Weet ik wel van jou, maar de extreme geluiden van sommigen springen er (helaas) uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Spreek ik even voor mezelf: ik probeer het altijd leuk te houden en het over de streams te hebben, en zelf vind ik dat de overgrote meerderheid in de COS dat doet. Soms is het even anders, maar gelukkig maar zelden![]()
misschien moet ze dan zich bij Erik aansluiten en de rest negeren...dat zou nog eens een zet zijn.....quote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Melisa dringt zichzelf constant op in het spel, die stookt overal waar ze kan.
En dat zou zin hebben op welke manier?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:34 schreef klarelucht het volgende:
[..]
misschien moet ze dan zich bij Erik aansluiten en de rest negeren...dat zou nog eens een zet zijn.....
Net als Palma, Mitch, Dimitri... eigenlijk alle mensen die ingehuurd zijn door de redaktie.... Ik heb het dan ook al opgegeven me daar tegen te verzetten.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Melisa dringt zichzelf constant op in het spel, die stookt overal waar ze kan.
Handig, als niet miljonair zijnde.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:34 schreef klarelucht het volgende:
[..]
misschien moet ze dan zich bij Erik aansluiten en de rest negeren...dat zou nog eens een zet zijn.....
jij zegt toch dat ze overal stookt.... daarbij...moet alles zin hebben???? ...het lijkt mij in iedergeval een sterke zet.....quote:
Mee eens.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Ik heb daarstraks de dubbele tv uitzending gezien waarin Eric stookt, verraadt, en ophitst. Ik had al weinig medelijden met hem, maar nu vind ik alles wat hij terug krijgt meer dan verdiend.
Ja, iets met S-Cool of zo'n soort naam. Brian kon er geen website van vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
Wie liep daar in het huis?
Komt er nog een optreden vanavond?
Ik denk dat wij één van de weinige zijn die hier wezenlijk van schrikken.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat Jaap zich realiseert dat Eric ooit een vriend was van Huub, en dat die zogenaamde oneerlijkheid van Eric met medewerking was met Huub,ze hebben het beide bedacht, vind het zo ongelofelijk dat de macht van Huub binnen de kooi zo hoog is. nou ik sta er alleen voor net als Eric nu, maar dat is niet erg hoor, dat dus.
Ze hebben niet voor Jan Lul ruzie...... Ik zie het nog niet voor me dat Jaap Huub aftrekt in zn slaap.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat Jaap zich realiseert dat Eric ooit een vriend was van Huub, en dat die zogenaamde oneerlijkheid van Eric met medewerking was met Huub,ze hebben het beide bedacht, vind het zo ongelofelijk dat de macht van Huub binnen de kooi zo hoog is. nou ik sta er alleen voor net als Eric nu, maar dat is niet erg hoor, dat dus.
Omdat ie dan zomaar de deur uit kan lopen?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:38 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Erik negeren dat is HANDIG waarom??
Eric moet ook dronken worden. Dat is wat ik heb gehoord.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:37 schreef Kinga het volgende:
Wat zei Lieke nou? Ze vindt het zielig voor Eric?
Misschien iets als voor en na de diazepam? Ik doe maar een gooi.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Natasja mag niet drinken? En gisteravond dan?
hoezo sta je alleen ????? ik begrijp het ook niet Huub's macht...walgelijk en onbegrijpelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef maril het volgende:
Wat heeft dit toch met Huub te maken de hele tijd...... het gaat om Erics gedrag.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef klarelucht het volgende:
[..]
hoezo sta je alleen ????? ik begrijp het ook niet Huub's macht...walgelijk en onbegrijpelijk
je staat niet alleen...........ze hebben allemaal foute en goed dingen gedaan .....stuk voor stuk ...allleen Eric is nu het (zonde) bokkie...en de zwakste schakel........vind het ook niet altijd eerlijk zoals het nu gaat, met ze alle tegen 1.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef maril het volgende:
afgrijSelijke beelden van wat?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een afgrijzelijke beelden.
Ik zou massale walging verwachting in deze COS.
oja,...heel handig voor Melissa..quote:Op zondag 17 juni 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ie dan zomaar de deur uit kan lopen?![]()
Vier uur in de file... ach ja...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
Natasia: Melis ga je straks allemaal lekkere dingen maken?
Wat let haar? Ze heeft de hele dag ervoor gezorgd dat haar kinderen het leuk hadden. 6 Uur in de auto gezeten en nu moet ze wéér aan het werk voor haar.
Omdat Huub de programmamaker is. Dat is al wel duidelijk. Of je hem nu haat of niet, dgk is niks zonder Huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft dit toch met Huub te maken de hele tijd...... het gaat om Erics gedrag.![]()
Wel sympathiek overigens, dat jullie Huub zoveel macht toedichten.
Ik hoop dat in real-life Natasia NOOIT personeel zal krijgen. Want ik zou zo'n medelijde hebben...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
Natasia: Melis ga je straks allemaal lekkere dingen maken?
Wat let haar? Ze heeft de hele dag ervoor gezorgd dat haar kinderen het leuk hadden. 6 Uur in de auto gezeten en nu moet ze wéér aan het werk voor haar.
Dat wordt dan linke soep voor Huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric moet ook dronken worden. Dat is wat ik heb gehoord.
nee hoor, ik vind het ook niet okay, maar moet eerlijk zeggen dat ik eric altijd een sneaky type heb gevonden ook toen hij nog goede vrienden met huub was en de meeste mensen hier hem nog leuk vondenquote:Op zondag 17 juni 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij één van de weinige zijn die hier wezenlijk van schrikken.
gelukkig ..........dat vind ik nou ookquote:Op zondag 17 juni 2007 20:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind het ook niet okay, maar moet eerlijk zeggen dat ik eric altijd een sneaky type heb gevonden ook toen hij nog goede vrienden met huub was en de meeste mensen hier hem nog leuk vonden
geef eric gewoon wat leuk oprotgeld en laat hem vertrekken, denk dat eric dan ook gelukkiger is
Daar is ze nu toch?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:43 schreef ericahysterica het volgende:
3 uur in de efteling vond Melissa ruim voldoende .......... Het sprookjesbos heeft zij niet kunnen vinden![]()
Jij zei, 4 uur in de file....ach ja.quote:
Nee, ik bevestigde je constatering. Dat mens heeft zich gigantisch uitgesloofd voor die omhooggevallen proletarische 'diva'quote:Op zondag 17 juni 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij zei, 4 uur in de file....ach ja.
Ik dacht dat jij het misschien bedoelde dat ze feitelijk weinig had uitgevoerd omdat ze in de file stond dus best wel wat hapjes kan klaarmaken maar dat bedoel je dus niet.![]()
je moet wel opletten hoe iets begint...Huub vond het nodig om alles nog eens te herhalen..sinds wanneer geeft Huub om iets wat Amanda aangaat?? puur eigenbelang..in dit geval..steeds herhalen en herhalen terwijl Aman en Erik hier van de week al over uitgepraat waren,...dus waar maakt Huub zich druk om??? allleen olie op het vuur ...en iedereen gaat mee in het verhaal...macht dus...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat heeft dit toch met Huub te maken de hele tijd...... het gaat om Erics gedrag.![]()
Wel sympathiek overigens, dat jullie Huub zoveel macht toedichten.
in duitsland hebben ze beckenbauer.... misschien wil hij haar een schop gevenquote:Op zondag 17 juni 2007 20:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas heeft last van haar "bekkens" '. Zover mij bekend is dat voor elk mens in de wereld enkelvoud.
Sorry, ik zal voortaan beter opletten.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:46 schreef klarelucht het volgende:
[..]
je moet wel opletten hoe iets begint...Huub vond het nodig om alles nog eens te herhalen..sinds wanneer geeft Huub om iets wat Amanda aangaat?? puur eigenbelang..in dit geval..steeds herhalen en herhalen terwijl Aman en Erik hier van de week al over uitgepraat waren,...dus waar maakt Huub zich druk om??? allleen olie op het vuur ...en iedereen gaat mee in het verhaal...macht dus...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |