Ahhh, er komen ineens herinneringen boven van de basisschool!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee in Den Haag eo ook hoor.
"Wreeeeede bok. Bokking! Wrede bok! Sik!"
dat vond ik toen al vreselijk kansloosquote:Op maandag 25 juni 2007 12:30 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ahhh, er komen ineens herinneringen boven van de basisschool!
Als je dan ehm, iemand voor de gek hield of iets lulligs zei (ik denk wat tegenwoordig 'dissen' genoemd wordt...) dan was die 'uitgebokt', en je had er ook een soort rijmpje bij:
"sik sik
bok bok
tinge linge
tok tok"
Het klinkt echt gruwelijk kansloos nu.![]()
Is trouwens begin jaren '90 en niet in Den Haag of omstreken.
Misschien heb jij de revival van de bok meegemaakt, want ik was begin jaren 80 al veelvuldig aan het bokken. Dat rijmpje heb ik (gelukkig) nooit gehoord. Was ook niet echt nodig.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:30 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ahhh, er komen ineens herinneringen boven van de basisschool!
Als je dan ehm, iemand voor de gek hield of iets lulligs zei (ik denk wat tegenwoordig 'dissen' genoemd wordt...) dan was die 'uitgebokt', en je had er ook een soort rijmpje bij:
"sik sik
bok bok
tinge linge
tok tok"
Het klinkt echt gruwelijk kansloos nu.![]()
Is trouwens begin jaren '90 en niet in Den Haag of omstreken.
*checkt fotoboek*quote:
Nee, dat was al veel eerder, in de 70's.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:23 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Is er in de jaren 80 niet een afgrijselijke 'Weet je wel?' hype geweest?
zou het?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:09 schreef Anyanka het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*
Maar je bent toch een paar maanden ouder!![]()
![]()
En Wijk bij Duurstede ligt niet zo ver van Zeist...misschien was het een provincie Utrecht ding???
Ik had net bedacht dat ik dat hele gebeuren rondom dat gebeuren eens moest posten maar dat blijkt al niet meer nodig.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:53 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk wel het hele gebeuren waarvan vooral het voetbalwereldje onder aanvoering van Rinus Michels(God hebbe zijn ziel) zich bediende maar dat al rap overgenomen werd door de rest van de goegemeente. Zo wilde het voetbalgebeuren indertijd nogal eens verstoord worden door het supportersgebeuren dat dan door het hele ME-gebeuren weer de kop ingeslagen werd wat weer leidde tot reuring in het politieke gebeuren.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
There's that word again; "heavy". Why are things so heavy in the future? Is there a problem with the earth's gravitational pull?
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
blits
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |