Heb je gezoend met moemoe?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:59 schreef paultjuhhh het volgende:
is moemoe turks ? heb ik gewoon met een turk gezoend
Boven het lijstje staat:quote:Op zondag 17 juni 2007 18:59 schreef paultjuhhh het volgende:
is moemoe turks ? heb ik gewoon met een turk gezoend
Oh, dan ben ik ook een Turk.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boven het lijstje staat:
Turken op FOK! varierend van 100 tot 0,01 procent
Als je 1x een broodje döner eet ben je al 0,001 procent Turks.
Wist je niet he?...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik ook een Turk.![]()
Deed je dat dan al niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RACIST!
Ophoepeluh!
De hoofdstad van Turkije wordt verplaatst van Istanbul naar Ankara.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Devrim_, kijk eens naar de tijd dat je gepost hebt?
Je laatste post bedoel ik.
Nee, ik vind z'n haar te mooi om op te kotsen.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Deed je dat dan al niet?
RACIST!
Ophoepeluh!
Haha...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:27 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
De hoofdstad van Turkije wordt verplaatst van Istanbul naar Ankara.
Bedoel je dat?![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:34 schreef IHVK het volgende:
Abla weg topic dood.
Geri Bul Postaquote:Op zondag 17 juni 2007 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Tüh Vee Pee
Baklava-lover nummer 1 meldt zich. Iedereen laat ik ver achter mij, want ik ben de Koningin. Zonder twijfel, 1000%, zeker weten, einde discussie.quote:Baklava-lovers op FOK! varierend van 100 tot 0,01 procent:
Dat zou je ook niet tegen Bea zeggen, Trigger.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef Triggershot het volgende:
Get in line Muus
Huuu Weird Gilders *shudder*quote:Op zondag 17 juni 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geert Wilders z'n plannetjes lukken.![]()
Do you have the same amount of influence?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zou je ook niet tegen Bea zeggen, Trigger.
Mijn haar zit leuker.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Do you have the same amount of influence?
Ik weet het goed te maken met Hoummous / Hummus goed?quote:
quote:Özlem Tekin - Kara Sevda
http://www.youtube.com/watch?v=Jx1QxedpNCU
Laz-accent...![]()
Mirkelam - Hatiralar
http://www.youtube.com/watch?v=MARfCZOAJ4c&mode=related&search=
Mooie clip.
bende iyiyim, sagolquote:Op zondag 17 juni 2007 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Merhaba, ben iyiyim.
Sen nasilsin?
agressieve patienten..quote:
Waar werk je precies, als ik vragen mag? Klink heel gevaarlijk...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:05 schreef Emel het volgende:
[..]
agressieve patienten..
ouders zijn bang dat ik een keer op EHBO beland met ernstig letsel.
psychiatrisch ziekenhuis, gesloten afdeling voor zware gevallen...veel agressie dus. Ik ben al flink geschopt, gespuugd..klappen..quote:Op maandag 18 juni 2007 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar werk je precies, als ik vragen mag? Klink heel gevaarlijk...![]()
Ik zou, als ik jou was, twee brede Turkse jongens als bodyguard nemen...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:10 schreef Emel het volgende:
[..]
psychiatrisch ziekenhuis, gesloten afdeling voor zware gevallen...veel agressie dus. Ik ben al flink geschopt, gespuugd..klappen..wurgen is nog niet gebeurd...sorry zwarte humor
haha ik moet zelf ingrijpen...ben niet eens groot en gespierdquote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou, als ik jou was, twee brede Turkse jongens als bodyguard nemen...![]()
Of oefenen met Osmanli tokati...![]()
Dit...quote:
euhhhhhh denk niet dat ik dat kan..quote:Op maandag 18 juni 2007 00:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit...
http://www.youtube.com/watch?v=Itqv0Itd6K0
Een hele harde Ottomaanse klap (met vlakke hand).![]()
Lekker eerlijk dan.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef Emel het volgende:
[..]
euhhhhhh denk niet dat ik dat kan..![]()
sowieso mag ik nooit terugslaan
Ik had jou toegevoegd, maar je hebt niet geaccepteerd.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef Emel het volgende:
Burak, mag ik jou op msn toevoegen?
ik mag het niet van de wetquote:
huh??quote:Op maandag 18 juni 2007 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had jou toegevoegd, maar je hebt niet geaccepteerd.
Mag wel hoor...
Oké.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:24 schreef Emel het volgende:
[..]
huh??
je hebt verkeerde mailadres gebruikt!!
je moet niet die van hotmail gebruiken..
ik PM het je nu even.
Hoe kan dat nou? Dat zit toch achter glas? Zit je in Turkije?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:27 schreef Burakius het volgende:
yatsi bidden. Vandaag sakal-i serif in mijn handen gehad
Baard van de profeet a.squote:Op maandag 18 juni 2007 00:41 schreef Emel het volgende:
wat is sakal-i serif?
Een haar uit het baard van de profeet Mohammed (vzmh).quote:Op maandag 18 juni 2007 00:41 schreef Emel het volgende:
wat is sakal-i serif?
Sakal-i Serif in het Topkapi-museum, Hirka-i Serif weet ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:46 schreef Emel het volgende:
waar ligt dat dan?
Ook toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sakal-i Serif in het Topkapi-museum, Hirka-i Serif weet ik niet.
Wie geschreven?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Emel het volgende:
oh! dan heb ik het allemaal gezien, bedenk ik me nu
arabische stukken van hem, zelf geschreven
De Profeet (vzmh) was analfabeet, lijkt me sterk.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Emel het volgende:
ook cennet kapisi
voetafdruk van peygamber
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Profeet (vzmh) was analfabeet, lijkt me sterk.![]()
Het moet in een kamer zijn waar 24 uur per dag de Koran wordt gelezen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef Emel het volgende:
ook cennet kapisi
voetafdruk van peygamber
onze profeetquote:
daar ben ik geweestquote:Op maandag 18 juni 2007 00:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het moet in een kamer zijn waar 24 uur per dag de Koran wordt gelezen.
Nee, niet lezen en niet schrijven.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Emel het volgende:
[..]
onze profeet
vergis ik me nu?? kon hij niet schrijven, Burak?
Heb jij niet boek van Karen Armstrong gelezen?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Emel het volgende:
[..]
onze profeet
vergis ik me nu?? kon hij niet schrijven, Burak?
van wie waren die stukken dan??quote:Op maandag 18 juni 2007 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, niet lezen en niet schrijven.
jahquote:Op maandag 18 juni 2007 00:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij niet boek van Karen Armstrong gelezen?
ga je weer overhoren?quote:
Ik weet niet welke stukken je bedoelt.quote:
http://muhammet.free.fr/islammukaddesemanetler.htmquote:Op maandag 18 juni 2007 00:55 schreef Emel het volgende:
wat me opviel was, dat er veel spullen waren van onze peygamber.
bijzondere ervaring om dat allemaal te zien
oh weet je dat zeker???quote:Op maandag 18 juni 2007 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik weet niet welke stukken je bedoelt.
Het voetafdruk zit trouwens niet in het Topkapi-museum, maar in Eyüp Sultan.
Owjah, er is nog een voetafdruk trouwens in Topkapi ja, sorry.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://muhammet.free.fr/islammukaddesemanetler.htm
wat een vertrouwen in mijquote:
eindelijk een keertje gelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Owjah, er is nog een voetafdruk trouwens in Topkapi ja, sorry.
De profeet had meer dan 1 haar op zijn kinquote:Op maandag 18 juni 2007 00:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Dat zit toch achter glas? Zit je in Turkije?
Ja, natuurlijk. Zit je in Turkije nu?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
De profeet had meer dan 1 haar op zijn kin. Het was echt vet. ne diyim.
JWT???quote:
quote:
nee Nederland. Ik ben talebe van nurcular van Irfan Hoca (zelf onderwezen door Fetullah Gülen). Hij heeft er dus 1 uit I dont know weten te bemachtigen en het gaatr dooor heel Nederland. Salavat gettirdik terwijl het openging ( 40 doekjes erom heen + paar witte doekjes + watten). En toen zat het in een glas dingetje. Ik heb dat in me handen gehouden. Iyice yüzüme sürdüm hehehe. Bizim Irfan Hoca a'lim heralde, ama tabiki bilmesin.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Zit je in Turkije nu?
hoe kan dat nouquote:Op maandag 18 juni 2007 01:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
nee Nederland. Ik ben talebe van nurcular van Irfan Hoca (zelf onderwezen door Fetullah Gülen). Hij heeft er dus 1 uit I dont know weten te bemachtigen en het gaatr dooor heel Nederland. Salavat gettirdik terwijl het openging ( 40 doekjes erom heen + paar witte doekjes + watten). En toen zat het in een glas dingetje. Ik heb dat in me handen gehouden. Iyice yüzüme sürdüm hehehe. Bizim Irfan Hoca a'lim heralde, ama tabiki bilmesin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |