mijn uitgangspunt was dat ik het dom vind om je personeel te betrekken bij het spel....vandaar.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
In een spel lijkt het me wel handig als een dergelijke actie zin zou hebben.![]()
ook de kenmerkende eendengang cq -gewaggel heeft zij zich eigengemaaktquote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Diazepam is een normaal geneesmiddel bij deze ingebeelde kwaal.
Dat kun je beter tegen Tien zeggen. Het hoofd huishouding treedt zelfs op bij Jensen.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef klarelucht het volgende:
[..]
mijn uitgangspunt was dat ik het dom vind om je personeel te betrekken bij het spel....vandaar.
Dat hadden we al lang opgelost overigens, Melisa bemoeit zich al sinds dag 1 met het spel, dus dan moet ze ook niet vreemd opkijken als ze haar erbij betrekken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef klarelucht het volgende:
[..]
mijn uitgangspunt was dat ik het dom vind om je personeel te betrekken bij het spel....vandaar.
moet ik jou mening overnemen of zo??lijkt wel een Huub aktie....quote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hadden we al lang opgelost overigens, Melisa bemoeit zich al sinds dag 1 met het spel, dus dan moet ze ook niet vreemd opkijken als ze haar erbij betrekken.
Als je stilstaat rijd je niet!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
Melissa, over een overvliegend vliegtuig: Oh oh, we worden beschiet.
bij de buren kun je een toneelhaak huren voor 0,50 cent prijslijst pdfquote:Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toneelhaak is een Gouden Kooi woord. Staat niet in de van Dale
ik denk dat ze in eerste instantie eric hebben ingepland, maar door de huidige ontwikkeling hebben ze eric geskipped en als nood palma ingezetquote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je beter tegen Tien zeggen. Het hoofd huishouding treedt zelfs op bij Jensen.
daarbij....ze hoeft het toch niet te doen????quote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hadden we al lang opgelost overigens, Melisa bemoeit zich al sinds dag 1 met het spel, dus dan moet ze ook niet vreemd opkijken als ze haar erbij betrekken.
ze bedoelt beschetenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
Ze is de enige in Nederland met een obsessief-compulsieve haarstoornisquote:Op zondag 17 juni 2007 21:11 schreef Kinga het volgende:
Amanda is echt zo koppig, die neemt niks aan.
Een donkerbruin boblijntjequote:Op zondag 17 juni 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is de enige in Nederland met een obsessief-compulsieve haarstoornis![]()
bespied, hoorde ikquote:Op zondag 17 juni 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
en een pilstoornis...quote:Op zondag 17 juni 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is de enige in Nederland met een obsessief-compulsieve haarstoornis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |