Met dat team misschien wel drie keer kampioen worden en de Champions League winnenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:59 schreef Zwansen het volgende:
Jammer voor Ruud. Barca gun ik het niet zo meer, overgewaardeerd team.
Sterkte Venomquote:
Je bedoelt dat je voor die zielige tiefus club bent?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:57 schreef Boixos_Nois het volgende:
atm i am happy ondanks alle kutzooi in mijn leven:)
dank u..quote:
Dat vind ik ook weer zoiets. Volgens mij heeft niemand hier ooit een training in het echt meegemaakt om daar over te kunnen oordelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Onder Rijkaards naam wat een prijzenkast heeft die kerel, Henk ten Cate verrichte het echte werk
1-1 Madrid bedoel jequote:Op zondag 17 juni 2007 22:02 schreef RayMania het volgende:
1-1 Osasuna, voor wat het waard is.
Henkie4Lifequote:Op zondag 17 juni 2007 22:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zoiets. Volgens mij heeft niemand hier ooit een training in het echt meegemaakt om daar over te kunnen oordelen.
Mag ik die bol van jouw ook eens lenen?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:04 schreef jojomen4 het volgende:
3-2 gaat het worden in Madrid![]()
Vamosssss!!!!!
Juistquote:
Zeker, 2 jaar terug waren ze ook goed en leuk om naar te kijken. Maar ik ben een fan van Ruud dus hoop ik dat Madrid kampioen wordt.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Met dat team misschien wel drie keer kampioen worden en de Champions League winnen.
lief doen voor me pleasequote:Op zondag 17 juni 2007 22:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je voor die zielige tiefus club bent?
Wat een onzin!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Als je de meeste goals maakt en de minste tegenkrijgt verdien je kampioen te worden
Ik ben ook fan van Ruud, maar een grotere fan van Barçaquote:Op zondag 17 juni 2007 22:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeker, 2 jaar terug waren ze ook goed en leuk om naar te kijken. Maar ik ben een fan van Ruud dus hoop ik dat Madrid kampioen wordt.
Jij wilt niet in m'n bol kijken kerel! Probeer nu nog maar 30 minuten te genieten, dan is het afgelopen!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mag ik die bol van jouw ook eens lenen?![]()
Idd, het loopt wel vloeiend, maar tis niet best...quote:Op zondag 17 juni 2007 21:54 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Met Sopcast is de kwaliteit wel om te huilen zeg! Wat een pixel brei.
Wel in de eredivisie.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Dus dat Barcelona bv. een keer met 10-0 heeft gewonnen van een kutclub en Real 'slechts' met 6-2, moet zwaarder meewegen dan het feit dat Real in de onderlingen duels beter heeft gepresteerd?
Nee zo werkt het nergens ter wereld![]()
Even quoten.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Wat een onzin!
Dus dat Barcelona bv. een keer met 10-0 heeft gewonnen van een kutclub en Real 'slechts' met 6-2, moet zwaarder meewegen dan het feit dat Real in de onderlingen duels beter heeft gepresteerd?
Nee zo werkt het nergens ter wereld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |