Maar daar komt ze toch ook voor toch? Om te werken?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij zei, 4 uur in de file....ach ja.
Ik dacht dat jij het misschien bedoelde dat ze feitelijk weinig had uitgevoerd omdat ze in de file stond dus best wel wat hapjes kan klaarmaken maar dat bedoel je dus niet.![]()
Ze kunnen hem ook negeren maar ze kiezen ervoor om hem die macht te geven. Huub maakt alleen gebruik van de gelegenheid die zij hem bieden.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:46 schreef klarelucht het volgende:
[..]
je moet wel opletten hoe iets begint...Huub vond het nodig om alles nog eens te herhalen..sinds wanneer geeft Huub om iets wat Amanda aangaat?? puur eigenbelang..in dit geval..steeds herhalen en herhalen terwijl Aman en Erik hier van de week al over uitgepraat waren,...dus waar maakt Huub zich druk om??? allleen olie op het vuur ...en iedereen gaat mee in het verhaal...macht dus...![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze kunnen hem ook negeren maar ze kiezen ervoor om hem die macht te geven. Huub maakt alleen gebruik van de gelegenheid die zij hem bieden.
Ik ben nog steeds beniewd naar de IMG die jij wilde posten en die helaas mislukte...( daarna ben ik niet non-stop online geweest dus vergeef me als ik die daarom misschien gemist heb)quote:
Dan kan iig Mevrouw Natasia haar meehelpen met hapjes maken. Heeft niks met werk te maken, wel met menselijkheid wat mij betreft. Jij hebt voor mijn kinderen gezorgd vandaag dan ga ik je helpen want je zal wel kapot zijn. Dat dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar daar komt ze toch ook voor toch? Om te werken?
Ow op die fiets, okquote:Op zondag 17 juni 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan kan iig Mevrouw Natasia haar meehelpen met hapjes maken. Heeft niks met werk te maken, wel met menselijkheid wat mij betreft. Jij hebt voor mijn kinderen gezorgd vandaag dan ga ik je helpen want je zal wel kapot zijn. Dat dus.
Ik vind het raar dat ze dat spontaan ontwikkelt, maar wel weer op haar knietjes de vloer ligt te boenen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:50 schreef agter het volgende:
Ik vind het raar dat ZDNGMW valium voor haar bekkeninstabiliteit krijgt.
Diazepam is een normaal geneesmiddel bij deze ingebeelde kwaal.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:50 schreef agter het volgende:
Daarom is het ook zo vreemd dat Eric nu ineens zó ontzettend gehaat wordt. En lekker achter elke zin "pisnicht" typen, dat werk.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind het ook niet okay, maar moet eerlijk zeggen dat ik eric altijd een sneaky type heb gevonden ook toen hij nog goede vrienden met huub was en de meeste mensen hier hem nog leuk vonden
Er is dus nog niemand die een echte afbeelding van een toneelhaak heeft dus....quote:Op zondag 17 juni 2007 20:50 schreef Polonium-120 het volgende:
toneelhaak voor eric s.v.p.
[afbeelding]
De redactie is genadeloos t. o iedereen als het leuk in de verhaallijn ligt, of leuke T.V. beelden oplevert.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij het meest schokt eigenlijk, is dat de redactie zo mewedogenloos meewerkt aan het ten gronde richten van Eric.
jij snapt het niet...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:44 schreef mootie het volgende:
[..]
eeeeeerrrr. het was niet mijn plan dat Melisa bij Eric zou aanpappen, dat was jouw plan.![]()
Ze heeft nog aardig wat make-up op hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:53 schreef robert2006 het volgende:
zelfs zonder make-up ziet amanda er nog goed uit
Dat is eigenlijk ook wat ik denk. Ik kan nu wel heel hard roepen dat het walgelijk is van ze etc. wat het feitelijk ook is maar ik denk dat het moet. Dat houd ik nu ook bij elke walgelijke actie in mijn achterhoofd.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij het meest schokt eigenlijk, is dat de redactie zo mewedogenloos meewerkt aan het ten gronde richten van Eric.
Nogmaals het is NIET IN HET BELANG van de spelers, als Eric zelf opstapt.. De redactie stuurt dit volledig.
Dat is de kunst van het opmaken he.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft nog aardig wat make-up op hoor.
Ik weet ook niet hoe die er uitziet, maar ik 'zie' bij dat woord steeds een haak zoals badmeesters die gebruiken. (geen vishaak of vleeshaak)quote:Op zondag 17 juni 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is dus nog niemand die een echte afbeelding van een toneelhaak heeft dus....
ik denk dat als eric nog naast huub zou staan, hij toch populairder zou zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo vreemd dat Eric nu ineens zó ontzettend gehaat wordt. En lekker achter elke zin "pisnicht" typen, dat werk.
Zélf vind ik het eigenlijk best wel interessant allemaal. Natuurlijk is het niet leuk voor Eric, maar hij heeft zelf een flinke klont boter op z'n hoofd én kan er tussenuit stappen.
Wat mij het meest schokt eigenlijk, is dat de redactie zo meedogenloos meewerkt aan het ten gronde richten van Eric.
Nogmaals het is NIET IN HET BELANG van de spelers, als Eric zelf opstapt.. De redactie stuurt dit volledig.
ik vind dat echt niet kunnen de redactie moet zich niet bemoeien met dit soort zaken...zo richt je iemand ten gronde ....heel goedkoop...alleen maar om de kijkcijfers of...GELDquote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo vreemd dat Eric nu ineens zó ontzettend gehaat wordt. En lekker achter elke zin "pisnicht" typen, dat werk.
Zélf vind ik het eigenlijk best wel interessant allemaal. Natuurlijk is het niet leuk voor Eric, maar hij heeft zelf een flinke klont boter op z'n hoofd én kan er tussenuit stappen.
Wat mij het meest schokt eigenlijk, is dat de redactie zo meedogenloos meewerkt aan het ten gronde richten van Eric.
Brian heeft het filmpje bij Jensen gezien. Is alleen niet uitgezonden. Het filmpje zou bevestigen dat Huub van de wereld was toen Eric hem pijpte en aftrok.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Bij mijn vrienden en vriendinnen van VOL wordt gesugereerd dat de andere bewoners een negatief filmpje over de "aanranding" hebben gezien.
Is ook spierverslapper en je wordt een beetje slaperig. Had ik ook gekregen bij blokkade van het SI-gewricht (vergelijkbaar met bekkeninstabiliteit). Hielp alleen geen drol.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:50 schreef agter het volgende:
Eric ging naast Natasia liggen uit een soort bescherming (wat Eric heeft toegegeven)... Natasia baalde daar van omdat ze spierverslappers had geslikt en bang was dat de terror zich in de gameroom zou voortzetten en het haar haar rust kostte. Ze was immer express in de gameroom gaan liggen om niet betrokken te worden in de terror na die pillen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom Eric wordt verweten dat hij bij Natasia ging slapen.
"Over Natasia`s gezondheid heen"
Het woord staat ook in geen van mijn woordenboeken...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Toneelhaak is een Gouden Kooi woord. Staat niet in de van Dalequote:Op zondag 17 juni 2007 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
VOL is als eerste met filmpjes, als het niet op VOL staat heeft bijna niemand de beelden.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Peter6000 het volgende:
Bij mijn vrienden en vriendinnen van VOL wordt gesugereerd dat de andere bewoners een negatief filmpje over de "aanranding" hebben gezien.
Brian lijkt er inderdaad nogal van onder de indruk.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian heeft het filmpje bij Jensen gezien. Is alleen niet uitgezonden. Het filmpje zou bevestigen dat Huub van de wereld was toen Eric hem pijpte en aftrok.
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Wazig! Google toneelhaak en je krijgt gewoon 2 keer Mayday![]()
Misschien hebben ze wel 2 nieuwe kandidaten waar ze niet uit kunnen kiezen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
lees even na...heb ik net ook gedaan...want ik snapte je vraag/opmerking niet..maar jij had mij niet begrepen...quote:
Ja, dat had ik begrepen. En ik snap niet wat het nut is van een Melisa die Eric steunt door de anderen te negeren.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:00 schreef klarelucht het volgende:
[..]
lees even na...heb ik net ook gedaan...want ik snapte je vraag/opmerking niet..maar jij had mij niet begrepen...
ja het was mijn idee om Melissa de rest te laten negeren in plaats van Erik....
...lees even na...of anders laat maar want het was maar een ideetje...
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe die er uitziet, maar ik 'zie' bij dat woord steeds een haak zoals badmeesters die gebruiken. (geen vishaak of vleeshaak)
sex hoort ook bij het leven, net zoals toastjes etenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:00 schreef schatje het volgende:
Tijdens het eten van toastjes, Amanda: "Die avond toen jij mij likte".
okee dan doen we de discussie opnieuw....moet alles dan zin hebben..vroeg ik toen...het leek me wel wat.....quote:Op zondag 17 juni 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik begrepen. En ik snap niet wat het nut is van een Melisa die Eric steunt door de anderen te negeren.
In een spel lijkt het me wel handig als een dergelijke actie zin zou hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:03 schreef klarelucht het volgende:
[..]
okee dan doen we de discussie opnieuw....moet alles dan zin hebben..vroeg ik toen...het leek me wel wat.....
Sinterklaas, wie kent hem niet...quote:
In het begin heeft Melissa ook Jaap wel eens een hart onder de riem gestoken. Maar ja, ze zal nu wel link uitkijken, nu ze er helemaal bij hoort. Meerderheid, he.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:03 schreef klarelucht het volgende:
[..]
okee dan doen we de discussie opnieuw....moet alles dan zin hebben..vroeg ik toen...het leek me wel wat.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |