Precies, Valencia wil Sneijder nog steeds hebben en dat heeft toch echte met de Spaanse transfermarkt te maken, daar had ik het over.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:48 schreef De_Ananas het volgende:
Tis nou niet zo dat de Spaanse markt geen invloed op Ajax heeft
Anita, Timisela, Boakye, Sarpong...etc...etc... Jongens die nog niks hebben bewezen 3 wedstrijden mee mochten doen met Ajax 1, meteen gehyped worden tot nieuwe wereldsterren maar het vervolgens niet waar te kunnen maken en te vertrekken naar een clubje als Heracles.quote:
Die lopen er wel bij hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:27 schreef twi het volgende:
[..]
Die jonge jongens kosten verhoudingsgewijs geen drol. Of denk je dat ze allemaal meer dan een ton verdienen?
Ik weet niet wie jij allemaal tot wereldster hypt, maar Boyake, Timisela en Sarpong zijn alles behalve gehyped. Anita hoort niet in het rijtje thuis overigens...quote:Op maandag 18 juni 2007 01:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
meteen gehyped worden tot nieuwe wereldsterren
Natuurlijk, de grootste talenten. Maar een elftal jeugdspelers zullen bij elkaar misschien net zoveel kosten als 1 top selectiespeler.quote:
Hij is sowieso transfervrij volgens mij.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:05 schreef Blight het volgende:
Zou de Ridder een ontsnappingsclausule bij degradatie hebben?
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Je bedoelt bijna altijd op zaterdagavond. Waarschijnlijk omdat de boertjes op zondagmiddag hun aardappelveldjes aan het telen zijn.
Ik krijg allemaal het gevoel dat Ajax straks met lege handen staat. Spelers vertrekken op het einde van de transferperiode, en daardoor kan Ajax geen goede spelers meer aantrekken.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Sevilla zit nu ook achter Khalid Boulahrouz aan, zou Martin van Geel het al geprobeerd hebben?
Dat lijkt me een iet wat voorbarige conclusie. Het is eind juni. De transferperiode duurt nog lang en het is niet alsof spelers van Ajax opééns zullen vertrekken, een bod op een speler komt immers niet zomaar uit het niets. Bovendien vermoed ik dat Ajax wel een aantal namen op papier heeft staan mocht de interesse voor Sneijder en Huntelaar concreet worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:20 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal het gevoel dat Ajax straks met lege handen staat. Spelers vertrekken op het einde van de transferperiode, en daardoor kan Ajax geen goede spelers meer aantrekken.
Stel je voor, Huntelaar, Sneijder en Babel in de laatste week weg.
Same herequote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Radegast het volgende:
Heb weer zo'n gevoel dat Ajax zich laat piepelen de komende transferperiode.
Je mag dan een aantal namen op papier hebben staan, maar ook die namen blijven niet wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat lijkt me een iet wat voorbarige conclusie. Het is eind juni. De transferperiode duurt nog lang en het is niet alsof spelers van Ajax opééns zullen vertrekken, een bod op een speler komt immers niet zomaar uit het niets. Bovendien vermoed ik dat Ajax wel een aantal namen op papier heeft staan mocht de interesse voor Sneijder en Huntelaar concreet worden.
Het budget en aanzien van Feyenoord is dan ook wat minder groot dan dat van Ajax.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:29 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je mag dan een aantal namen op papier hebben staan, maar ook die namen blijven niet wachten.
Hetzelfde met Kuyt. Moesten 010 nog snel ff een superspits aantrekken, wat dus onmogelijk bleek.
Och, van mij hoeft dat niet zo. Krijg je alleen maar weer speculaties dit en dat. Laat ze gewoon maar met nieuws komen als de transfers bijna rond zijn. En daarnaast, zoveel versterkingen hoeven we helemaal niet te hebben, zeker niet als er verder niemand weggaat. Maar toch heb ik wel vertrouwen in Van Geel dat hij nog wel met een mooie naam komtquote:Op maandag 18 juni 2007 09:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Het budget en aanzien van Feyenoord is dan ook wat minder groot dan dat van Ajax.
Los daar van heb je wel gelijk, spelers blijven niet altijd wachten. Maar nogmaals: het zal niet zo zijn dat een eventuele verkoop van Sneijder of Huntelaar van de ene dag op de andere dag geregeld is. De periode tussen interesse tonen en daadwerkelijk een bod uitbrengen kan voldoende zijn voor Ajax om toe te slaan. Maar goed, het zou niet onprettig zijn om te weten wie Ajax op het oog heeft.
Ach kom nou toch joh, dat weet jij net zo goed als ik. Net als met vd Wiel, die na de degelijke wedstrijd tegen Twente door sommigen (ook hier) meteen de nieuwe Stam werd genoemd etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij allemaal tot wereldster hypt, maar Boyake, Timisela en Sarpong zijn alles behalve gehyped. Anita hoort niet in het rijtje thuis overigens...
Nee, dat weet ik niet. Het is een gigantisch vooroordeel van jou tegenover Ajacieden. Timisela is hier nooi gehyped, net als dat Boakye dat niet is. Vd Wiel heeft zijn complimenten gehad, omdat hij waanzinnig speelde. Daarna is meteen gezegd dat één wedstrijd helemaal niets beketende. Is het complimenteren van een jonge speler maar meteen hypen?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ach kom nou toch joh, dat weet jij net zo goed als ik. Net als met vd Wiel, die na de degelijke wedstrijd tegen Twente door sommigen (ook hier) meteen de nieuwe Stam werd genoemd etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |