Het zijn smerige sletten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:45 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd dat dat mens vertrekt, die voegt werkelijk niks toe daar
Amanda was zonder make-up zeker de mooiste toen ze er net in kwam. Geen fucked up haar, normale makeup. Lieke is en blijft voor mij een manwijf, te hoekig, totaal niet vrouwelijk ook niet in haar gedragingen. Nadia ziet er zonder make-up echt niet uit, zeker niet met haar krulletjes haar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:32 schreef Bardy het volgende:
Ik vind Lieke gewoon een hele mooie vrouw.
Wanneer je de drie dames bij elkaar zet zonder dat ze make up ophebben is Lieke verreweg de mooiste.
Die twee anderen wil je echt niet zonder make-up zien.
quote:Lieke verlaat Gouden Kooi
HILVERSUM - Na een verblijf van ruim acht maanden in de kapitale villa, verlaat Lieke (24) woensdagavond vrijwillig het RTL-programma De Gouden Kooi. Dat maakte de zender woensdag bekend.
ANP
De Hilversumse blondine heeft volgens RTL na veel twijfels de knoop nu definitief doorgehakt. "Zij kiest voor haar vrienden en familie en dan voornamelijk voor haar moeder die kampt met gezondheidsproblemen."
Met haar vertrek maakt Lieke, die als huishoudster het programma binnenkwam, geen kans meer op de villa, de hoofdprijs van 1 miljoen euro en de goedgevulde jackpot.
Dat meen je niet, keek je echt alleen voor haar?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik volgde het programma nog een beetje, maar ik lees nu dat Lieke weg is
Dan houdt het hier helemaal op.
Bijna iedereen valt door de mand als je die persoon 24 uur per dag kunt volgen..... Bíjna iedereen, want Lieke bleef wat mij betreft gewoon overeind. Ik was enorm Huub fan, maar die jongen heeft dingen uitgehaald waar ieder normaal mens spontaan beroerd van zou worden. Ook in het BB tijdperk werd duidelijk dat maar erg weinig mensen leuk zijn als je ze 24 uur per dag kunt volgen. Lieke was wat mij betreft een uitzondering. Natuurlijk had ze wat minpunten, maar dat heeft echt iedereen die je 24 uur per dag volgt. Dan vind je altijd wel tegenstrijdigheden of wat dan ook. Toch bleef Lieke overeind en de anderen absoluut niet. Daarom dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, keek je echt alleen voor haar?
Ik moet toegeven dat Lieke een sterk persoon was maar ook een enorme zeikerd al vanaf dag 2, dat moet jij ook gezien hebben. Huub die aangaf niet monogaam te willen/kunnen zijn en Lieke die maar door bleef drammen dat dat verwerpelijk is. En dat is het misschien wel, maar waarom bleef ze dan bij hem? Waarom hem proberen te veranderen terwijl zij in weze niet veel anders was/is als hij?quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bijna iedereen valt door de mand als je die persoon 24 uur per dag kunt volgen..... Bíjna iedereen, want Lieke bleef wat mij betreft gewoon overeind. Ik was enorm Huub fan, maar die jongen heeft dingen uitgehaald waar ieder normaal mens spontaan beroerd van zou worden. Ook in het BB tijdperk werd duidelijk dat maar erg weinig mensen leuk zijn als je ze 24 uur per dag kunt volgen. Lieke was wat mij betreft een uitzondering. Natuurlijk had ze wat minpunten, maar dat heeft echt iedereen die je 24 uur per dag volgt. Dan vind je altijd wel tegenstrijdigheden of wat dan ook. Toch bleef Lieke overeind en de anderen absoluut niet. Daarom dus.
Tja, ik zie het heel anders. We verschillen hier gewoon enorm over van mening.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Lieke een sterk persoon was maar ook een enorme zeikerd al vanaf dag 2, dat moet jij ook gezien hebben. Huub die aangaf niet monogaam te willen/kunnen zijn en Lieke die maar door bleef drammen dat dat verwerpelijk is. En dat is het misschien wel, maar waarom bleef ze dan bij hem? Waarom hem proberen te veranderen terwijl zij in weze niet veel anders was/is als hij?
Ik keur Huub zijn gedrag zeer zeker niet goed, maar waarom in 1 huis blijven voor 8 maanden met iemand die je blijkbaar verafschuwt en wiens gedrag je later gewoon overneemt.....?
Dan heb je het nog verschrikkelijk lang uitgehouden Scan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik volgde het programma nog een beetje, maar ik lees nu dat Lieke weg is
Dan houdt het hier helemaal op.
Gelul. Lieke is een kapot lekker wijf.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef OreO het volgende:
het is wel een lelijke meid,(hele familie ziet er trouwens niet uit)
met make up is ze nog *do able* maar zonder dus hoe ze normaal is PAPERBAG!
Altijd beter dan zoeteling Claire!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:02 schreef Py het volgende:
Lieke was te naïef en oprecht voor dgk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |