abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54236949

[ Bericht 63% gewijzigd door ppi op 29-10-2007 02:50:31 ]
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:45:39 #127
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54239988
Wordt tijd dat dat mens vertrekt, die voegt werkelijk niks toe daar
  maandag 29 oktober 2007 @ 10:57:11 #128
186934 Jewscky
leven en laten leven
pi_54240184
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 10:45 schreef Darklight het volgende:
Wordt tijd dat dat mens vertrekt, die voegt werkelijk niks toe daar
Het zijn smerige sletten.
pi_54240246
Dit topic leeft nog.
pi_54247761
Smerige omhoog geneukte Assepoester...
pi_54272578
Ik vind Lieke gewoon een hele mooie vrouw.

Wanneer je de drie dames bij elkaar zet zonder dat ze make up ophebben is Lieke verreweg de mooiste.
Die twee anderen wil je echt niet zonder make-up zien.
pi_54276792
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:32 schreef Bardy het volgende:
Ik vind Lieke gewoon een hele mooie vrouw.

Wanneer je de drie dames bij elkaar zet zonder dat ze make up ophebben is Lieke verreweg de mooiste.
Die twee anderen wil je echt niet zonder make-up zien.
Amanda was zonder make-up zeker de mooiste toen ze er net in kwam. Geen fucked up haar, normale makeup. Lieke is en blijft voor mij een manwijf, te hoekig, totaal niet vrouwelijk ook niet in haar gedragingen. Nadia ziet er zonder make-up echt niet uit, zeker niet met haar krulletjes haar.

Zo zonde van Amanda, ze heeft een prachtig lijf (zonder die nepboobs) en een prachtig snuitje (zonder al die shit erop en eraan). Overall is Amanda voor mij de mooiste, qua uiterlijk. Qua innerlijk zijn ze alledrie bitches.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_54281014
Is jullie ook opgevallen dat ze een beetje loenst ?
pi_54290137
Nou en dat is een van de 7 schoonheden
pi_56247643
Hij is doodsbang voor alleen maar dekking van Jaap....en in een 5 bewoners situatie zit hij liever in het team van 3 tegen 2....als dan één van die 2 afvalt houdt hij er altijd nog ééntje over.
Huub doet alles om voor zichzelf een win situatie te creeeren....zoals hij nu een relatie met Claire faked zo deed hij dat idem dito met Lieke.
Vanuit Lieke waren de gevoelens echt,bij Huub was het gefaked voor het spel...maar Huub wist ook dat Lieke een sterke speler was en daardoor een concurrent,zoals Jaap ook al heel vaak aangaf."Lieke is een sterke speelster".....zo iemand is een gevaar voor je als je wilt winnen dus dan moet je zorgen dat je die eruit werkt....Claire is een zwakke en saaie speler maar voor dekking prima te ge(mis)bruiken.
Lieke had samen met Jaap de potentie gehad hem eruit te kunnen spelen...als ze vóór het spel was gegaan had ze dat gekund maar heeft dat niet gedaan.

Die miljoenen zijn haar niet belangrijk genoeg,met zichzelf door één deur kunnen wel...dan is de keus niet zo moeilijk.
Ze had als ze voor die miljoenen was gegaan makkelijk zichzelf kunnen verloochenen door in het spel mee te gaan met Huub en Jaap..ze was dan verzekerd geweest van een plaats in de finale.
Het feit dat ze dat niet deed is tekenend voor haar...ze kan niet iets faken wat er niet is...haar gevoel voor Huub was omgeslagen in een gevoel van totaal geen respekt meer hebben voor die jongen,ik had in haar plaats hetzelfde gehad.
Veel mensen buiten die villa zien Lieke daar in die villa nog als enige bewoner die de kwaliteit van het spel niet naar beneden haalt....zoals die kapper laats al tegen haar zei..."Jij bent zoooooo niet Gouden Kooi Lieke,de Gouden Kooi is ordinair en dat ben jij niet"
Ze heeft haar trots...en ik vind het mooi om te zien...buiten die villa ligt een wereld voor haar open waarin voor haar heel veel mogelijkheden liggen.
Ze heeft zich nooit verlaagd tot het niveau waar al die mensen in die villa zich dagelijks toe verlagen tot aan Palma toe.
Het is geen villa met miljonairs....het is een villa waarin tokkies huizen.
Groot gelijk heeft ze dat ze daar weggaat..ze hoort daar niet
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56248262
Thanks Riri!

Lieke gaat naar huis als het goed is. Ze zal vanavond wel met Quintin de poort uitlopen.
Go hard or go home
pi_56251048
nu.nl
quote:
Lieke verlaat Gouden Kooi
HILVERSUM - Na een verblijf van ruim acht maanden in de kapitale villa, verlaat Lieke (24) woensdagavond vrijwillig het RTL-programma De Gouden Kooi. Dat maakte de zender woensdag bekend.
ANP

De Hilversumse blondine heeft volgens RTL na veel twijfels de knoop nu definitief doorgehakt. "Zij kiest voor haar vrienden en familie en dan voornamelijk voor haar moeder die kampt met gezondheidsproblemen."

Met haar vertrek maakt Lieke, die als huishoudster het programma binnenkwam, geen kans meer op de villa, de hoofdprijs van 1 miljoen euro en de goedgevulde jackpot.
  donderdag 24 januari 2008 @ 03:17:45 #138
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56267410
Ik volgde het programma nog een beetje, maar ik lees nu dat Lieke weg is

Dan houdt het hier helemaal op.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_56267424
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 03:17 schreef scanman01 het volgende:

Dat meen je niet, keek je echt alleen voor haar?
Only Human
  donderdag 24 januari 2008 @ 03:32:22 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56267430
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 03:26 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat meen je niet, keek je echt alleen voor haar?
Bijna iedereen valt door de mand als je die persoon 24 uur per dag kunt volgen..... Bíjna iedereen, want Lieke bleef wat mij betreft gewoon overeind. Ik was enorm Huub fan, maar die jongen heeft dingen uitgehaald waar ieder normaal mens spontaan beroerd van zou worden. Ook in het BB tijdperk werd duidelijk dat maar erg weinig mensen leuk zijn als je ze 24 uur per dag kunt volgen. Lieke was wat mij betreft een uitzondering. Natuurlijk had ze wat minpunten, maar dat heeft echt iedereen die je 24 uur per dag volgt. Dan vind je altijd wel tegenstrijdigheden of wat dan ook. Toch bleef Lieke overeind en de anderen absoluut niet. Daarom dus.
pi_56267438
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 03:32 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Bijna iedereen valt door de mand als je die persoon 24 uur per dag kunt volgen..... Bíjna iedereen, want Lieke bleef wat mij betreft gewoon overeind. Ik was enorm Huub fan, maar die jongen heeft dingen uitgehaald waar ieder normaal mens spontaan beroerd van zou worden. Ook in het BB tijdperk werd duidelijk dat maar erg weinig mensen leuk zijn als je ze 24 uur per dag kunt volgen. Lieke was wat mij betreft een uitzondering. Natuurlijk had ze wat minpunten, maar dat heeft echt iedereen die je 24 uur per dag volgt. Dan vind je altijd wel tegenstrijdigheden of wat dan ook. Toch bleef Lieke overeind en de anderen absoluut niet. Daarom dus.
Ik moet toegeven dat Lieke een sterk persoon was maar ook een enorme zeikerd al vanaf dag 2, dat moet jij ook gezien hebben. Huub die aangaf niet monogaam te willen/kunnen zijn en Lieke die maar door bleef drammen dat dat verwerpelijk is. En dat is het misschien wel, maar waarom bleef ze dan bij hem? Waarom hem proberen te veranderen terwijl zij in weze niet veel anders was/is als hij?

Ik keur Huub zijn gedrag zeer zeker niet goed, maar waarom in 1 huis blijven voor 8 maanden met iemand die je blijkbaar verafschuwt en wiens gedrag je later gewoon overneemt.....?
Only Human
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:40:53 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56269089
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 03:38 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat Lieke een sterk persoon was maar ook een enorme zeikerd al vanaf dag 2, dat moet jij ook gezien hebben. Huub die aangaf niet monogaam te willen/kunnen zijn en Lieke die maar door bleef drammen dat dat verwerpelijk is. En dat is het misschien wel, maar waarom bleef ze dan bij hem? Waarom hem proberen te veranderen terwijl zij in weze niet veel anders was/is als hij?

Ik keur Huub zijn gedrag zeer zeker niet goed, maar waarom in 1 huis blijven voor 8 maanden met iemand die je blijkbaar verafschuwt en wiens gedrag je later gewoon overneemt.....?
Tja, ik zie het heel anders. We verschillen hier gewoon enorm over van mening.
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:01:15 #143
137158 Elounda
the world is yours!
pi_56274797
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 03:17 schreef scanman01 het volgende:

Dan heb je het nog verschrikkelijk lang uitgehouden Scan.
Voor mij was het definitief over en uit toen Japio er in kwam, dus je kunt wel nagaan hoelang het geleden is dat wij elkaar gesproken hebben hier.
Lieke was de enige normale volgens mij, in dat huis.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_57204937
het is wel een lelijke meid,(hele familie ziet er trouwens niet uit)
met make up is ze nog *do able* maar zonder dus hoe ze normaal is PAPERBAG!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:36:12 #145
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_57221673
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:15 schreef OreO het volgende:
het is wel een lelijke meid,(hele familie ziet er trouwens niet uit)
met make up is ze nog *do able* maar zonder dus hoe ze normaal is PAPERBAG!
Gelul. Lieke is een kapot lekker wijf.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_57229600
Toch wel één van de betere vriendinnen van huub
pi_57246349
lieke is top
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:02:03 #148
188345 Py
op zich