Dat moeten ze zeker blijven doen. Wordt ze alleen maar per uitzending populairder. Zo werkt dat bij de kijkers.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:19 schreef DeVinger het volgende:
Wat werd ze vandaag weer flink gedissed trouwens in de uitzending van 7uur![]()
Nou, bij mij niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moeten ze zeker blijven doen. Wordt ze alleen maar per uitzending populairder. Zo werkt dat bij de kijkers.
Precies; sámen met Huub en Jaap heel sterkquote:Op maandag 18 juni 2007 11:54 schreef dmiltenburg het volgende:
Lieke is top en samen met Huub en Jaap heel sterk .
Yup. Benieuwd hoelang het trio kan blijven samenwerken.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Precies; sámen met Huub en Jaap heel sterk![]()
Alleen blijft er namelijk niets van haar over..
Kunnen we ons SHE nog herinneren?!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:18 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Yup. Benieuwd hoelang het trio kan blijven samenwerken.
Nee inderdaad, wat dát betreft heeft Jaap daar ook niemand nodig, die doet gewoon zijn eigen ding.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:31 schreef Gelukskoekje het volgende:
[..]
Als Huub naar huis gaat is het in ieder geval zwaai zwaai
Lieke, want het boeit jaap volgens mij geen hol of zij blijft..![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 03:14 schreef Hathor het volgende:
Lelijk, de bouw van een vent
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:14 schreef bloodymary het volgende:
Gek wat kunnen smaken toch verschillen.Hier zijn echt mensen helemaal lyrisch van haar, terwijl ik haar echt een van de lelijkste vrouwen vind. Zowel haar gezicht met die dicht op elkaar staande varkensoogjes, dat varkenshaar (voor ze een pruik had) en dat mannelijke lijf stoten mij echt af!
Oneens, toen ze nog schoonmaakster was vond ik haar heel sterk reageren op Palma & Herma die haar op straat wilde zetten. Wat zij al allemaal over zich heen heeft gekregen de afgelopen maand(en) is niet te zuinig. En heb nog geen moment van zwakte bij haar gezien, als jij het weet corrigeer me maar. Ik denk dat 85% van de vrouwen inmiddels gillend het huis had verlaten.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Precies; sámen met Huub en Jaap heel sterk![]()
Alleen blijft er namelijk niets van haar over..
Oneens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:41 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Oneens, toen ze nog schoonmaakster was vond ik haar heel sterk reageren op Palma & Herma die haar op straat wilde zetten. Wat zij al allemaal over zich heen heeft gekregen de afgelopen maand(en) is niet te zuinig. En heb nog geen moment van zwakte bij haar gezien, als jij het weet corrigeer me maar. Ik denk dat 85% van de vrouwen inmiddels gillend het huis had verlaten.
Ze kan d'r best ondeugend mee kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef saa het volgende:
Ik mag haar ook niet, haar uiterlijk interresseert me niet al krijg ik de kriebels van die dicht bij elkaar staande gluiperige oogjes van d'r
de mooistequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind 'r ook niet echt mooi (wel de mooiste vrouw in het huis, maar dat is niet zo moeilijk).
Maar het is wel de sympathiekste persoon die er nu in het huis zit![]()
Jep.. en nog steeds de mooiste in de villaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze kan d'r best ondeugend mee kijken.
Lieke is okee.
je kan het nog 10 keer zeggen maar het blijft een lelijk varkentjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. en nog steeds de mooiste in de villaZowel qua innerlijk als uiterlijk.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:41 schreef Lieve het volgende:
Mooie meid die Lieke! Mooi van buiten en het bewijs dat echte schoonheid ook van binnenuit komt. Wat een verademing ten opzichte van dat tuig daar.
Ze heeft weinig stemmen, omdat de meesten de positie van Huub niet willen aantasten is dat tokkiegebeuren. Maar als er weer een pol is dan stem ik op Lieke!
Amanda heeft al vanalles geflikt. Gooien met stenen, kapotte borden, thee .... enz enzquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:21 schreef Jerruh het volgende:
geen lelijke meid maar ze doet net zo hard mee aan smiechtige streken als de rest. zie dat eric-verhaal en dat meeloperige gedrag van haar bij huub. daarentegen zie ik haar inderdaad als een van de weinigen geen geweld gebruiken (maar amanda zie ik ook niet snel een klap of trap uitdelen)
das waarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda heeft al vanalles geflikt. Gooien met stenen, kapotte borden, thee .... enz enz
Hilarisch.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:46 schreef Lieve het volgende:
Volgens mij is Lieke niet alleen sportief, maar ook de mooiste vrouw uit de kooi. De enige puur natuur 100% echt. Dit is een vrouw die geen plastic fantastic nodig heeft voor haar zelfbewustzijn.
Lieke YOU GO GIRL! Respect!
http://nl.youtube.com/watch?v=tDa0lG8quWg&mode=related&search=
Looking out on the morning rain
I used to feel uninspired
And when I knew I had to face another day
Lord, it made me feel so tired
Before the day I met you, life was so unkind
But your love was the key to peace my mind
Cause you make me feel, you make me feel, you make me feel like
A natural woman
When my soul was in the lost-and-found
You came along to claim it
I didn't know just what was wrong with me
Till your kiss helped me name it
Now I'm no longer doubtful of what I'm living for
Cause if I make you happy I don't need no more
A natural woman
Oh, baby, what you've done to me
You make me feel so good inside
And I just want to be close to you
You make me fell so alive
A natural woman
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:46 schreef Lieve het volgende:
Volgens mij is Lieke niet alleen sportief, maar ook de mooiste vrouw uit de kooi. De enige puur natuur 100% echt. Dit is een vrouw die geen plastic fantastic nodig heeft voor haar zelfbewustzijn.
Lieke YOU GO GIRL! Respect!
De kwaliteiten van de gedichten van Brian kennen we.... dus vind je het erg dat ik pas?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:33 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Gedicht van Brian voor Lieke ( en Huub )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xLWI0IIdSh0
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:42 schreef KimetJ het volgende:
daar zit lieke dan alleen met huub in de slaapkamerlekker voor ze
![]()
Dan mogen ze wel wat doen aan die zéér slecht gekozen kleuren.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:40 schreef RSie het volgende:
de officiele Lieke Hyve! wordt beheerd door de familie van Lieke:
www.goudenlieke.hyves.nl/
Is heel vaak op hyves zo.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat doen aan die zéér slecht gekozen kleuren.
Typisch ook, het moment in het gedicht waarop Amanda's lach oorverdovend door de kamer klinkt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:33 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Gedicht van Brian voor Lieke ( en Huub )![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xLWI0IIdSh0
Vreselijk, ben gelijk scheel..quote:Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat doen aan die zéér slecht gekozen kleuren.
Vooropgesteld, smaken verschillen.quote:
Sorry maar hoe kun je lieke d'r wel inzetten en amanda niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:10 schreef Lieve het volgende:
Play Boy Lieke inmiddels! Ze is gevraagd voor de Play Boy, het blad waar Amanda had gesmeekt om erin te komen. Amanda wilden ze niet, alleen als ze Nena ze ver zou krijgen dat ze ... samen kwamen. Play Boy wilde namelijk wel Nena. Zonder Amanda!
En toen was Natasia stinkend jaloers.
Leuke wraak! En een hele goede keuze!
Alsof ze die ooit zouden vragen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:10 schreef Lieve het volgende:
En toen was Natasia stinkend jaloers.
www.miljonairlieke.comquote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef RSie het volgende:
Binnenkort is ook de officiele website beschikbaar.
hierover later meer!!
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:52 schreef patrick37 het volgende:
Lieke is gewoon een topwijf!
Helemaal me eens. Ook dr houdingquote:Op zondag 29 juli 2007 10:50 schreef BB6kijker het volgende:
Dat wijf wordt ook met de dag lelijker zeg. Hoe langer dat haar, hoe meer heks.
Jij moet familie van Nadia zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 13:25 schreef poepje3 het volgende:
Lelieke Lieke
Lelijk
Varkentje varkentje
godlelijk
Nee, maar dat nephaar heeft ze kennelijk weer wel nodig. Gadverdamme zeg, wat is dat toch een smerig wijf. Zou ze haar schaamhaar ook hebben laten invlechten? Ik zie het haar zo doen. Bah bah bah.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:55 schreef DiDijo het volgende:
er zijn maar 2 lelijke wijven in de kooi en dat zijn amanda en nadia...lieke hoeft tenminste geen 5 uur voor de spiegel te staan om er een laag plamuur op te smeren!!!!
Tja, daar kun je het als normaal mens alleen maar mee eens zijn lijkt me. Maar er is vast een Huub-Lieke groupie die daar tegenin gaat.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:49 schreef fladdie het volgende:
eruit met dat vieze rotwijf lieke
bah kutwijf
Ga jij dan je gang maar met Nadia of Amandaquote:
Lieke ziet uit als een jongenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij dan je gang maar met Nadia of Amanda![]()
![]()
... Trash van de bovenste plank.
Nadia heeft echt een enorm lelijk lichaam (veel fokkers denken nog steeds dat ze een trans is)
en Amanda ... tja
Dan mag jij Nadia hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:54 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Lieke ziet uit als een jongenkijk dat lichaam
![]()
![]()
Ik hoef helemaal niemand 'te hebben'. Nadia en Amanda trash? Inderdaad! Net als de rest, dus ook Lieke. Nee, ik hoef geen trash, maar als jij daar genoegen mee neemt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij dan je gang maar met Nadia of Amanda![]()
![]()
... Trash van de bovenste plank.
Nadia heeft echt een enorm lelijk lichaam (veel fokkers denken nog steeds dat ze een trans is)
en Amanda ... tja
Vind jij Lieke trash? Ze scheldt niet, vecht niet en vloekt niet.... Verreweg de meest beschaafde daar in die villa. Maar als jij dat trash vindt, okee. Dat zegt meer over jou dan over Lieke ben ik bang.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:16 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niemand 'te hebben'. Nadia en Amanda trash? Inderdaad! Net als de rest, dus ook Lieke. Nee, ik hoef geen trash, maar als jij daar genoegen mee neemt.
LOL.. Dat ik fan ben van iemand in het programma zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik kijk zelfs al een paar weken geen streams meer en ook geen tv uitzending. Of ben jij zo iemand die denkt als je iemand leuk vindt dat je dan automatisch fan bent van die persoon? Ja, dat dacht ik ook toen ik nog in groep 6 zat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:24 schreef BB6kijker het volgende:
Dat jij uberhaubt fan bent van iemand in dat programma. Dat zegt niet iets, maar dat zegt alles.
Ik kijk met veel plezier, maar fan zijn van iemand? Hahaha, nee natuurlijk niet!
Je verdedigt haar overal en altijd. Blijf het maar ontkennen, niets in al je postings wijst erop dat je geen fan bent, helemaal niets.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. Dat ik fan ben van iemand in het programma zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik kijk zelfs al een paar weken geen streams meer en ook geen tv uitzending. Of ben jij zo iemand die denkt als je iemand leuk vindt dat je dan automatisch fan bent van die persoon? Ja, dat dacht ik ook toen ik nog in groep 6 zat.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:14 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Je verdedigt haar overal en altijd. Blijf het maar ontkennen, niets in al je postings wijst erop dat je geen fan bent, helemaal niets.
Haha, heel jammer dat je niet meer weet wat je allemaal over haar geschreven hebt! Maar je kunt je eigen postinggeschiedenis gewoon teruglezen hoor. En wij ook, groupie.quote:
Idd... maar ze blijft wel een paar behoorlijk storende trekjes houden. Ik denk dat ik vrij snel gek zou worden als ik 24 uur per dag met haar zou moeten omgaan. Maar in de villa is ze wat mij betreft verreweg de leukste.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:45 schreef Elounda het volgende:
Nee, ik moet mijn mening omtrent Lieke wel bijstellen:
ze is realuy tough!!
Chapeau voor haar onwrikbare karakter!
Wat een kutkick, zowel letterlijk als figuurlijkquote:Op zondag 30 september 2007 04:34 schreef BuffyJan het volgende:
schopje Lieke is oke ole oleee
Je bedoelt dat ze zwart gelakt zijn? Juist mooi man!! Ik had ook vaak zwarte nagels toen ik in 'mijn gothic fase was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:46 schreef Blackadder2 het volgende:
Eén ding echter: die afschuwelijke nagels, brrrr....
Toen Huub terug kwam was zij wel enthousiast.Pas na het lezen van de brief van Nena aan Huub veranderde haar houding.quote:Op zondag 30 september 2007 13:26 schreef Maria44 het volgende:
Lieke heeft zichzelf voor mij gisteren bewezen als een jaloers kreng met een te groot ego, terwijl ze juist zegt last te hebben van het grote ego van Huub![]()
Huub en Jaap waren 1 uurtje weggeweest naar de fandag en Huub moest het meteen ontgelden, ze wilde alleen over het spel praten en niet over de fandag, die er tenslotte ook voor haar fans was. Huub vertelde dat hij haar van elke fan die hem groette ook de groeten moest doen. Maar beste Lieke fans, het interesseerde haar geen drol.
Ze maakte Huub 3 x wakker om ruzie te maken. Dat doet ze wel vaker is me opgevallen; telkens als Huub het leuk heeft gaat ze ruzie zoeken, ze is hardstikke jaloers.
De andere 5 bashen haar voortdurend maar daar gaat ze voor koken en opruimen en die leent ze spullen (behalve haar Dior creme) terwijl ze daar de confrontatie eens mee aan moet gaan als ze zo sterk is als ze zich voordoet.
Zo zie ik het niet. Huub vertelde dat hij haar nog wat wilde vertellen bij de paardenbak en wilde vertellen over de fandag. Haar reactie: was dat alles, geen info? En ze begon over het spel. Lekker veel respect voor de fans.quote:Op zondag 30 september 2007 15:32 schreef kybe het volgende:
[..]
Toen Huub terug kwam was zij wel enthousiast.Pas na het lezen van de brief van Nena aan Huub veranderde haar houding.
In die brief schreef Nena iets over de hedda/Huub relatie.Huub heeft dat stukje niet hardop gelezen,niemand weet wat er in die brief stond.
Lieke kan volgens velen niets goed doen,als zij goedkope make up besteld doet zij dat om beter over te komen,besteld zij dure make-up is zij hebberig.
Zolang zij Huub maar geen stro breed in de weg legt is zij oke maar anders.......
Ook al is zij jaloers geweest op Huub ....big deal.
Dat zij dingen voor Amanda en Nadia doet is misschien onbegrijpelijk voor ons maar Huub doet dat ook.
Lieke heeft het naar mijn mening het moeilijkst van iedereen in de villa gehad.
Dit kan niet?? Blijkbaar wel dus.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:30 schreef the_undertaker het volgende:
Lieke moet echt aangifte doen.. Dit KAN toch niet
[ afbeelding ]
Het zijn smerige sletten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:45 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd dat dat mens vertrekt, die voegt werkelijk niks toe daar
Amanda was zonder make-up zeker de mooiste toen ze er net in kwam. Geen fucked up haar, normale makeup. Lieke is en blijft voor mij een manwijf, te hoekig, totaal niet vrouwelijk ook niet in haar gedragingen. Nadia ziet er zonder make-up echt niet uit, zeker niet met haar krulletjes haar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:32 schreef Bardy het volgende:
Ik vind Lieke gewoon een hele mooie vrouw.
Wanneer je de drie dames bij elkaar zet zonder dat ze make up ophebben is Lieke verreweg de mooiste.
Die twee anderen wil je echt niet zonder make-up zien.
quote:Lieke verlaat Gouden Kooi
HILVERSUM - Na een verblijf van ruim acht maanden in de kapitale villa, verlaat Lieke (24) woensdagavond vrijwillig het RTL-programma De Gouden Kooi. Dat maakte de zender woensdag bekend.
ANP
De Hilversumse blondine heeft volgens RTL na veel twijfels de knoop nu definitief doorgehakt. "Zij kiest voor haar vrienden en familie en dan voornamelijk voor haar moeder die kampt met gezondheidsproblemen."
Met haar vertrek maakt Lieke, die als huishoudster het programma binnenkwam, geen kans meer op de villa, de hoofdprijs van 1 miljoen euro en de goedgevulde jackpot.
Dat meen je niet, keek je echt alleen voor haar?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik volgde het programma nog een beetje, maar ik lees nu dat Lieke weg is
Dan houdt het hier helemaal op.
Bijna iedereen valt door de mand als je die persoon 24 uur per dag kunt volgen..... Bíjna iedereen, want Lieke bleef wat mij betreft gewoon overeind. Ik was enorm Huub fan, maar die jongen heeft dingen uitgehaald waar ieder normaal mens spontaan beroerd van zou worden. Ook in het BB tijdperk werd duidelijk dat maar erg weinig mensen leuk zijn als je ze 24 uur per dag kunt volgen. Lieke was wat mij betreft een uitzondering. Natuurlijk had ze wat minpunten, maar dat heeft echt iedereen die je 24 uur per dag volgt. Dan vind je altijd wel tegenstrijdigheden of wat dan ook. Toch bleef Lieke overeind en de anderen absoluut niet. Daarom dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, keek je echt alleen voor haar?
Ik moet toegeven dat Lieke een sterk persoon was maar ook een enorme zeikerd al vanaf dag 2, dat moet jij ook gezien hebben. Huub die aangaf niet monogaam te willen/kunnen zijn en Lieke die maar door bleef drammen dat dat verwerpelijk is. En dat is het misschien wel, maar waarom bleef ze dan bij hem? Waarom hem proberen te veranderen terwijl zij in weze niet veel anders was/is als hij?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bijna iedereen valt door de mand als je die persoon 24 uur per dag kunt volgen..... Bíjna iedereen, want Lieke bleef wat mij betreft gewoon overeind. Ik was enorm Huub fan, maar die jongen heeft dingen uitgehaald waar ieder normaal mens spontaan beroerd van zou worden. Ook in het BB tijdperk werd duidelijk dat maar erg weinig mensen leuk zijn als je ze 24 uur per dag kunt volgen. Lieke was wat mij betreft een uitzondering. Natuurlijk had ze wat minpunten, maar dat heeft echt iedereen die je 24 uur per dag volgt. Dan vind je altijd wel tegenstrijdigheden of wat dan ook. Toch bleef Lieke overeind en de anderen absoluut niet. Daarom dus.
Tja, ik zie het heel anders. We verschillen hier gewoon enorm over van mening.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Lieke een sterk persoon was maar ook een enorme zeikerd al vanaf dag 2, dat moet jij ook gezien hebben. Huub die aangaf niet monogaam te willen/kunnen zijn en Lieke die maar door bleef drammen dat dat verwerpelijk is. En dat is het misschien wel, maar waarom bleef ze dan bij hem? Waarom hem proberen te veranderen terwijl zij in weze niet veel anders was/is als hij?
Ik keur Huub zijn gedrag zeer zeker niet goed, maar waarom in 1 huis blijven voor 8 maanden met iemand die je blijkbaar verafschuwt en wiens gedrag je later gewoon overneemt.....?
Dan heb je het nog verschrikkelijk lang uitgehouden Scan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik volgde het programma nog een beetje, maar ik lees nu dat Lieke weg is
Dan houdt het hier helemaal op.
Gelul. Lieke is een kapot lekker wijf.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef OreO het volgende:
het is wel een lelijke meid,(hele familie ziet er trouwens niet uit)
met make up is ze nog *do able* maar zonder dus hoe ze normaal is PAPERBAG!
Altijd beter dan zoeteling Claire!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:02 schreef Py het volgende:
Lieke was te naïef en oprecht voor dgk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |