Rubber is dan ook een verstandige mod die al een poosje langer meedraait.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Whehe. Volgens mij is rubber voor en ik tegen.
Ja, die had ik eigenlijk moeten zien. Ik was toen nog net geen mod. Maar een paar dagen later trad ik aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat een jaar geleden een dubbeltopic werd geopend en die werd niet gesloten.
Verzoek tot merge gedaan.
Ik denk dat je kansen om nog een keer mod te worden wel zijn verkeken na zo'n blunderquote:Op maandag 2 juli 2007 15:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die had ik eigenlijk moeten zien. Ik was toen nog net geen mod. Maar een paar dagen later trad ik aan.
Een terugkeer als Mod, teminste op VBL, was wat mij betreft al nagenoeg uitgesloten.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat je kansen om nog een keer mod te worden wel zijn verkeken na zo'n blunder.
OKquote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef Beschouw het volgende:
Slotje graag op Google VBL-Quiz #6
Aflevereing 7 is inmiddels gestart.
GOOGLE VBL-Quiz #7
Zal straks effe wat op FOK!sport zetten. Als ik het vanavond niet vergeetquote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef Beschouw het volgende:
Slotje graag op Google VBL-Quiz #6
Aflevereing 7 is inmiddels gestart.
GOOGLE VBL-Quiz #7
Even een postje geplaatst.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:38 schreef methodmich het volgende:
Transfergeruchten #79: Anonieme investeerder voor Feyenoord?
Vanaf daar alleen gezanik van DAM ipv transfergeruchten, zoals het topic wil... Beetje bespreken okee, maar dit is gezeik in de marge.
Zeg maar eigenlijk elk topic waar DAM komt...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Doc het volgende:
Dat geldt ook voor dit topic waarvan DAM's decreet dat Colins drie weken op stage mag lopen bij Ajax aantoont dat de gehele eredivisie naar de klote gaat alleen maar gelul in de marge oplevert
melhttp://forum.fok.nl/topic/1045964/4/50#51061141
dat zeg ik ... [FEEDBACK #54] Waar dndiek de verkeerde topics sluit.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeg maar eigenlijk elk topic waar DAM komt...
Jij mag dat topic helemaal niet openenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
Voetbalshirts #26: Roze is in de mode
Jammer dat EC weer zo traag is.
EC je wordt traag ouwe!
Keihard op slot gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
Voetbalshirts #26: Roze is in de mode
Jammer dat EC weer zo traag is.
EC je wordt traag ouwe!
Sleutel ook ingeslikt zeker?quote:
het doelamtig topics frustreren is wel verboden, maar weer moeilijk te benoten en hard te maken. Maar vertrouw erop dat we ons best doen deze situatie in zo goed mogelijke banen proberen te leiden!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het in grote mate frustreren van een flink aantal leden niet verboden?
Ik ken alleen de policy niet uit mn hoofd, dus vergeef me als ik iets geks zeg.
Tsja een andere mening hebben, maar die bijzonder vreemd beargumenteren lijkt me niet verboden. Het is een soort van onnozelheid waar hij zelf ws nieteens zoveel aan kan doen (wijs doen zonder het te zijn).quote:Op maandag 2 juli 2007 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het doelamtig topics frustreren is wel verboden, maar weer moeilijk te benoten en hard te maken. Maar vertrouw erop dat we ons best doen deze situatie in zo goed mogelijke banen proberen te leiden!
Ik wil niet zielig doen hoor, maar hij heeft mij toch al een aantal keer uitgescholden: voor debiel, mongool, etc.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:51 schreef RayMania het volgende:
Het is een hele lastige zaak, want het is niet banwaardig wat hij post. Geen gescheld, geen persoonlijke aanvallen
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, ik ben het nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik wil niet zielig doen hoor, maar hij heeft mij toch al een aantal keer uitgescholden: voor debiel, mongool, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |