Ik had jou toegevoegd, maar je hebt niet geaccepteerd.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef Emel het volgende:
Burak, mag ik jou op msn toevoegen?
ik mag het niet van de wetquote:
huh??quote:Op maandag 18 juni 2007 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had jou toegevoegd, maar je hebt niet geaccepteerd.
Mag wel hoor...
Oké.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:24 schreef Emel het volgende:
[..]
huh??
je hebt verkeerde mailadres gebruikt!!
je moet niet die van hotmail gebruiken..
ik PM het je nu even.
Hoe kan dat nou? Dat zit toch achter glas? Zit je in Turkije?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Burakius het volgende:
yatsi bidden. Vandaag sakal-i serif in mijn handen gehad
Baard van de profeet a.squote:Op maandag 18 juni 2007 00:41 schreef Emel het volgende:
wat is sakal-i serif?
Een haar uit het baard van de profeet Mohammed (vzmh).quote:Op maandag 18 juni 2007 00:41 schreef Emel het volgende:
wat is sakal-i serif?
Sakal-i Serif in het Topkapi-museum, Hirka-i Serif weet ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:46 schreef Emel het volgende:
waar ligt dat dan?
Ook toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sakal-i Serif in het Topkapi-museum, Hirka-i Serif weet ik niet.
Wie geschreven?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Emel het volgende:
oh! dan heb ik het allemaal gezien, bedenk ik me nu
arabische stukken van hem, zelf geschreven
De Profeet (vzmh) was analfabeet, lijkt me sterk.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Emel het volgende:
ook cennet kapisi
voetafdruk van peygamber
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Profeet (vzmh) was analfabeet, lijkt me sterk.![]()
Het moet in een kamer zijn waar 24 uur per dag de Koran wordt gelezen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Emel het volgende:
ook cennet kapisi
voetafdruk van peygamber
onze profeetquote:
daar ben ik geweestquote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het moet in een kamer zijn waar 24 uur per dag de Koran wordt gelezen.
Nee, niet lezen en niet schrijven.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Emel het volgende:
[..]
onze profeet
vergis ik me nu?? kon hij niet schrijven, Burak?
Heb jij niet boek van Karen Armstrong gelezen?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Emel het volgende:
[..]
onze profeet
vergis ik me nu?? kon hij niet schrijven, Burak?
van wie waren die stukken dan??quote:Op maandag 18 juni 2007 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, niet lezen en niet schrijven.
jahquote:Op maandag 18 juni 2007 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij niet boek van Karen Armstrong gelezen?
ga je weer overhoren?quote:
Ik weet niet welke stukken je bedoelt.quote:
http://muhammet.free.fr/islammukaddesemanetler.htmquote:Op maandag 18 juni 2007 00:55 schreef Emel het volgende:
wat me opviel was, dat er veel spullen waren van onze peygamber.
bijzondere ervaring om dat allemaal te zien
oh weet je dat zeker???quote:Op maandag 18 juni 2007 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet welke stukken je bedoelt.
Het voetafdruk zit trouwens niet in het Topkapi-museum, maar in Eyüp Sultan.
Owjah, er is nog een voetafdruk trouwens in Topkapi ja, sorry.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://muhammet.free.fr/islammukaddesemanetler.htm
wat een vertrouwen in mijquote:
eindelijk een keertje gelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Owjah, er is nog een voetafdruk trouwens in Topkapi ja, sorry.
De profeet had meer dan 1 haar op zijn kinquote:Op maandag 18 juni 2007 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Dat zit toch achter glas? Zit je in Turkije?
Ja, natuurlijk. Zit je in Turkije nu?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
De profeet had meer dan 1 haar op zijn kin. Het was echt vet. ne diyim.
JWT???quote:
quote:
nee Nederland. Ik ben talebe van nurcular van Irfan Hoca (zelf onderwezen door Fetullah Gülen). Hij heeft er dus 1 uit I dont know weten te bemachtigen en het gaatr dooor heel Nederland. Salavat gettirdik terwijl het openging ( 40 doekjes erom heen + paar witte doekjes + watten). En toen zat het in een glas dingetje. Ik heb dat in me handen gehouden. Iyice yüzüme sürdüm hehehe. Bizim Irfan Hoca a'lim heralde, ama tabiki bilmesin.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Zit je in Turkije nu?
hoe kan dat nouquote:Op maandag 18 juni 2007 01:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
nee Nederland. Ik ben talebe van nurcular van Irfan Hoca (zelf onderwezen door Fetullah Gülen). Hij heeft er dus 1 uit I dont know weten te bemachtigen en het gaatr dooor heel Nederland. Salavat gettirdik terwijl het openging ( 40 doekjes erom heen + paar witte doekjes + watten). En toen zat het in een glas dingetje. Ik heb dat in me handen gehouden. Iyice yüzüme sürdüm hehehe. Bizim Irfan Hoca a'lim heralde, ama tabiki bilmesin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |