Daar zij (net als ik) niet naar z'n aantal goals kijken (zoals de meeste voetbalkijkers wel doen), maar naar z'n balbehandeling, loopacties etc. Dat is bij hem gewoon prima. Babel is m.i. een ruwe diamant, die met de juiste begeleiding kan uitgroeien tot een kroonjuweel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ohja, Drenthe. De Ridder #2 dan.
En waarom zijn ze in het buitenland zo gecharmeerd van Babel dit toernooi? Hij heeft nog geen enkele fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
Weet jij wat Babel is? Ik ben er nog niet achter. Is het nou een spits of een linksbuiten? Voor een spits is zijn scorend vermogen veel en veel te laag. En voor een buitenspeler heeft hij geen voorzet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel kan echt wel wat, hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Als ie slim is gaat ie naar Arsenal: Ajax kan er niks meer van maken.
Ok, nog net uit 1984 dus. Ik dacht dat hij uit 1983 kwam. Laat je tweede opmerking maar achterwege, oom agent.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Hij is nog jong zat hoor![]()
Ik moet je eigenlijk ook niet serieus nemen DAM de 2e.
Hij kan wel wat ja, maar het komt er zelden uit. Of het ooit een grote jongen gaat worden?? Ik vraag het me af..quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Babel kan echt wel wat, hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Als ie slim is gaat ie naar Arsenal: Ajax kan er niks meer van maken.
Wat heeft mijn beroep met mijn opmerking te maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ok, nog net uit 1984 dus. Ik dacht dat hij uit 1983 kwam. Laat je tweede opmerking maar achterwege, oom agent.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef Grulez het volgende:
Hup Kruiswijk.
Zeg dat aub ook tegen Babel en Maduro, die zijn met z'n 2en nog slechter dan Vlaar. Vlaar maakt een fout en Waterman ook. Daar valt een goal uit. Babel had ons allang op 1-0 moeten zetten.quote:
Wat heeft Vermeer dan gedaan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef thedeedster het volgende:
gewoon een hondestreek van de organisatie! Dat ze deze scheids hebben aangesteld. (!)
De scheids fluit nu alles tegen, om de indruk van partijdigheid te vermijden.
Vermeer wordt afgefloten voor een overtreding, en direct daarna scoren die engelsen, terwijl ze een veel zwaardere ovetreding op vlaar maken!
Als Babel gewoon zijn schot had geplaatst in plek van zijn ogen dicht te doen en te schieten, dan had het nu 1-1 gestaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Lekker verdedigd van Vlaar ....
Babel heeft andere kwaliteiten dan aanvallers als Huntelaar, Van Nistelrooy en VOH. Babel beschikt over veel voetbalintelligentie, goede loopacties zonder bal en beschikt over enorm veel kracht. Hij doet mij aan Adriano, Henry en Fred denken. In de 16 moet ie zichzelf nog verbeteren, maar er buiten is hij levensgevaarlijk. Lichamelijk gezien is hij meer dan geschikt om ook in de 16 een koning te worden, maar dan moet hij wel naar Arsenal: Die kunnen goed omgaan met aanvallende toptalenten met een gebruiksaanwijzing (zie Van Persie).quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:09 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Weet jij wat Babel is? Ik ben er nog niet achter. Is het nou een spits of een linksbuiten? Voor een spits is zijn scorend vermogen veel en veel te laag. En voor een buitenspeler heeft hij geen voorzet.
En dat heeft met het slechte verdedigen van Vlaar te maken........?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:13 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Als Babel gewoon zijn schot had geplaatst in plek van zijn ogen dicht te doen en te schieten, dan had het nu 1-1 gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |