Wat doet De Ridder dan niet goed?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef cultheld het volgende:
Waterman, Vlaar, Maduro en De Ridder moeten van het veld: Dra-ma-tisch.
Hij pingelt vooral: In het begin kon hij afleggen op 2 medespelers, maar koos hij voor een zwak afzwaaischot en net gaf hij een pass aan Babel, die kort gedekt werd en daardoor balverlies leed. Tot zo ver de inbreng van De Ridder.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Acathla het volgende:
De Ridder speelt zeer aardig zeg.
quote:
quote:
quote:
Jong oranjequote:
Dan ga ik heel hard lachen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef Acathla het volgende:
Ik denk dat we nog gered worden door een fantastisch heupschot van uitblinker Ryan Babel.
Hij is het hele toernooi al de beste, ik zeg het elke keerquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt verdomd lastig zo.
Ik vind De Ridder ook prima spelen.
Origineeeeeeeellllllll!!quote:
De Vermeer die zo goed keepte tegen Belgie?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:56 schreef Acathla het volgende:
Had liever Vermeer gezien op doel.
Nee dat is Drenthe, vanwege een blessure van Aissati. Als Nederland met Drenthe, Aissati, Afellay en Bakkal speelde, dan had Engeland nu niet op voorsprong gestaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is het hele toernooi al de beste, ik zeg het elke keer.
Maar in potentie is het de nieuwe Henry .......................................quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:04 schreef Acathla het volgende:
Bijbal wisselen aub. Zowel bij Ajax als hier vind ik het een drama. Strik d'r rond en verkopen.
Daar is weinig voor nodig. Dit was dramatisch slecht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk krijgen we een betere 2e helft te zien![]()
Haal Bakkel maar weg en zet daar Schaars voor in de plaats, anders word je in no time overlopen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee dat is Drenthe, vanwege een blessure van Aissati. Als Nederland met Drenthe, Aissati, Afellay en Bakkal speelde, dan had Engeland nu niet op voorsprong gestaan.
Babel kan echt wel wat, hij wordt alleen verkeerd gebruikt. Als ie slim is gaat ie naar Arsenal: Ajax kan er niks meer van maken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar in potentie is het de nieuwe Henry .......................................![]()
Ohja, Drenthe. De Ridder #2 dan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee dat is Drenthe, vanwege een blessure van Aissati. Als Nederland met Drenthe, Aissati, Afellay en Bakkal speelde, dan had Engeland nu niet op voorsprong gestaan.
Maak jij Schaars even wat jonger dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Haal Bakkel maar weg en zet daar Schaars voor in de plaats, anders word je in no time overlopen.
Wat heeft dat er mee te maken? Hij is nog jong zat hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maak jij Schaars even wat jonger dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |