Leuke ploeg, Theole. Denk 1-10, Walter van Ommeren gaat wel scoren.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:09 schreef annelies80 het volgende:
IK KON ZATERDAG NIE... leek me wel gezellig... magoed...
0-10 had ik niet verwacht eigenlijk... tegen Den Dungen uit... best netjes hoor.
Nu uit tegen Theole ... woensdag.... kben benieuwd! En hoop dat ik nu wel kan...
Zeker leuk Theole voor een oefenduel, kweet niet, toch zijn het altijd maar lastige ploegen, als je ff niet oplet... Ik moet nog wel ff iemand meesleuren daarnaar toe...quote:Op maandag 9 juli 2007 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Leuke ploeg, Theole. Denk 1-10, Walter van Ommeren gaat wel scoren.
Beide bitte.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:12 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Moet ik het kaartje van Den Dungen ook bewaren voor je of alleen Theole?
quote:Lierse trekt Rimkus aan
Lierse heeft maandagavond een akkoord bereikt in de onderhandelingen met een nieuwe speler. De tweedeklasser wist Lorenzo Rimkus aan te trekken. De transfer kan wel pas officieel bekrachtigd worden als Lierses transferverbod wordt opgeheven.
Rimkus komt over van FC Den Bosch, waar hij einde contract was. De 22-jarige linkermiddenvelder speelde eerder ook voor Sparta Rotterdam. Bij Lierse tekent hij straks een contract voor twee seizoenen, zodra het transferverbod opgelegd door de Voetbalbond opgeheven wordt.
Rimkus zal deze week al de trainingen bij Lierse aanvatten.
Bron: Voetbalkrant
Omdat ze de financiën niet op orde hebben en een flinke betalingsachterstand. Ze mogen pas spelers halen als dat op orde isquote:
Er zijn bvo's die tegen een 2de klasser onderuit gaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, met veel pijn en moeite van een fucking 2e klasser.
Beetje wel hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach voorbereiding zegt toch niks....
Bijzondere aanwinst weerquote:Werkloze doelman naar FC Den Bosch
Doelman John Vos gaat na twee sterke wedstrijden in het Team VVCS aan de slag bij FC Den Bosch. Jesper Hogedoorn, afgelopen vrijdag onder de lat bij Team VVCS 2, is deze week op proef bij Stormvogels/Telstar.
Afgelopen vrijdag stond FC Den Bosch-trainer Theo Bos hoogstpersoonlijk op Papendal langs de lijn om het Team VVCS in actie te zien tegen TOP Oss. Bos raakte onder de indruk van Team VVCS-doelman John Vos, die gisteren reeds een verbintenis kon tekenen bij de Bosschenaren. Vos stond afgelopen jaar onder contract bij Helmond Sport.
Bron: vvcs.nl | 7/12/2007 10:59:31 AM
Uhm is dit niet weggooien van geld? Goed je moet aan je toekomst denken want Maenpaa zal hier niet lang meer blijven... maar... waarom un derde doelman erbij terwijl hij alleen maar geld gaat kosten op dit moment.quote:
Dachten we recent van UNA en Excelsior Maassluis ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
In de beker mag FC Den Bosch naar Barendrecht of Amsterdam afreizen.
De winnaar van Barendrecht, de promovendus in de zaterdaghoofdklasse A, en AFC, de club van Jack van Gelder, is jullie tegenstander in de tweede ronde. Geen verkeerde loting lijkt me.
Die slag is aan jou. Maar goed, qua clubs is het wel leuk. AFC toch de deftige Amsterdamse club.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dachten we recent van UNA en Excelsior Maassluis ook
ballenjongen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen Porto. Ik ben er van héél dicht bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |