vind hem verder trouwens ook prima, opschoning van KSC-chat-verzakers zie ik en nieuwe toegevoegd!quote:Op zondag 17 juni 2007 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
hij wilde wat edits in de OP:
zo zou de nieuwe op eruit moeten komen te zien:[KSC #272] Weekend in met Havelaar (fair trade coffee 14)
so far nog geen tegenstanders gehoord:)
Jij staat erin en jij BLIJFT erin lieverdquote:Op zondag 17 juni 2007 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Zolang ik maar in de OP sta vind ik alles best
Mooi, dan bij deze OFFICIEEL:quote:Op zondag 17 juni 2007 17:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
vind hem verder trouwens ook prima, opschoning van KSC-chat-verzakers zie ik en nieuwe toegevoegd!
netjes!
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, dan bij deze OFFICIEEL:
De nieuwe OP komt in de wiki, MET de aanpassingen die Eer-ik namens BX gaat doen:Y
quote:
Gaarne zie ik ook van mijn waerde vrind en collega Heer Eer-ik een bevestiging in dezequote:
houdoequote:Op zondag 17 juni 2007 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben weg ltr
Prima, maar doe dan wel die update mbt verzakers en nieuwelingenquote:
quote:
Ehm, welke rij moest eruit dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima, maar doe dan wel die update mbt verzakers en nieuwelingen
Of zal ik die naderhand doen?
Daarnaast had ik graag dat jij net als 1 t/m 100, ook 101 t/m 200 achter een linkje zet
Ook hadden van mij niet per se allebei die plaatjes weg gehoeven
Verder:PUIJCK![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm... dan moet ik ff nakijken... Weetjewat, geef ff een gil als je klaar bent, dan doe ik de avatars aanpassenquote:Op zondag 17 juni 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ehm, welke rij moest eruit dan?
En welke verzakers?
ziet er goed uit, alleen niet mijn soort ding zeg maarquote:Op zondag 17 juni 2007 17:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik was druk een topic maken:@
[28-07-07] Pleasure Island Festival
wat! lopen ook kerels rond hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 17:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
ziet er goed uit, alleen niet mijn soort ding zeg maar
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar ik heb het over het type festival/muziek
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:44 schreef Houniet het volgende:
ik sta ook alleen maar bij de Ritmo stageO+O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |