Hmm moet er in het begin al meteen 3 missen.quote:
2 seizoenen terug op de dinsdag dus zo vreemd is het ook weer nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Veendam op maandag?
Hoe bedenken ze het.....
dan was het 3 seizoenen terug maar zo vreemd is het ook weer niet iig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Veendam was toen gewoon op vrijdag.
Toen speelden we eredvisie, jaar daarvoor inderdaad op dinsdag (vanwege een aflassing het weekend ervoor). Maargoed Maandag t/m vrijdag eigenlijk is het allemaal even kut.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan was het 3 seizoenen terug maar zo vreemd is het ook weer niet iig.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef Yeahinho het volgende:
Training was weer niet veel bijzonders.
Hij was pas net begonnen en de hemel ging open... voorbode voor het seizoen?
Echter kwam na de regen weer zonneschijnquote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef Yeahinho het volgende:
Training was weer niet veel bijzonders.
Hij was pas net begonnen en de hemel ging open... voorbode voor het seizoen?
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Echter kwam na de regen weer zonneschijn![]()
Aan wie?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:54 schreef annelies80 het volgende:
[..]
hihi....
Ik hoorde vanochtend dat ze nog steeds aan het onderhandelen zijn met Geert den Ouden, maar dat hij tot nu toe nog teveel salaris vroeg... ik zal zo even het bedrag nog een keer navragen voordat ik het straks verkeerd doorbrief! hihi
Schoonzoon van iemand in het bestuur.quote:
Ik niet maar de meeste hier wel denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:47 schreef annelies80 het volgende:
Gaat er iemand zaterdag naar Den Dungen?
Den Dungen ga ik zeker heen. Theole nog niet helemaal zeker.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik niet maar de meeste hier wel denk ik.
Den Dungen en Theole zijn de enige 2 die ik zal missen in de voorbereiding.
Mochten er mensen wel gaan hier, hou me aanbevolen voor de kaartjes.
Ik, als het droog blijft.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:47 schreef annelies80 het volgende:
Hmmm eerste training is om half 11 begonnen...
Gaat er iemand zaterdag naar Den Dungen?
Is gelukkig een stuk dichterbij.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe locatie voor Sparta - Den Bosch op 21 juli is overigens sportpark De Zwaaier in Werkendam geworden, normaliter de thuishaven van Kozakken Boys.
khad het gelezen jah... is wel goei dat ie blijft...quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Berg blijft.
Die Tsjech is naar verluid Damir Pekic.quote:FC Den Bosch doet spits verbeterde aanbieding
In een poging Geert Den Ouden difinitief aan zich te binden heeft FC Den Bosch de spits een verbeterde aanbieding gedaan. De Rotterdammer, die bij AZ zijn conditie op peil houdt, houdt echter vast aan zijn eisen. "En daar voldoet de club nog altijd niet aan." Ook Helmond Sport heeft zich gemeld bij de zaakwaarnemer van de spits.
Bij FC Den Bosch is Den Ouden de absolute nummer 1 op het spitsen-wenslijstje. Voor het geval deze deal afketst heeft de club een 27-jarige Tsjech achter de hand. Die komt vanaf woensdag op proef bij FC Den Bosch, tenzij Den Ouden dan al zijn jawoord heeft gegeven. Het contact met de zaakwaarnemer van de Tsjech kwam tot stand tijdens een bezoek van Fred van der Hoorn en Wim van der Horst aan een Intertoto-duel van Maribor, afgelopen weekeinde. Volgens van der Hoorn is er geen geld om 2 spitsen aan te trekken, wat trainer Bos noodzakelijk acht om bovenin mee te draaien in de eerste divisie.
FC Den Bosch speelt vanmiddag 16.00 uur zijn eerste oefenwedstrijd in en tegen Den Dungen.
Damir Pekic is een Sloveen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die Tsjech is naar verluid Damir Pekic.
Hmm... dan weet ik het ook niet. Erg vaag nog allemaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Damir Pekic is een Sloveen.
Misschien dat de journalist wat in de war is. Maribor is toch echt een Sloveense club.
Is dat eigen jeugd of een speler die ze van Jong Excelsior hebben gehaald? Die hadden ook een Karg dacht ik, die daar moest vertrekken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Karg binnen een paar jaar een toppertje.
Hij is nog 16, dus eigen jeugd neem ik aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is dat eigen jeugd of een speler die ze van Jong Excelsior hebben gehaald? Die hadden ook een Karg dacht ik, die daar moest vertrekken.
En nu vasthouden deze lijn!!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:26 schreef fanneke het volgende:
De 1e overwinning is binnen. 0-10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |