Lijkt mij dus ook.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric heeft het nooit tegengesproken, dat is toch het eerste wat je doet als je zoiets hoort?
het is het jasje van Amandaquote:Op maandag 18 juni 2007 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het een nep dierenvel is![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 01:39 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg appels.
O nee, hij heeft een allergie voor vers fruit.
quote:
Gatverquote:Op maandag 18 juni 2007 01:42 schreef patist het volgende:
en nu is ze aan het slikken
Hoorde ik eerder Natasia niet roepen tegen Amanda dat die 19-jarige puber haar ongestelde kut ging wassen terwijl Natasia net de badkamer had schoongemaakt .......quote:
Brian had wedreom met zelfmoord lopen dreigen als hem dit zou overkomen...quote:Op maandag 18 juni 2007 01:45 schreef Day het volgende:
Je mag zeggen van Eric wat je wil, maar ik vind 'm tot nu toe wel een bikkel.
Dit allemaal ondergaan zonder agressief te worden of in te storten voor de ogen van de rest, zegt wel wat over zijn karakter.
En nee, ik ben geen Eric-fan.
Waar wil je dan dat ik hem stop?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Haal jij die tong is van de grond af,,,![]()
Ik was er niet bij, maar ik heb het hier later wel gelezen, ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde ik eerder Natasia niet roepen tegen Amanda dat die 19-jarige puber haar ongestelde kut ging wassen terwijl Natasia net de badkamer had schoongemaakt .......
Ik krijg van alles een nare bijsmaak als iemand onterecht en met veel leugens moet gaan vertrekken.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Het feit dat er nu openlijk over gesproken mag worden, terwijl het eerst in de doofpot werd gestopt zegt wel veel, ja.
Aan de andere kant blijft het weer raar dat het niet uitgezonden en besproken mocht worden bij Jensen (volgens Huub).
Is dat diezelfde Natasia die d'r mond altijd vol heeft over normen en waarden en zich niet zal verlagen tot...?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoorde ik eerder Natasia niet roepen tegen Amanda dat die 19-jarige puber haar ongestelde kut ging wassen terwijl Natasia net de badkamer had schoongemaakt .......
das wel waar, ik was allang gaan huilen.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:45 schreef Day het volgende:
Dit allemaal ondergaan zonder agressief te worden of in te storten voor de ogen van de rest, zegt wel wat over zijn karakter.
tja, zo kun je het bekijken....quote:Op maandag 18 juni 2007 01:45 schreef Day het volgende:
Nogmaals, heb je Eric het verhaal ooit horen tegenspreken?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:48 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik krijg van alles een nare bijsmaak als iemand onterecht en met veel leugens moet gaan vertrekken.
De waarheid zullen we wel nooit te horen krijgen.
Tenzij dit een in elkaar gedraaid script is, dan vind ik dat Eric het hatstikke goed doet.
Hoeft helemaal niet, zover ik weet vond Huub het okè, maar dat geintje naar Nicolaas was niet zo geslaagd (als natrachia)Nicolaas was serieus boos.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Heeft Eric zich ooit verdedigd mbt het 'aanrandgebeuren'?
quote:Op maandag 18 juni 2007 01:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat diezelfde Natasia die d'r mond altijd vol heeft over normen en waarden en zich niet zal verlagen tot...?
En terechtquote:Op maandag 18 juni 2007 01:49 schreef maril het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet, zover ik weet vond Huub het okè, maar dat geintje naar Nicolaas was niet zo geslaagd (als natrachia)Nicolaas was serieus boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |