Mijn opmerking over IMDb was maar een grapje. Je denkt toch niet dat ik zo achterlijk ben om zoiets te zeggen als ik echt zou opzoeken? Ik weet niet wat nou een grovere belediging zou zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:46 schreef Houtspeer het volgende:
Stuur maar een bericht naar de mods en als je niet weet wie dat zijn, zoek je het op, wyccie.
Niet iedereen hier is de Engelse taal machtig. Maar een vraag naar Amerikaanse Awards lijkt me een typische vraag die je gewoon in het Engels mag beantwoorden.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Oh ja montage.
Ik vind het een beetje raar dat dit niet in het Engels mag. Kan me nog een vraag herinneren over de vijf grootste meren in Noord-Amerika. Moest ook per se in het Nederlands.
hahahahaha hetzelfde rijtjequote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volgens mij lopen er hier mensen te Wiki=en
Wat zeik je dan dat je geen engels wilquote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een 8.7 voor mijn Engels VWO examen gekregen PhysicsRules
Daar ligt het niet aan, geloof me.
Oké, maar zeg dan de volgende dan gelijk dat je het per se in het Nederlands wilt hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef Houtspeer het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden een 8.7 voor mijn Engels VWO examen gekregen PhysicsRules
Daar ligt het niet aan, geloof me.
Tong80 + 1quote:
Dat is onzin, want ik maakte die grap over IMDb pas nadat jij had gezegd had dat het in het Nederlands moet.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Houtspeer het volgende:
ik had geen zin om een lijstje na te kijken die hoogstwaarschijnlijk opgezocht was
Goeie vraagquote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXXXX werd op 10 oktober 1884 aan de Jan Steenstraat in Amsterdam geboren; zijn vader was referendaris bij het departement van Waterstaat. Het gezin verhuisde een jaar later naar de woning aan 't Singel 198 (die later in 'Keizerrijk' werd vereeuwigd) en in 1894 naar Den Haag. In deze stad zou XXXXXXX, op diverse adressen, tot zijn dood toe wonen. Hij bezocht er het gymnasium aan het Hoge Westeinde tot hij in Leiden rechten ging studeren, waar hij in 1912 promoveerde. De universiteitsstad fungeert als locatie voor sommige 'Fantastische vertellingen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |