Het gaat toch wel om de goals, Gerd Muller was een matige voetballer, maar trapte die bal er wel telkens in.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel heeft andere kwaliteiten dan aanvallers als Huntelaar, Van Nistelrooy en VOH. Babel beschikt over veel voetbalintelligentie, goede loopacties zonder bal en beschikt over enorm veel kracht. Hij doet mij aan Adriano, Henry en Fred denken. In de 16 moet ie zichzelf nog verbeteren, maar er buiten is hij levensgevaarlijk. Lichamelijk gezien is hij meer dan geschikt om ook in de 16 een koning te worden, maar dan moet hij wel naar Arsenal: Die kunnen goed omgaan met aanvallende toptalenten met een gebruiksaanwijzing (zie Van Persie).
Wat heeft de rivaliteit tussen Ajax en feyenoord hier nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Zeg dat aub ook tegen Babel en Maduro, die zijn met z'n 2en nog slechter dan Vlaar. Vlaar maakt een fout en Waterman ook. Daar valt een goal uit. Babel had ons allang op 1-0 moeten zetten.
Hij laat ook veel te veel ballen van zijn voet springen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat is het probleem (momenteel) met Babel, hij scoort te weinig!!!![]()
Vind je? Ik vind zijn balaanname het hele toernooi al treurig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar zij (net als ik) niet naar z'n aantal goals kijken (zoals de meeste voetbalkijkers wel doen), maar naar z'n balbehandeling, loopacties etc. Dat is bij hem gewoon prima. Babel is m.i. een ruwe diamant, die met de juiste begeleiding kan uitgroeien tot een kroonjuweel.
Je leest mijn post dus niet goed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het gaat toch wel om de goals, Gerd Muller was een matige voetballer, maar trapte die bal er wel telkens in.
Dat is het probleem (momenteel) met Babel, hij scoort te weinig!!!![]()
Niets??? Waar heb ik het over rivaliteit? Vlaar maakt 1 fout en word uitgekotst. Babel doet alles fout en daar zegt hij niets over.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft de rivaliteit tussen Ajax en feyenoord hier nou weer mee te maken?
Ellermanquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks Juul erin en diens voorzet wordt binnengekopt door Rigters.
Dat je meteen in de verdediging gaat en roept dat Maduro en Babel kut spelen, waarom noem je dan geen Zuiverloon/Waterman oid, doe nou niet alsof je willekeurig namen koosquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Niets??? Waar heb ik het over rivaliteit? Vlaar maakt 1 fout en word uitgekotst. Babel doet alles fout en daar zegt hij niets over.
Ik heb het niet over de aanname, maar over de behandeling. Dus vanaf het moment dat Babel in balbezit is: Hij voetbalt erg slimquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind zijn balaanname het hele toernooi al treurig.
Sorry, maar het gaat soms ook zo snel. (heb nu geen pc bij TV, dus tot later!)quote:
Ja daar heb je wat aan als je geen bal normaal aan kunt nemen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel heeft andere kwaliteiten dan aanvallers als Huntelaar, Van Nistelrooy en VOH. Babel beschikt over veel voetbalintelligentie, goede loopacties zonder bal en beschikt over enorm veel kracht. Hij doet mij aan Adriano, Henry en Fred denken. In de 16 moet ie zichzelf nog verbeteren, maar er buiten is hij levensgevaarlijk.
Je kunt ook overdrijven. Dat er af en toe nog een bal van z'n voet springt, daar kan ik nog inkomen, maar je moet niet doen alsof de aanname van Babel gelijk is aan die van de reservespits van Omniworldquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan als je geen bal normaal aan kunt nemen.
Omdat Babel en Maduro wel het slechtste spelen van allemaal.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat je meteen in de verdediging gaat en roept dat Maduro en Babel kut spelen, waarom noem je dan geen Zuiverloon/Waterman oid, doe nou niet alsof je willekeurig namen koos
echt, maak dat de kat zijn kut wijsquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Omdat Babel en Maduro wel het slechtste spelen van allemaal.
Totaal niet club gerelateerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |