quote:
Ik wilde naar het punt toewerken dat het main event waardig match up is. Ik bedoel Liddell is een topper maar zijn tegenstander gewoon niet. Ik vind dat de UFC wel een hele sterke card mag gaan neerzetten dan. Maar weet je wat eerst nog 2 andere PPV's dus laat ik me maar eerst even daarop concentreren.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tegen Liddell bedoel je?
Ik geef Jardine eigenlijk niet zo heel veel kans.. vorige keer tegen Alexander issie hard op z'n gezicht gegaan en heeft duidelijk laten zien dat hij geen topper is. Een tegenstander te licht nemen, zoveel heeft ie zelf niet bereikt. Ik denk ook dat het in de bets iets van 30-70 voor Liddell wordt.
haha, dat mag je wel zeggen!!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:26 schreef Lann555 het volgende:
Die Sobral ziet er echt uit als een psycho. Goede vechter, maar lijkt me niet de meest vriendelijke persoon
Geweldig, een wedstrijd tegen Machida sprak mij totaal niet aan. Het moet toch wel een beetje UFC vs Pride worden voor de drama.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo zo zo, een verandering aan de UFC 76 card
Shogun zou eerst zijn debuut maken tegen Lyoto Machida maar om een nog onbekende reden zal hij het nu moeten opnemen tegen Forrest Griffin!!
Gaan jullie nog steeds voor Shogun of kan Forrest voor een upset zorgen?
Geen MMA? Hero's is de MMA afdeling van K-1quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:21 schreef Tazmaniac het volgende:
ff hele andere koek
zat net ff lekker naar K-1 Hero's (MW GP) te kijken en der zaten een paar hele leuk gevechten tussen o.a. van Melvin Manhoefdamn wat een lekker gevecht voor hem!!
kweet dat het eigenlijk geen mma is maar toch aan te raden
heb hem wel helaas met japans commentaar meja.. je moet er wat voor over hebben
ps: is er hier iemand aangemeld bij FCZ??
haha lolquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:47 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Geen MMA? Hero's is de MMA afdeling van K-1![]()
Lach me altijd dood om dat japanse commentaar:
blablabla OOOOOH TAKEDOWN! blablablabla OOOOOOHHH MOUNT!!!! blablabla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ik vind Japans commentaar altijd wel gaaf. Het is zo puur. Neem bijvoorbeeld Nederlands commentaar van bijvoorbeeld Fred Rooyers. Die man weet geweldig veel van martial arts, maar de echte beleving vind ik bij de Japanners of bijvoorbeeld Bas Rutten veel mooier. En het blijft idd grappigquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha lollogisch..
dat commentaar is idd vrij funny, maar ook wel irritant
Mee eens. Nederland is nu eenmaal een kickboks-landje denk ik... Moet wel zeggen dat Martijn de Jong altijd wel aardig op de grond was. Maar das ook één van de weinige Nederlanders...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:58 schreef sampoo het volgende:
Snap niet waarom Nederlandse MMA vechters gewoon niet snappen dat een grondspel belangrijk is om te kennen. Overeem kan dan nog een beetje een guilotine-choke doen en kan aardig worstelen maar op zijn rug is het ook weer knudde. Buiten gepensioeneerde "halve Amerikaan" Bas Rutten denk ik dat niemand fatsoenlijk traint voor wanneer het naar de grond gaat. Geen bjj- en worstelen-traditie denk ik dan. Voornamelijk kickboksers die ook MMA doen lijkt het. De MMA-scene in Nederland is ook gewoon een toetje naast het kickboksen op al de gala's. Je zou denken dat met toch een aardig populaire sport als judo dat we daarvan wat meer zouden zien maar ik denk dat er toch een zekere stigma bestaat over kickboksen en MMA. Want ik denk dat kickboksen toch zeker populairder is dan de paardesport maar op een publieke zender zie je daar echt niets van terug, terwijl we in kickboksen toch al vele jaren wel wereldtop zijn.
Vergeet Remco Pardoel niet. Verder is Alistair ook helemaal zo gek nog niet. Hij kan het wel maar laat het niet altijd zien. Ik heb het me altijd afgevraagd wat een topjudoka als Dennis vd Geest in zou kunnen brengen als hij op standup zou trainen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:02 schreef RenzoBrad het volgende:
Mee eens. Nederland is nu eenmaal een kickboks-landje denk ik... Moet wel zeggen dat Martijn de Jong altijd wel aardig op de grond was. Maar das ook één van de weinige Nederlanders...
Dan kijk maarus rustig rond voor wat alternatievenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:42 schreef Katsujinken het volgende:
[..]
Vergeet Remco Pardoel niet. Verder is Alistair ook helemaal zo gek nog niet. Hij kan het wel maar laat het niet altijd zien. Ik heb het me altijd afgevraagd wat een topjudoka als Dennis vd Geest in zou kunnen brengen als hij op standup zou trainen.
Over Shogun vs. Griffin. WTF kind of matchup is that? Als Forrest hier een win pakt ga ik echt een andere sport zoeken, dat zou ik niet trekken
Hij is een stand-up fighter dus heeft hij altijd een punchers-chance. Ik zie hem verder niet een ronde compleet domineren al heb ik veel respect voor het feit dat hij wel altijd het gevecht aangaat. Met uitzondering van zijn vorige wedstrijd die vooral tactisch was (en erg goed uitgevoerd, waarschijnlijk Randy Couture gameplanning FTW) gaat hij meestal gewoon lomp het gevecht aan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dan kijk maarus rustig rond voor wat alternatieven
Ik ga zelf waarschijnlijk ook voor Shogun hoor, maar ik vind dat Griffin zeker niet kansloos is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |