Hallo zeg, als iemand jou constant beschuldigt van aanranding, dan zeg je niks terug omdat het toch niet waar is?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:49 schreef maril het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, zover ik weet vond Huub het okè, maar dat geintje naar Nicolaas was niet zo geslaagd (als natrachia)Nicolaas was serieus boos.
Eric heeft eerder toegegeven 3 x wat sexueels met Huub gedaan te hebben, waarover niet gesproken mag worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je Eric het verhaal ooit horen tegenspreken?
Ik zie alleen maar een angstig mannetje dat zich voor de streams groot houdt.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:45 schreef Day het volgende:
Je mag zeggen van Eric wat je wil, maar ik vind 'm tot nu toe wel een bikkel.
Dit allemaal ondergaan zonder agressief te worden of in te storten voor de ogen van de rest, zegt wel wat over zijn karakter.
En nee, ik ben geen Eric-fan.
Wat moet hij doen tegen ZES man?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:49 schreef Rudieh het volgende:
[..]
tja, zo kun je het bekijken....
ik kijk er anders tegenaan.. ik vind die Eric een nog groter watje dan ik al dacht...die gast doet helemaal NIETS, maar dan ook NIETS terug
neemt niet weg dat ik het zielig vind voor 'm
Wat moet hij dan doen in jou opinie? volgends mij is elke tegenaktie zinloos, ik ken het, echt waar zinloos, en Eric weet dat echt petje af.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:49 schreef Rudieh het volgende:
[..]
tja, zo kun je het bekijken....
ik kijk er anders tegenaan.. ik vind die Eric een nog groter watje dan ik al dacht...die gast doet helemaal NIETS, maar dan ook NIETS terug
neemt niet weg dat ik het zielig vind voor 'm
Maar hij hoort nu constant het aanrandingsgedoe, en dat spreekt hij niet tegen. Dat zou toch een normale reactie zijn, het van de daken schreeuwen dat het niet waar is en dat je daar niet van beschuldigd wil worden?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eric heeft eerder toegegeven 3 x wat sexueels met Huub gedaan te hebben, waarover niet gesproken mag worden.
eeehm...bijvoorbeeld Jaap voor zijn en die emmer met paardenstront over hem heen flikkeren? ok, Rans-Jaap zou dat alleen maar lekker vinden..maar het is maar een voorbeeldquote:Op maandag 18 juni 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Wat moet hij doen tegen ZES man?
Slaan? wordt hij eruitgegooid of het kost hem (eventueel) geld
Terugschelden? dan verdraaien ze alles wat hij zeg
Huilen? Dan hebben ze 'm precies waar ze 'm willen hebben
Alles wat je aangedaan wordt driedubbel uitbetalen, heeft jaap in het zadel geholpenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Eric weet ook hoe goed Huub kan manipuleren.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij hoort nu constant het aanrandingsgedoe, en dat spreekt hij niet tegen. Dat zou toch een normale reactie zijn, het van de daken schreeuwen dat het niet waar is en dat je daar niet van beschuldigd wil worden?![]()
Welnee, geen woord, geen ontkenning, geen boosheid! Dan gaat er bij mij wel een belletje rinkelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:54 schreef Day het volgende:
[..]
Eric weet ook hoe goed Huub kan manipuleren.
Alles is toch door achter opgelegd ??????????????????quote:Op maandag 18 juni 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, heb je Eric het verhaal ooit horen tegenspreken?
Jaap had maar 2 man actief tegen hem. De rest schold hem uit, maar tagde hem niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alles wat je aangedaan wordt driebubbel uitbetalen, heeft jaap in het zadel geholpen
Zo werkt een roedel honden ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Zo is het. Het is de enige manier om ze van je af te schudden. Gewoon een hele emmer drab over Huub en Lieke. Huub gaat geheid uit z'n dak en is 2 ton kwijt. Maar na een paar keer leert hij Eric respecteren en laat hem met rustquote:Op maandag 18 juni 2007 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alles wat je aangedaan wordt driebubbel uitbetalen, heeft jaap in het zadel geholpen
quote:Op maandag 18 juni 2007 01:55 schreef noucky het volgende:
[..]
Alles is toch door achter opgelegd ??????????????????
Hij mag er niet op reagerenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij hoort nu constant het aanrandingsgedoe, en dat spreekt hij niet tegen. Dat zou toch een normale reactie zijn, het van de daken schreeuwen dat het niet waar is en dat je daar niet van beschuldigd wil worden?![]()
Hij heeft een tijdje geleden gezegd dat hij weet hoe het zit.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, geen woord, geen ontkenning, geen boosheid! Dan gaat er bij mij wel een belletje rinkelen.
Je bedoelt vast dat 'ie niet zijn 24 uur heeft aangevraagd..quote:Op maandag 18 juni 2007 01:56 schreef agter het volgende:
maar goed, alle speculaties daargelaten...ondertussen heeft Eric nog steeds zijn 24 uur aangevraagd...en zo te zien aan de beelden is hij niet van plan naar huis te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |