abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 juni 2007 @ 17:36:26 #1
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_50549931


Wie?
Michel Koning is geboren op 1 mei 1984 in Purmerend. Op dit moment is hij 1.91 meter lang, weegt hij 80 kilo, maar dat zijn natuurlijk variabele gegevens. Hij speelt rechtshandig en zijn favoriete ondergrond is hardcourt. Sinds 2004 is Michel prof-tennisser al heeft dat tot op heden nog niet tot heel veel noemenswaardige resultaten geleid (zie Resultaten voor meer info).Bron.

Waarom
Eigenlijk is dit topic al veel te laat, maar Michel is nu in het nieuws omdat hij doorgedrongen is tot de eindronde van de Ordina Open, hét Nederlandse grastoernooi. In de eerste kwalificatieronde was hij met 7-5, 6-4 knap te sterk voor de Kroaat Franko Skugor (ATP-ranking 570). Daarna zorgde hij voor een 'geweldige verrassing door de Tsjech Lukas Dlouhy (ATP-ranking 113) naar huis te sturen: 6-4, 7-6(3).' Bron

Hiermee bereikt Michel Koning voor het eerst in zijn loopbaan het hoofdschema van een ATP-toernooi. Een prestatie van formaat, voor de huidige nummer 792 van de wereld.

Resultaten
Hieronder een opsomming van de belangrijkste enkelspel-prestaties van Michel Koning:

2005
  • Winst Nationaal Ranglijsttoernooi**** in Hoorn
  • Winst Future in Madrid (SPA)
  • Winst Satellite in Zwitserland
  • Kwartfinale Future in Alphen aan den Rijn
  • Kwartfinale Satellite in Bath (GB)

    2004
  • Winst Nationaal Ranglijsttoernooi*** in Spijkenisse
  • Finale Satellite in Oberentfelden (ZWI)
  • Finale Nationaal Ranglijsttoernooi*** in Middenbeemster
  • Halve finale Future in Heerhugowaard
  • Halve finale Nationaal Ranglijsttoernooi**** in Hoorn
  • Halve finale Nationaal Ranglijsttoernooi*** in Amsterdam en Amersfoort
  • Kwartfinale Future in Trier (DUI) en Lohr am Main (DUI)
  • Kwartfinale Satellite in Oberentfelden (ZWI) en Varberg (ZWE)
  • Kwartfinale Nationaal Ranglijsttoernooi**** in Hoorn

    2003
  • Finale Nationaal Ranglijsttoernooi*** in Alkmaar
  • Halve finale Satellite in Zwitserland
  • Halve finale Audi Nationale Tennis Kampioenschappen in Ede
  • Kwartfinale Future in Oranjestad (ARU)
  • Kwartfinale Satellite in Zwitserland
  • Kwartfinale Nationaal Ranglijsttoernooi**** in Hoorn
  • Kwartfinale Nationaal Ranglijsttoernooi*** in Amsterdam en Amersfoort

    En nu?
    Nu is het de bedoeling dat Michel Koning de aandacht en steun krijgt die hij verdient!
    Om jullie alvast enthousiast te maken, hieronder een kleine impressie van het slagenarsenaal van deze geweldenaar.

  • ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      zondag 17 juni 2007 @ 17:54:33 #2
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_50550299
    wie?
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      zondag 17 juni 2007 @ 17:58:22 #3
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_50550390
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 17:54 schreef XL het volgende:
    wie?
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 17:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Wie?
    Michel Koning is geboren op 1 mei 1984 in Purmerend. Op dit moment is hij 1.91 meter lang, weegt hij 80 kilo, maar dat zijn natuurlijk variabele gegevens. Hij speelt rechtshandig en zijn favoriete ondergrond is hardcourt. Sinds 2004 is Michel prof-tennisser al heeft dat tot op heden nog niet tot heel veel noemenswaardige resultaten geleid (zie Resultaten voor meer info).Bron.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      zondag 17 juni 2007 @ 18:04:09 #4
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_50550511
    Overigens heeft Michel Koning ook aangegeven graag met Daniela Hantuchova te willen dubbelen op het internationale circuit. Bron.


    Daniela Hantuchova
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      zondag 17 juni 2007 @ 18:05:10 #5
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_50550528
    Goed topic, trouwens
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      zondag 17 juni 2007 @ 18:14:55 #6
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_50550742
    Hopelijk kan ik morgen voor wat mooie kiekjes zorgen van onze Michel.
    Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
    [13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
      zondag 17 juni 2007 @ 18:15:16 #7
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_50550756
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef mitt het volgende:
    Hopelijk kan ik morgen voor wat mooie kiekjes zorgen van onze Michel.
    Een puik plan!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_50551183
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 18:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Overigens heeft Michel Koning ook aangegeven graag met Daniela Hantuchova te willen dubbelen op het internationale circuit. Bron.

    [afbeelding]
    Daniela Hantuchova
    Daar zou ik ook wel mee willen dubbelen
      maandag 18 juni 2007 @ 11:12:36 #9
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_50570697
    Michel heeft een zeer zware loting; in de eerste ronde moet hij het opnemen tegen niemand minder dan Tommy Robredo, de huidige nummer 7 van de wereld en viervoudig toernooiwinnaar!


    Wie zal zegevieren in de eerste ronde van de Ordina Open? Mijn gok is Michel! Rechts
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_50571317
    Speelt hij vandaag?
    pi_50571825
    Ik heb hem nog eens een toeschouwer zien onthoofden in de kwalificaties van Amersfoort een paar jaar geleden. Hij wilde verwoestend uithalen met zijn backhand, hij vergat alleen dat je je racket stevig vast moet houden.
    pi_50571950
    Mooie openingspost, verschaft ons gelijk wat informatie. Het zal vrees ik wel bij deze opleving blijven vrees ik.
    That's all folks!
      maandag 18 juni 2007 @ 14:57:03 #13
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_50578320
    Er stond een stukje over hem in Trouw vandaag. Hij is nu tennisleraar in Marken, z'n service is z'n beste wapen en hij vindt het reizen te duur, daarom doet ie alleen toernooien in en vlakbij Nederland. Maar in September wil ie weer echt voor z'n carrière gaan.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      maandag 18 juni 2007 @ 15:11:13 #14
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_50578863
    quote:
    Op zondag 17 juni 2007 18:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
    Overigens heeft Michel Koning ook aangegeven graag met Daniela Hantuchova te willen dubbelen op het internationale circuit. Bron.

    [afbeelding]
    Daniela Hantuchova
    Dat zijn er wel meer....
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Er stond een stukje over hem in Trouw vandaag. Hij is nu tennisleraar in Marken, z'n service is z'n beste wapen en hij vindt het reizen te duur, daarom doet ie alleen toernooien in en vlakbij Nederland. Maar in September wil ie weer echt voor z'n carrière gaan.
    KLopt niet helemaal. Het reizen was te duur geworden voor hem. Hij kon het niet meer betalen. Nu is hij tijdelijk les gaan geven om wat geld te verdienen en erover na te denken of hij nog wel internationaal tennis wilde spelen. Uiteindelijk er dus voor gekozen om dat wel te doen en hij begint dus in september weer
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      maandag 18 juni 2007 @ 15:12:12 #15
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_50578908
    Leuk topic trouwens maar ik ben bang dat het bij een ronde bij Ordina blijft...
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      maandag 18 juni 2007 @ 15:57:13 #16
    118904 Vector_SLD
    Carpe noctem
    pi_50580554
    Die gesprongen backhand in dat gifje
    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
    pi_50581510
    Puike OP, intel .

    Zou je wel een SPT award voor verdienen.
      maandag 18 juni 2007 @ 16:27:42 #18
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_50581694
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:57 schreef Vector_SLD het volgende:
    Die gesprongen backhand in dat gifje
    Hij is wel leuk ja.
    Hoewel hij effectiever en mooier is als je een dubbelhandige backhand hebt vind ik
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 19 juni 2007 @ 16:22:54 #19
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_50618638
    De wedstrijd van de dag, Robredo - Koning, is inmiddels ruim een kwartier onderweg op het centre court (waar anders).

    Het scoreverloop laat duidelijk zien dat ATP-rankings niet heilig zijn, de stand is nu 4-3. Nog wel in het voordeel van de Spaanse gravelbijter, maar vlak de kunsten van Koning niet bij voorbaat uit!

    Meer info volgt...
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:05:45 #20
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_50620093
    Meer info:

    De eerste set is helaas verloren gegaan met 6-4, maar de tweede set gaat erg gelijk op. Het staat nu 5-4 in het voordeel van Koning, met Robredo aan service!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      dinsdag 19 juni 2007 @ 17:30:08 #21
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_50621146
    Helaas, de Ordina Open 2007 zit er op voor Michel Koning. Na een ware titanenstrijd heeft hij het onderspit gedolven tegen Tommy Robredo, 6-4 7-64.

    Het is zeker geen schande om er tegen de nummer zeven uit te vliegen en al helemaal niet met een uitslag die slechts een miniem verschil toont. Eén break tegen en een sterke tweede set bieden zeker perspectief voor de toekomst!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_50621882
    Goede prestatie

    Hoop dat het hem wat vertrouwen geeft voor de toekomst waardoor hij wellicht de top 150 alsnog kan gaan halen.
      zondag 8 juli 2007 @ 23:00:52 #23
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_51274448
    Morgen op centrecourt in de challenger van Scheveningen
    Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
    [13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
      zondag 8 juli 2007 @ 23:10:57 #24
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_51274841
    Heeft dat ook een koninklijke tribune?
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      zondag 8 juli 2007 @ 23:14:07 #25
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_51274978
    Als ie morgen wint gaat ie trouwens die andere Nederlandse topper, Martin Verkerk, vorobij op de wereldranglijst.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      zondag 8 juli 2007 @ 23:47:24 #26
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_51276377
    quote:
    Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef mitt het volgende:
    Morgen op centrecourt in de challenger van Scheveningen
    Dat klopt helemaal, mitt!
    Morgen, om 12:00 opent Michel Koning het Siemens Open 2007 te Scheveningen tegen de nummer 167 van de ATP-rankingslijst, Lukas Lacko.

    De twee spelers hebben nog nooit tegen elkaar gespeeld, maar op basis van de ranking zou Lacko overduidelijk het voordeel hebben (de huidige positie van Koning is 722). De Ordina Open heeft echter aangetoond dat rankings zeker niet heilig zijn als Koning in optima forma op de banen staat. Met zijn bijna-winst tegen Robredo liet hij zien niet bang te zijn voor de grote namen!

    Helaas kan ik zelf niet aanwezig zijn in Scheveningen, maar foto's voor dit topic van mensen die wel gaan zijn natuurlijk altijd welkom!

    Morgen wederom een update in dit topic, na de uitslag van de wedstrijd.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      maandag 9 juli 2007 @ 00:05:10 #27
    118904 Vector_SLD
    Carpe noctem
    pi_51277026
    De eerste twee rondes zijn een eitje voor Michel. De derde ronde zal hij echter afgedroogd worden. De boosdoener: Dominik Meffert.
    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
    pi_51281206
    Ik denk dat dit topic een motivatie voor hem is geweest, intel.
      maandag 9 juli 2007 @ 16:44:24 #29
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_51295652
    Door naar ronde 2. Maar dat wordt lastig tegen Patiance, die Hemmes met 6-1 6-1 versloeg.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      maandag 9 juli 2007 @ 18:33:29 #30
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_51299198
    Zoals I.R. al duidelijk heeft gemaakt, het is een heuglijke dag vandaag! Waarom, vragen jullie? Omdat Michel Koning vandaag de tweede ronde van het Challenger-toernooi in Scheveningen heeft behaald!

    Met de setstanden 2-6 6-4 6-3 heeft hij de Slovaak Lukas Lacko naar huis gestuurd. In de eerste set bleek dat Koning een slow starter is, maar nadat hij eenmaal los kwam was er geen houden meer aan.

    In de volgende ronde mag Michel het opnemen tegen de Fransman Olivier Patience, die zich in twee sets afdeed van de Nederlander Fred Hemmes. Hemmes, de nummer 368 van de wereld en tevens zoon van Fred Hemmes Sr., de proftennisser die in de eerste helft van de jaren '70 furore maakte op de (voornamelijk) Nederlandse banen, kwam er niet aan te pas tegen de Fransoos en werd met 6-1 6-1 van de baan geveegd.

    De hoop is natuurlijk dat Koning in elk geval een set pakt, maar ook winst in deze partij mag geopperd worden, daar hij goed in zijn vel zit en overduidelijk altijd 100% geeft in een wedstrijd.

    Het precieze tijdstip van de wedstrijd is nog niet bekend gemaakt, maar zodra dat wel het geval is, dan komt het zeker in dit topic te staan.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      maandag 9 juli 2007 @ 23:10:15 #31
    118904 Vector_SLD
    Carpe noctem
    pi_51308693
    Het toernooi heeft zelfs een livestream
    Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
      woensdag 11 juli 2007 @ 21:58:27 #32
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_51376417
    Michel Koning heeft helaas geen succesvol vervolg kunnen geven aan zijn ijzersterke eersteronde-partij. In de tweede ronde bleek zelfs de Fransman Olivier Patience te sterk voor de jonge Purmerender. Met de setstanden 7-6 5-7 6-2 kwam er een einde aan de toernooiaspiraties van Koning.

    Zoals uit de standen blijkt was er sprake van een heuse partij, de twee tennissers waren zeer aan elkaar gewaagd en het duurde tot de derde set voordat de Fransoos een adequaat antwoord had op het imponerende slagenarsenaal van de officieuze kroonprins van het Nederlandse tennis. Mede door de uitputtingsslag die Koning in zijn eerste wedstrijd heeft moeten leveren (zie hier) tegen Lacko kwam hij aan het einde van de wedstrijd te kort om ook van de derde set een heuse thriller te maken.

    Het blijft nu waarschijnlijk een tijdje stil rond dit topic, alhoewel Michel Koning natuurlijk wel zal schitteren op de trainingsbanen. De grotere toernooien zullen het echter zonder de ster die Koning is moeten stellen, maar zodra er weer nieuws van het front komt, zal dit topic direct een kick krijgen.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      donderdag 12 juli 2007 @ 17:18:53 #33
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_51400047
    Ach hij zal wel weer wat nationale toernooien spelen. Krijgen die toernooien ook eens een beetje aandacht.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:00:55 #34
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_51457165
    Het heeft even geduurd, maar er is weer nieuws over Michel Koning!

    Zoals jullie misschien wel weten begint maandag de 50 editie van het Dutch Tennis Open weer, ook wel bekend als 't Melkhuisje. Toppers als Novak Djokovic, Rod Laver en Thomas Muster hebben dit ATP-toernooi in het verleden al weten te winnen en 2007 belooft het jaar van Michel Koning te gaan worden!

    Met een wildcard is hij toegelaten tot de kwalificatierondes van het toernooi, waarin hij het vandaag mag opnemen tegen de Argentijnse nummer 430 van de wereld: Alejandro Fabbri. Deze Argentijn heeft dit jaar nog weinig aanspraakmakends gepresteerd en daarom zie ik (misschien wat gekleurd door mijn voorkeur voor Koning) onze Hollandse held zonder problemen de tweede kwalificatieronde instromen.

    De wedstrijd staat gepland als derde wedstrijd op het Centre Court (waar anders, zou je je kunnen afvragen), als dagafsluiting na de minder interessante wedstrijden tussen Smit - Darcis en Zovko - v/d Meer. Aangezien de eerste wedstrijd al is afgelopen (in het voordeel van Darcis), is het slechts een kwestie van tijd voordat Koning het Nederlandse Wimbledon op gravel mag betreden en zijn kunsten mag laten zien!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      zaterdag 14 juli 2007 @ 12:07:30 #35
    135281 Brahimov
    They misunderestimated me
    pi_51457310
    Goed topic!
    "Whenever I feel blue, I start breathing again"
      zaterdag 14 juli 2007 @ 16:31:21 #36
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_51463554
    7-6 6-4 gewonnen.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_51463816
    Goed topic!
    En uitstekende bronvermeldingen!
      zaterdag 14 juli 2007 @ 18:17:04 #38
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_51466512
    Zoals I.R. al duidelijk heeft gemaakt, het is een heuglijke dag vandaag! Michel Koning heeft in zijn eerste kwalificatiepartij voor het hoofdtoernooi van de Dutch Tennis Open gewonnen van de Argentijn Fabbri, met setstanden 7-65 6-4.

    Na een gelijkopgaande set bracht de service van Koning de doorslag in de tiebreak (een uitstekende 84% winst op eerste service voor de Purmerender). De tweede set ging verliep op eenzelfde manier, totdat Koning de opslag van Fabbri wist te breken, om vervolgens de wedstrijd professioneel uit te spelen.

    In de tweede ronde, die op dit moment plaatsheeft, speelt Koning tegen de Fransman Chardy. Helaas kijkt Michel nu tegen een 1-0 achterstand in sets aan, maar met zo'n goede partij in de benen heb ik er alle vertrouwen in dat hij deze partij alsnog in zijn voordeel gaat beslissen.

    Voor een live score-verloop, klik hier.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_51466529
    Impossible d'accéder au fichier des rounds

    http://www.live-scortenn.com/ is de correcte link.
      zaterdag 14 juli 2007 @ 19:15:12 #41
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_51467928
    Helaas mocht het dit jaar niet zo zijn voor Michel Koning. De tweede partij van de dag bleek teveel gevraagd voor onze medelander. Jeremy Chardy was in 2 sets de baas over Koning: 6-2 7-66.

    De Franse nummer 260 van de wereld die dit jaar al de Challenger in Kosice op zijn naam wist te schrijven begon voortvarend aan de partij en pakte al gauw een dubbele break die Koning niet meer kon overbruggen. De tweede set kantelde enigszins, daar Michel beter in zijn spel begon te komen, maar waarschijnlijk speelde de uitputtingsslag tegen Fabbri toch nog mee in het hoofd en de ledematen van de huidige nummer 757 van de wereld. De tie-break was erg spannend, maar ging nipt naar de Fransman, die daarmee doorstroomt naar de laatste ronde van het kwalificatie-toernooi.

    Wanneer deze gespeeld wordt is nu natuurlijk niet interessant meer.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:16:04 #42
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_52671324
    Wint deze week eventje met 6-3, 6-4 van voormalig wereldkampioen bij de jeugd Thiemo de Bakker!
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      maandag 3 september 2007 @ 22:27:52 #43
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_52927202
    Koning heeft zich op knappe wijze als enige nederlander door de kwalificaties van de challenger in Alphen a/d Rijn heengeslagen maar moet nu in de eerste ronde tegen Matwe Middelkoop, waar ie de afgelopen 2 weken 2x van verloren heeft.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      maandag 3 september 2007 @ 23:09:26 #44
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_52928112
    Zoals I.R.Baboon ons al wist te melden: Michel Koning heeft weten door te dringen tot het hoofdtoernooi van het TEAN International Tennis Tournament 2007! Dit heuglijke feit mag gevierd worden met wederom een verslag van zijn prestaties in de afgelopen dagen.

    Na een bye te hebben gekregen in de eerste kwalificatieronde (op basis van zijn uitstekende ranking en prestaties van de afgelopen tijd), trof Koning in de Nederlander Romano Frantzen een tegenstander waar hij weinig moeite mee had. Met de setstanden 6-3 en 6-1 stormde de Purmerender door naar de volgende ronde, om daar de Amerikaan Chris Wettengel te ontmoeten. Koning wist echter zijn superieure spel (incl. backhand, zie Het grote Michel Koning-fantopic - Deel 001 ) vast te houden, wat uiteindelijk leidde tot een nederlaag voor Wettengel: 6-3 en 6-4. De Amerikaan keert gedesilllusioneerd terug naar zijn thuisland.

    Met deze twee overwinningen bevindt Michel Koning zich weer een stap dichterbij het uiteindelijk doel: winst in het Challenger-toernooi. Het toernooi is sterk bezet, onder meer door 8 medelanders, te weten Thiemo de Bakker, Peter Wessels, Jesse Huta Galung, Raemon Sluiter, Martin Verkerk, Igor Sijsling en nog twee anderen.

    Het precieze tijdstip van spelen voor Koning is nog niet bekend, wel is kenbaar gemaakt dat Koning, naast zijn belangrijke optreden in het enkeltoernooi, ook nog eens meedoet aan het dubbeltoernooi, samen met partner Martijn van Haasteren. Waarschijnlijk betreft het hier een vriendendienst, want Van Haasteren is zelfs niet eens te vinden op de ATP Ranking. Ver beneden het normale niveau van Koning. Mochten er toch mensen willen gaan kijken naar deze (naar alle waarschijnlijkheid) demonstratiepartij tegen het koppel Aldi/Slanar, het is te bezichtigen op dinsdag 4 september op baan 6 van de Alphense Tennisclub (precieze locatie alhier te vinden). De wedstrijd staat als vierde ingeroosterd, dus kom niet te vroeg.

    Zodra er meer informatie is, wordt dat uiteraard in dit topic gepost. Tot dan!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_52928149
    ff blijven volgen dit ghehe..hij kan best aardig ballen
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      maandag 3 september 2007 @ 23:13:32 #46
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_52928178
    Van Haasteren is geen slechte hoor. De derde dubbelaar van Nederland.

    HIGHLIGHTS 2007
    Doubles
    Challenger SF: San Remo(w/Beks), Sassuolo(w/Beks), Dresden(w/Smit), Bergamo(w/Smit), Cardiff(w/Smit), Fes(w/Smit)
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      woensdag 5 september 2007 @ 19:57:35 #47
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_52966022
    Het TEAN International Tennis Tournament 2007 zit er helaas al weer op voor Michel Koning. De tennisleraar ging ten onder tegen zijn eeuwige rivaal, Matzes Middelkoop.

    De eerste set ging met 6-3 naar Middelkoop, de nummer 401 van de wereld, waarna Koning zich herpakte en de tweede set naar zich toe trok met dezelfde cijfers: 3-6. Jammer genoeg was deze opleving van (te) korte duur, de Leerdammer (die eerder dit jaar al minstens 2x won van Koning) wist de partij uit te slaan in het nadeel van onze held. De derde set ging derhalve met wederom 6-3 naar Mozes Middelkoop.

    Er is echter nog hoop voor hen die van plan zijn om nog naar het tennispark van de Alphense Tennisclub te togen: het Koningskoppel Koning/van Haasteren heeft de eerste ronde overleefd door het duo Aldi/Slanar met 6-2, 4-6 en 10-3 te verslaan. In de tweede ronde treffen de winnaars de winnaar van het duel Munoz-De La Nava/Trujillo-Soler - Azzaro/Zovko.

    Meer nieuws volgt.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      donderdag 6 september 2007 @ 14:30:09 #48
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_52982303
    Het is Matwe Middelkoop...
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:43:51 #49
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_53636809
    Hij gaat gewoon verder!
    quote:
    Koning knap verder in Frankrijk

    Michel Koning heeft een goede overwinning geboekt bij het grote futuretoernooi in het Franse Nevers ($15.000+H).
    In de 1e ronde was de Nederlander met 6-4, 6-4 te sterk voor de in goede vorm verkerende Clinton Thomson (Aus, 482).
    In de 2e ronde treft hij de als 2e geplaatste Julien Jeanpierre (Fra, 237), de Fransman verloor maar 3 games in zijn 1e ronde partij.
    En kan iemand dit topic een TEN-tag geven?
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      maandag 15 oktober 2007 @ 12:25:02 #50
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_53946166
    Koning heeft zich door alledrie de kwalificatierondes van de challenger in Kolding heengeslagen door in de laatste ronde van een medepurmerender te winnen:
    quote:
    Koning ziet Smit opgeven

    Michel Koning heeft zich geplaatst voor het hoofdtoernooi van de 50,000 dollar+H challenger in Kolding, Denemarken.
    Na de eerste set die in 7-5 setwinst eindigde voor Koning gaf Jasper Smit de partij op. Smit was in de 2e ronde nog knap de baas over Tobias Kamke(Dui, 252)(1).
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      dinsdag 20 november 2007 @ 11:59:10 #51
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_54735454
    Onze held uit Permerand heeft zich door de drie kwalificatierondes voor de challenger in shewsbury heengeslagen. Dat zijn alvast twee punten voor de wereldranglijst. Nu moet ie tegen Lars Uebel. Dat klinkt niet moeilijk.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_54735715
    Wat een Koning, goede update wederom.
    That's all folks!
      dinsdag 20 november 2007 @ 18:58:23 #53
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_54743975
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 11:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Onze held uit Permerand heeft zich door de drie kwalificatierondes voor de challenger in shewsbury heengeslagen. Dat zijn alvast twee punten voor de wereldranglijst. Nu moet ie tegen Lars Uebel. Dat klinkt niet moeilijk.
    Dat had ik goed ingeschat. Koning heeft gewonnen met de mooie cijfers 7-6(4) 7-5. Volgende tegenstander is de als achtste geplaatste Lukasz Kubot.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_54746166
    Dat klinkt nog wel als 'te doen'.
    That's all folks!
      woensdag 21 november 2007 @ 11:58:35 #55
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_54757236
    Koning krijgt een Walkover naar de kwartfinale wegens een enkelblessure van z'n tegenstander.

    Dat betekent dat ie in ieder geval meer dan 50 plaatsen stijgt op de wereldranglijst en de top 500 binnenkomt. Niet slecht.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      woensdag 21 november 2007 @ 12:07:55 #56
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_54757434
    goeie shit van die gast.
    Hij kan nog wel wat plaatsjes stijgen denk ik. Is hij goed genoeg voor

    @ Vaduz: Idd die was dus ook wel te doen
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_54758743
    Ik ben benieuwd naar de volgende naam die hij tegenkomt, dan kunnen we weer oordelen.
    That's all folks!
    pi_54760624
    De Koning speelt tegen de winnaar van Kunitsyn vs Goodall

    Huta galung speelt tegen Juska (2e ronde)
    Sijsling speelt tegen mannarino (2e ronde)

    De Koning speelt ook nog samen met Sijsling tegen Guez en Mannarino (2e ronde)
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      woensdag 21 november 2007 @ 15:44:37 #59
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_54762393
    Ik zie alleen maar kansen
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      woensdag 21 november 2007 @ 18:37:06 #60
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_54765335
    Kunitsyn it is.

    Wordt wel lastig, want da's de nummer 125 van de wereld en hij heeft dit jaar al 3x de kwartfinale van een ATPtoernooi bereikt.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_54765704
    kunitsyn verloor maar 2 games...wordt heel lastig idd..

    Wel mooi 2 NL'ers in de kwart..

    A.Juska def. J. Huta-Galung 5:2(Huta-Galung ret.)
    Sijsling def. Mannarino 6:3 6:2
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_54767442
    Ik heb geen goed gevoel hierover, een te bekende naam als opponent nu.
    That's all folks!
    pi_54780685
    Koning & Sijsling [NED] beat Guez & Mannarino [FRA] | 6-1 6-3
    Nielsen & Norby [DEN, 3] vs. Goodall & Skupski [GBR] | 6-3 6-4
    Allinson & Flanagan [GBR] vs. Bamford & Pedersen [GBR/DEN] | 4-6 6-4 10-8
    Bloomfield & Schöck [GBR/GER] beat Beck & Chramosta [SVK/CZE] | 6-3 6-3
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      donderdag 22 november 2007 @ 16:51:47 #64
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_54784325
    Koning en Sijsling goed bezig

    Sijsling moet ook maar weer eens wat hoger komen. Die heeft het er een beetje moeilijk mee de laatste tijd terwijl hij in potentie echt een hele goeie is. Dat is ook bekend want hij heeft al een keer een challenger gewonnen dus....
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_54784496
    I.Sijsling def. K.Capkovic 7:5 7:6(5) (stond 5*-4 achter in de eerste set)

    D.Guez def. Slabinsky 6:4 6:4

    I.Kunitsyin def. Koning 6:4 6:2

    Juska def. I.Dodig 6:4 6:4
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zondag 25 november 2007 @ 21:02:55 #66
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_54834375
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
    Ik heb geen goed gevoel hierover, een te bekende naam als opponent nu.
    Goed gezien, hji heeft het toernooi ook makkelijk gewonnen (finale tegen sijsling).
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_55195084
    Vandaag in actie tegen Nick van der Meer op de Sky Radio Tennis Masters in Rotterdam.
      woensdag 12 december 2007 @ 01:01:02 #68
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_55207637
    Onze koning had internationaal al drie keer van hem verloren, maar won nu overtuigend met 7-6 6-2. In de kwartfinale moet ie mogelijk tegen zijn angstgegner Middelkoop, maar als ie dat wint kan de titel hem niet meer ontgaan.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      woensdag 12 december 2007 @ 09:50:49 #69
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_55210410
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 01:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Onze koning had internationaal al drie keer van hem verloren, maar won nu overtuigend met 7-6 6-2. In de kwartfinale moet ie mogelijk tegen zijn angstgegner Middelkoop, maar als ie dat wint kan de titel hem niet meer ontgaan.
    Ik hoop het.
    Middelkoop vind ik zo'n eikel
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_57262910
    Bezig aan de futures in Portugal! Afgelopen week er snel uit in de eerste ronde, maar wel door de kwalificaties gekomen. Nu probeert hij het weer bij de volgende future deze week in Portugal.
      dinsdag 1 juli 2008 @ 19:40:43 #71
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_59825397
    quote:
    ichel Koning heeft voor een grote verrassing gezorgd bij de 100,000 dollar challenger in Dublin. Op het kunstgras in de Ierse hoofdstad won Koning in de 1e ronde van de als 1e geplaatste Mischa Zverev(Dui, 92)(1). De 24-jarige Nederlander gaf Zverev, die vorige week nog tot de 3e ronde kwam op Wimbledon, met 6-3 6-4 geen enkele kans.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_59825706
    Dat zijn resultaten .
      woensdag 2 juli 2008 @ 10:48:04 #73
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_59836464
    Ik zie bijna concurrentie voor Martin!

    bijna....
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_59847282
    zelfde orde van magnitude als verkerk of sla ik nu de plank mis ?
    pi_59852024
    Rare jongen, die koning.

    Prakash Amritraj (IND) def. Michel Koning (NED) 6-3 1-6 6-3
      maandag 14 juli 2008 @ 21:35:05 #76
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_60106861
    Michel Koning rijgt deze week de goede overwinningen aan elkaar in Felixstowe(GB). Hij heeft zijn goede vorm zelfs weten te bekronen met de eindzege in de 15,000 dollar future op het Britse gras. Na straight sets overwinningen op de nummers 2 en 3 geplaatst moest vandaag ook de als 4e geplaatste Brydan Klein(Aus, 334)(4) eraan geloven. Koning won zijn tweede toernooi in een maand tijd door in de finale met 7-6(6) 7-6(4) te winnen.
    Een week geleden verloor de 24-jarige Nederlander nog in drie sets van Prakash Amritraj(Ind, 305), die vandaag uitkomt in de finale van het ATP-toernooi in Newport(VS), wat aangeeft hoe klein de verschillen zijn.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 10:33:54 #77
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_60204169
    Michel Koning is bezig aan een uitstekende reeks, na twee futurezeges in de afgelopen maand staat hij opnieuw in de finale van een future. In Frinton on Sea werden er vandaag twee partijen afgewerkt vanwege de regenval van gisteren. In de kwartfinale, waaraan gisteren al een begin werd gemaakt, was Koning met 3-6 6-1 6-3 de betere van Alexander Sadecky(Zwi, 581). De 24-jarige Nederlander kwam daarna beter op stoom tegen Walter Ludovic(Fra, 515)(5), die hij met 6-3 6-4 naar huis stuurde.
    Om dit toernooi op zijn naam te brengen moet de als 1e geplaatste Koning zien te winnen van Greg Jones(Aus, 472)(2), bij dit toernooi als 2e geplaatst.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      zaterdag 19 juli 2008 @ 11:18:03 #78
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_60204785
    Goed bezig
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      woensdag 3 september 2008 @ 21:56:25 #79
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_61360217
    Inmiddels top 300. Vorige week finale van de future in Vlaardingen, deze week eerste ronde van de challenger Alphen gewonnen. Hiermee gaat ie Martin weer voorbij op de wereldranglijst.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
      zaterdag 28 februari 2009 @ 10:37:14 #80
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_66546803
    Onze koning heeft deze week voor het eerst de halve finale van een Challenger bereikt. Hiermee gaat hij op de wereldranglijst onder andere opnieuw ene Martin Verkerk voorbij. We mogen dus nu wel stellen dat we met een echt heel grote te maken hebben. En de top 250 moet met een winst vandaag ook lukken.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_66546850
    quote:
    Op zaterdag 28 februari 2009 10:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
    Onze koning heeft deze week voor het eerst de halve finale van een Challenger bereikt. Hiermee gaat hij op de wereldranglijst onder andere opnieuw ene Martin Verkerk voorbij. We mogen dus nu wel stellen dat we met een echt heel grote te maken hebben. En de top 250 moet met een winst vandaag ook lukken.
    Hij moet tegen de jonge Belg Ruben Bemelmans. Als de service van Koning loopt, kan hij van iedereen winnen, dus eens zien wat hij er vanmiddag van bakt. Deze week is in ieder geval goed voor zijn ranking.

    Hij heeft ook de MD gehaald van het hoofdtoernooi van het 75.000 dollar-toernooi in het Franse Cherbourg volgende week, dus hij speelt daar ook.

    [ Bericht 4% gewijzigd door TheArt op 28-02-2009 10:56:40 ]
      woensdag 4 maart 2009 @ 12:54:09 #82
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_66686638
    Heuglijk nieuws voor ons Koning-fans!
    quote:
    Koning toegevoegd aan Davis Cup-team

    Jan Siemerink heeft voor de Davis Cup-ontmoeting met Argentinië Michel Koning aan het Nederlandse team toegevoegd. Komende vrijdag zal de eerste wedstrijd in de wereldgroep op het Argentijnse gravel worden gespeeld.

    Koning is na het bereiken van de halve finale in Wolfsburg vorige week 250ste op de ATP ranglijst en daarmee vierde Nederlander. De toevoeging van Koning aan het Davis Cup-team zorgt voor een ruimere keus in de opstelling van captain Siemerink. Tijdens de loting van donderdag 5 maart zal duidelijk worden welke opstelling de bondscoach heeft gekozen en wie de Argentijnse tegenstanders tijdens de wedstrijden zijn.
    Bron.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_66687454
    Hoe is het tegen die Belg in Wolfsburg gegaan?
    pi_66687683
    quote:
    Op woensdag 4 maart 2009 13:17 schreef TubewayDigital het volgende:
    Hoe is het tegen die Belg in Wolfsburg gegaan?
    Bemelmans won in twee sets van Koning om vervolgens ook de finale te winnen en zodoende het toernooi op zijn naam te schrijven.
      maandag 10 januari 2011 @ 14:40:24 #85
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_91114704
    Een kleine edoch niet geheel onbelangrijke kick! Michel Koning heeft na een paar fabeltastische potten tennis vorig weekend de finale weten te bereiken van het Feestvarken.nl-toernooi uit het Henk Timmer Circuit. Helaas was ene David de Goede (nomen est omen) hierin de betere.

    Een officieel wedstrijdverslag:

    quote:
    In een op hoog niveau staande wedstrijd werd de titel bij de heren gewonnen door David de Goede. Michel Koning serveerde weer veel aces. Maar David de Goede bleek dit ook goed te kunnen en ssrveerde even veel aces. Zo ontstond er een strijd die alle kanten op kon.

    In de eerste set wonnen beide spelers hun service tot 4-3 voor David. Michel kwam toen op 0-30. Sloeg toen nog wel een ace, maar sloeg hierna op het breakpoint voor David een dubbelfout. David maakte hierna geen fouten en serveerde onder andere met een ace de set uit.

    In de tweede set begon Michel met serveren en pakte de eerste game. In de volgende game kwam hij op 0-40. Op het eerste breakpoint was hij iets te gretig en raakte hij de return op de 2e service te vroeg. Hierna sloeg David een ace, gevolgd door nog een aantal sterke services en pakte alsnog zijn game. Beide spelers behielden hierna hun service, zodat de tiebreak de beslissing moest brengen.

    David kreeg op 6-5 zijn eerste matchpoint. Maar beide spelers bleven sterk serveren en pakten steeds hun service punten. Tot 14-14. Toen pakte David de eerste minibreak en won David hierna het punt en de wedstrijd met 6-4,7-6 en met 16-14 in de tiebreak.


    De sportieve verliezer nam een bloemetje mee naar huis.

    Zonde van het verlies dus, maar hij heeft wel mooi 300 punten te pakken voor de ranking en dat al zo vroeg in het jaar! Wat zou de rest van 2011 Michel Koning gaan brengen? Hou het topic in de gaten!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      maandag 30 december 2013 @ 21:25:30 #86
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_134895783
    quote:
    1s.gif Op zondag 17 juni 2007 17:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
    :? En nu? :?
    Nu is het de bedoeling dat Michel Koning de aandacht en steun krijgt die hij verdient!
    Om jullie alvast enthousiast te maken, hieronder een kleine impressie van het slagenarsenaal van deze geweldenaar.


    Prachtig gifje van de nieuwe coach van Igor Sijsling! w/
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      dinsdag 31 december 2013 @ 15:01:19 #87
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_134926550
    Intel, denk je dat Sijsling met hulp van Koning een grand slam kan winnen in 2014?

    Aan wie ligt het als het niet lukt, aan Sijsling? aan Koning? of is 2014 gewoon nog ietsje te vroeg?
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      vrijdag 10 januari 2014 @ 16:52:42 #88
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_135321796
    Intel, kun je verklaren waarom Sijsling dit jaar nog geen succes heeft samen met Koning?
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_135896191
    Koning loods Sijsling toch maar even mooi naar de laatste 4 in Heilbronn _O_

    Nu tegen JHG.
    U MAD?
      vrijdag 24 januari 2014 @ 16:42:33 #90
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_135898018
    _O_

    Geen wonder dat Intel nog niks wilde zeggen. Gewoon wat tijd nodig!

    Ben benieuwd naar RG
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
      zondag 26 januari 2014 @ 15:50:07 #91
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_135964739
    quote:
    0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:42 schreef XL het volgende:
    _O_

    Geen wonder dat Intel nog niks wilde zeggen. Gewoon wat tijd nodig!

    Ben benieuwd naar RG
    Inmiddels staat Sijsling in de finale van Heilbronn tegen Gojowczyk, een nobody uit Duitsland. Alhoewel de eerste set verloren is gegaan met 6-4, lijkt de hand van Koning hierin me uiteraard wel duidelijk!
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')