Wie was datquote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef StarGazer het volgende:
18 Jun 2007 door TerroRobbie
Je aanname laat nog wat te wensen over, maar je lichaam niet!
OMG... wat ben jij lekkah!![]()
!!!
Ik las eerst 'banaan-vraag'quote:Op maandag 18 juni 2007 22:42 schreef Blight het volgende:
Het wordt steeds gekker. Die van RayMania!
Nee, inderdaad. Briljant, soms héél herkenbaar. Oost-Bloktaal van Aanvoerder, Jasza die geld wilt lenen, cultheld met zijn info van Steef, DiegoArmandoMaradona die het allemaal al wist, TerroRobbie die zeikt over de moderators, StarGazer en Da_Sandman die het niveau te laag vinden en daarom niet meer posten. Briljant gewoon, wie heeft dit gedaan? Of zijn het meerdere FOK!kers die dit op hun geweten hebben?quote:
Je vergeet HeatWave nog over Rosales, BonJovi over De Ridder en KoningDavid over het geloofquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Briljant, soms héél herkenbaar. Oost-Bloktaal van Aanvoerder, Jasza die geld wilt lenen, cultheld met zijn info van Steef, DiegoArmandoMaradona die het allemaal al wist, TerroRobbie die zeikt over de moderators, StarGazer en Da_Sandman die het niveau te laag vinden en daarom niet meer posten. Briljant gewoon, wie heeft dit gedaan? Of zijn het meerdere FOK!kers die dit op hun geweten hebben?
Inderdaad, echt geniaal. Vooral ook aangezien alle andere bezoekers geen idee hebben waar het over gaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je vergeet HeatWave nog over Rosales, BonJovi over De Ridder en KoningDavid over het geloof.
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Houniet het volgende:
ik ontken alles
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:27 schreef Nashje het volgende:
Kun je daar ook plaatjes posten? Ik zou graag iets onder Speed1971 willen posten.
Jij begon erover, dus dat had ik wel door jaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Pritt het volgende:
Ik moet bekennen dat ik begonnen ben.![]()
Daarna nog enkele gepost maar lang niet allemaal.![]()
Tsja die was niet heel moeilijk te verzinnenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Houniet het volgende:
18 Jun 2007 door SCH
Ik vind Alves z'n billen toch geiler!
zou ik ook zeggenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Pritt het volgende:
Ik moet bekennen dat ik begonnen ben.![]()
Daarna nog enkele gepost maar lang niet allemaal.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Pritt het volgende:
http://www.ryanbabel.nl/ryanbabel/picturegallery/index4.php
Dan Studio Fotos -> dan die foto van Babel in wit shirtje en daar de comments bij.
iddquote:
die e-mail ookquote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef StarGazer het volgende:
18 Jun 2007 door StarGazer
hmm lekker zwart, die koffie
Ik weet wel van wie die vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |