Jammer, ik had m nog wel eens goed KO willen zien gaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:09 schreef Tazmaniac het volgende:
hehe, Unstoppable is unstoppable
UFC heeft Ken Shamrock trouwens ontdaan van zijn contract.
Hij had nog één gevecht staan in zijn contract maar Dana White vond dat
Shamrock het UFC niveau niet meer zou halen..
quote:Fedor is the best pfp fighter in the world
-Randy Couture, UFC HW Champion
Fedor is the best pound-for-pound fighter in the world aside from bj Penn, those 2 are the best fighters in the world.
-Rampage Jackson, #1 contender for UFC LHW title.
It's FEDOR dude!
-Eric Pele
He is the BEST
-Mark Coleman, former UFC HW Champion and Pride GP Champion
the best in the world, no doubt
-Phil Baroni
Look, I’ve fought many people from around the world, so I’ve seen many strong fighters. But like him, never
-Renato Sobral
Fedor is on top now, it's hard to beat him now
-Pedro Rizzo
NOBODY wants to fight fedor
-Wanderlei Silva, former Pride MW Champion and GP winner
Our great champion, he is the BEST in the world.
-Josh Barnett, former UFC HW Champion and adcc Champion
Fedor has no equals in Sambo or MMA
-Aleksander Mikhailin, 3-time World Judo Champion and Fedor's former training partner
Fedor would be absolutely great in k1
-Ernesto Hoost, 4-time k1 World Champion
Fedor has no weakness! I have seen so many fights, and even the best fighters in the world have a flaw in their game but I have yet to find one in Fedor Emelianenko.
– Bas Rutten, former king of Pancrese and UFC HW Champion FSN
probably the best ever lived….he’s a living legend right now and I don’t think there’s a man on this planet who can beat him; the man is unreal. Pound for pound the best in the world
–Diego Sanchez, hooterandgreenway radio show
Fedor is my favorite
-BJ Penn, former UFC Welterweight Champion and bjj world Champion, NWFS 7/9/06
Fedor is the most incredible fighter you'll ever see
-Frank Trigg
fedor is pound-for-pound best in the world
-Shamada (Pride referee)
Fedor is a machine
-Don Frye
The best fighter to climb into ANY areana is Emelianenko fedor. He is in his own league and you can't compare nobody.
-Kevin randleman, former UFC HW Champion
Fedor is just too dominant, too good at punching people in the face. The way he punches people man he's trying to kill people, with both hands. He's in a whole different class by himself.
-Brandon Vera
He is the best and undefeated... His striking game and his ground game is the best, so that's why he is the best... He is the sh*t
-Mark Hunt, k1 World Champion
Succes! Meestal staan er nog wel wat vrienden van de andere dude bij en heb je een paar trappen tegen je hoofd of in je ribben/rug.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef Calyptus het volgende:
Trouwens is kimbo zijn wedstrijdtactiek quasi identiek aan de mijne, ik hou ook van bullrush en overpower, en dan als je een kansje ziet submitten, anders er bovenop klimmen en gnp. Vooral op straat lijkt me dit ook het beste. Afstandje houden en counteren duurt te lang.
Jupz, mooie verzameling quotes... De meningen zijn gelijk.. Fedor is een beest, Fedor is de beste, Fedor zal voorlopig de beste blijven.quote:
Die krijg je altijd als je alleen tegen meerdere personen vecht, wat je ook doet. Zeker als je afstandje houdt en je tijd neemt, ooit al eens van 4 personen afstand proberen houden als ze je omsingelen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:33 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Succes! Meestal staan er nog wel wat vrienden van de andere dude bij en heb je een paar trappen tegen je hoofd of in je ribben/rug.
Soms kan er een moment komen waar je moet vechten of anders een nieuwsbericht wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat een discussie.. gewoon niet vechten!!![]()
onzinquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:27 schreef sampoo het volgende:
[..]
Soms kan er een moment komen waar je moet vechten of anders een nieuwsbericht wordt.
Either way, dit gaat een beetje offtopic!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:33 schreef sampoo het volgende:
[..]
Vertel dan maar aan lui die in elkaar geslagen zijn.
ja, vooral post fight interviews en de build-up van de gevechten.. leukste was nog wel een kijkje in het trainingskamp van o.a. Tito Ortiz, Rashad Evans, Nath Marquardt en Anderson Silvaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef Dacide het volgende:
ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit naar die countdowns kijk... (ben nog geen diehard ufc fan... zit nog in de ontkenningsfase)
maarre? wat is het...
gewoon post fight interviews enzo?
Is geen sample, is de gehele video die iemand van sherdog erop heeft gezet maandje geledenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef Dacide het volgende:
you got a point..
maarre.. kan zijn dat ik een foute cover heb laten zien.
hier een sample van zijn dvd:
http://www.youtube.com/watch?v=dE8JzdolJy4
alles is gefilmpt in een kroeg en in de ring.. dus nergens outdoor.. Dus kan zijn dat de cover nietszeggend is, of dat ik de foute cover heb laten zien.
maar je hebt wel gelijk hoor wat betreft direct gaan met die banaan...
ah zo bedoel jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:39 schreef Dacide het volgende:
klopt ja...
maar aangezien ik maar 1 link postte, was het een klein sampletje
ik heb zelf de hele film als avi-tje.
erg leuk
Jeetje, wat ene moeilijek woordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:46 schreef Paxlie het volgende:
retentie
dat de bestanden er 100 dagen op blijven staan BB_St.Pierre_kont_bekijkertquote:
Achja, een jaar lang gewoon alles uit alt.binaries.mma downloaden geeft je in ieder geval het afgelopen jaar alle UFC's. Voor nieuwe shit is het uberhaupt al aan te bevelen want het gaat veel sneller, en dan hebben we nog het juridische voordeel; als ik niet upload ben ik niet strafbaar. Dus ik download me helemaal gek van de nieuwsgroepen (One Tree Hill b.v., waarschijnlijk net als Tazmaniacquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:27 schreef sampoo het volgende:
Bij nieuwsgroepen moet je verder altijd maar even hopen wat er op het menu staat. Dat maakt voor torrents iets minder uit. Buiten de populaire en recente releases welke altijd wel goed verkrijgbaar zijn heb je de keuze tussen een groter assortiment maar lagere snelheid (torrent) en een kleiner assortiment maar doorgaans hogere snelheid.
Jepquote:
dus jij kiest de mannen puur op hun looks uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef BB_Koning het volgende:
Woohooo, vandaag ufc 73, dus morgen lekker dwnldn! Ik ga voor Franca, Marquardt, Tito en uiteraard Nogueira.
Ik denk serieus dat Franca en Tito kunnen winnen, maar wil vooral dat ze winnen omdak hun tegenstanders niet magIk weet niet of Marquardt kan winnen, maa rSilva is gewoon een stomme neger, ik bedoel......, nee, ik beodel inderdaad gewoon dat hij een stomme neger is
![]()
Ieuwwww, geen van die gasten zijn lekker, ik vind gewoon da Rashad, Sherk en Silva ene bad attitude hebben. Alleen als Arona of Belfort vechten ben ik voor hen vanwege hun looks, hihihihiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dus jij kiest de mannen puur op hun looks uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |