te doen aan tags waar hij zelf niet achter stond. In een vriendschap moet dat kunnen vind ik.

Je ziet het nu ook bij Lieke. Koste wat het kost mee doen aan de tags van Huub, terwijl ze volgens mij helemaal niet zo is. Daarom komt het ook zo walgelijk nep over.
I am gonna shine
  maandag 18 juni 2007 @ 02:53:31 #83
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50566372
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:43 schreef Day het volgende:

[..]

De groep laat ook zien hoe laf ze zijn. BAN begrijp ik niet. Hoezo meedoen met de terror, als je weet dat na Eric's vertrek je zelf weer aan de beurt ben? Ik zou, na wat Eric allemaal uitgevreten heeft, het niet voor hem opgenomen hebben, maar hell no dat ik mijn 'aartsvijand' zou helpen met zijn terror.
Dus lijkt mij dat er en ander belang moet zijn. Waarom wacht Brian de ontslagronde niet af en speelt ie in op Huub's gezonde verstand om Eric weg te stemmen. Of misschien denkt Brian heel simpel door mee te doen aan deze terror pakt ie misschien wat tv minuutjes.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:53:53 #84
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50566375
quote:

[..]

Precies, dat weet Sylvia dus niet.
Ze heeft volgens het telefoongesprek met Huub gezegd, dat ze alleen gefeest heeft in Barcelona en geneukt.
Ze komt er volgende week wel achter dat Lieke Huub back-upt.
Maar er zal zeker jaloezie van haar kant zijn en terecht, Huub kwam zoveel beter tot zijn recht als met Syl.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:54:20 #85
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50566376
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, postte ik ook net. Is volgens mij een plat houten dak.
Volgens http://www.buienradar.nl/ is juist daar heel lokaal een heftige bui. Knap gezien van die radar .......
Keep the Sunny Side Up
  maandag 18 juni 2007 @ 02:54:25 #86
2018 PC eend
relativist
pi_50566377
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vergis je niet, ik denk dat Lieke heel goed voor zichzelf op kan komen. Ze is minder slaafs dan het lijkt.
Dat denk ik juist niet, als huub haar net zo hard laat vallen als eric, gaat die het niet zo lang trekken volgens mij
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_50566382
Ik denk ook dat Lieke erg goed voor haarzelf kan opkomen. Ze moet alleen haar eigen ding gaan doen en niet als een slaaf achter Huub aanhobbelen of zijn gedrag kopieren.
Lieke heeft veel troeven in handen wat ik al eerder poste, die moet ze meer inzetten en Huub geregeld een poepie laten ruiken. Dan ga ik echt lachen.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:55:40 #88
2018 PC eend
relativist
pi_50566383
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:

[..]

Precies, dat weet Sylvia dus niet.
Ze heeft volgens het telefoongesprek met Huub gezegd, dat ze alleen gefeest heeft in Barcelona en geneukt.
Ze komt er volgende week wel achter dat Lieke Huub back-upt.
Maar er zal zeker jaloezie van haar kant zijn en terecht, Huub kwam zoveel beter tot zijn recht als met Syl.
Jaaaa die 2 waren zo liev samen
pi_50566384
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:53 schreef akveor het volgende:

[..]

Dus lijkt mij dat er en ander belang moet zijn. Waarom wacht Brian de ontslagronde niet af en speelt ie in op Huub's gezonde verstand om Eric weg te stemmen. Of misschien denkt Brian heel simpel door mee te doen aan deze terror pakt ie misschien wat tv minuutjes.
Die Brian, ik vermoed dat hij van achteren te horen heeft gekregen dat hij wat meer in beeld moet komen. Hij begon ook steeds assertiever te worden tegen Huub en Jaap voor twee weken geleden. Bij het minste of geringste ging ook hij actie ondernemen, terwijl het dat vroeger nooit zou doen en meer afwachtend en defensief was.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:55:48 #90
58921 Day
You can fly!
pi_50566385
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat denk ik juist niet, als huub haar net zo hard laat vallen als eric, gaat die het niet zo lang trekken volgens mij
Hell no, je zag het tijdens de 24-uurs-nacht van Huub al. Ze was ten einde raad.
I am gonna shine
  maandag 18 juni 2007 @ 02:56:29 #91
2018 PC eend
relativist
pi_50566388
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:55 schreef noucky het volgende:
Ik denk ook dat Lieke erg goed voor haarzelf kan opkomen. Ze moet alleen haar eigen ding gaan doen en niet als een slaaf achter Huub aanhobbelen of zijn gedrag kopieren.
Lieke heeft veel troeven in handen wat ik al eerder poste, die moet ze meer inzetten en Huub geregeld een poepie laten ruiken. Dan ga ik echt lachen.
Welke troeven heeft ze in handen dan
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:56:33 #92
137949 Disana
pi_50566389
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Volgens http://www.buienradar.nl/ is juist daar heel lokaal een heftige bui. Knap gezien van die radar .......
Ik schat dat het binnen een uur hier is
  maandag 18 juni 2007 @ 02:56:37 #93
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_50566390
ach gut, verbannen naar een stal met golfplaten dak en dan ook nog een stortbui alleen boven het schuurtje. En de hele nacht het licht verplicht aan. Denk niet dat Eric zich morgen beter voelt.
pi_50566392
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:55 schreef Day het volgende:

[..]

Hell no, je zag het tijdens de 24-uurs-nacht van Huub al. Ze was ten einde raad.
Klopt, maar ik had wel het idee dat het verdriet niet alleen kwam om Huub, maar ook doordat ze wist dat haar vertrek dan ook aanstaande zou zijn. Weg eventuele prijs!
  maandag 18 juni 2007 @ 02:57:27 #95
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50566395
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:53 schreef Day het volgende:

[..]

Ik ontken Eric zijn aandeel in de ruzie niet, maar Huub heeft ook niet alles wat Erik betreft slim aangepakt, maar legt nu wel de breuk in hun vriendschap kompleet bij Eric neer.
De 1e irritaties ontstonden in mijn ogen toen Eric weigerde mee te doen aan tags waar hij zelf niet achter stond. In een vriendschap moet dat kunnen vind ik.

Je ziet het nu ook bij Lieke. Koste wat het kost mee doen aan de tags van Huub, terwijl ze volgens mij helemaal niet zo is. Daarom komt het ook zo walgelijk nep over.
Wat voor Tags bedoel je dan.
Ik vond het bijv. behoorlijk irritant dat Eric zich bemoeide met de clash tussen Palma... Ik kreeg zelf steeds meer het gevoel dat Eric juist de tegenpartij van Huub bijviel. Ook vond ik hem krampachtig slecht over Lieke praten. Hij bleef bij een oordeel over Liek ipv haar de kans te geven. Huub daarentegen heeft Lieke eerder snel klaargestoomt en veel clashes met d'r aangegaan.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:57:27 #96
137949 Disana
pi_50566396
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:53 schreef Day het volgende:

Ik heb er nog een voor je Hij wilde Lieke niet helpen haar kleren uit de vijver te vissen als 'het vriendje'.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:57:56 #97
6941 APK
Factual, I think.
pi_50566398
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:55 schreef noucky het volgende:

Ik denk ook dat Lieke erg goed voor haarzelf kan opkomen. Ze moet alleen haar eigen ding gaan doen
Euh?
Een beetje fitnessen
  maandag 18 juni 2007 @ 02:58:59 #98
58921 Day
You can fly!
pi_50566402
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Klopt, maar ik had wel het idee dat het verdriet niet alleen kwam om Huub, maar ook doordat ze wist dat haar vertrek dan ook aanstaande zou zijn. Weg eventuele prijs!
Hmmm, ik weet het niet bij Lieke. Soms denk ik dat ze maar met 1 doel in dat huis is gekomen: koste wat het kost een relatie beginnen met Huub (met vernederingen en al) en er alles aan doen om te zorgen dat hij dat huis + geld wint. Alles wat Lieke doet is ten gunste van Huub. Ik ben zo ver dat ik het geen liefde meer noem, maar een obsessie.
I am gonna shine
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2007 @ 02:59:13 #99
137949 Disana
pi_50566405
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:57 schreef akveor het volgende:

[..]

Wat voor Tags bedoel je dan.
Ik vond het bijv. behoorlijk irritant dat Eric zich bemoeide met de clash tussen Palma... Ik kreeg zelf steeds meer het gevoel dat Eric juist de tegenpartij van Huub bijviel. Ook vond ik hem krampachtig slecht over Lieke praten. Hij bleef bij een oordeel over Liek ipv haar de kans te geven. Huub daarentegen heeft Lieke eerder snel klaargestoomt en veel clashes met d'r aangegaan.
Plus ik kreeg de indruk dat Huub nog een tijdje dacht dat dat nog steeds bij hun nepruzies hoorde terwijl Eric allang serieus was.
  maandag 18 juni 2007 @ 02:59:37 #100
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50566408
quote:
Op maandag 18 juni 2007 02:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Met hagel idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')