Kan wel wat voor je regelen via een maat vers van de vrachtwagen gevallenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef Erotica_ het volgende:
Ik wil ook Bathing Apes (maar dan kleren) Maar nergens te vinden
Kan je dit misschien vertalen naar het Nederlands?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:09 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Keal kwam me altijd ghetto-fab naar school.
hij ging door het leven als een echte gangster, met die attitude bezocht hij tevens de schoolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:16 schreef berent het volgende:
[..]
Kan je dit misschien vertalen naar het Nederlands?
O jawel hoor en ik zag een tijdje terug nog iemand die ze drooeg ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:43 schreef SimtekF1 het volgende:
Hehe, exclusief of niet, zoveel geld betaald toch niemand voor schoenen.
laat me 3 maal radenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
O jawel hoor en ik zag een tijdje terug nog iemand die ze drooeg ook.
heb blijkbaar nog een paartje, wist ik niet excuus!quote:
Niet die in Hilversum (hopelijk dat ik er via mn werk een keer een uitnodiging voor kan regelen ofzo) maar waarschijnlijk op Schiphol.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef floydvisser het volgende:
VETde nike winkel of...?
kom ik een keertje bij jouw shoppen!
Waarschijnlijk alleen met korting in je eigen winkel kopen. Wat voor nike winkel wordt het?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik werk niet direct voor Nike, dat is het probleem denk ik. Een apart bedrijf regelt alle winkels die Nike buiten Hilversum heeft voor ze. Zit op Schiphol volgens mij gewoon vlakbij de ingang (heeft dat bedrijf ook een Timberland winkel zitten) dus verwacht vanuit die hoek ook geen voordeeltjes.
Je kan overwegen concrete te bellenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:49 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar ik deze online kan kopen?
Thanx!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef Luie-princes het volgende:
klik hier
Hier.
Edit: Ownee die is met groen, sorry.
Heh of is 't hem wel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |