Nu ik zie hoe leuk ze er weer mee spelen had ik het liever eerder gedaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:39 schreef livelink het volgende:
Goed gedaan, Buuv![]()
Ik heb ook nog veel ambities op dit punt, maar ik kom maar niet in actie.
Dat ziet er net zo hysterisch uit veel van het plastic speelgoed! Vindt ze vast geweldig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:19 schreef Ssserpente het volgende:
En ik ben van plan om deze nog te kopen. Is ook nog eens gemaakt van rubberbomen die geen latex meer geven. En voor elke boom die ze omkappen, planten ze een nieuwe.
Een jonge hond steekt precies zo in elkaar als een peuter: wat je te dierbaar vindt leg je weg, maar als je alles weglegt leert 'ie het nooit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:![]()
Maar vervelend is het wel. Ik heb helaas geen tips voor je, ik heb geen hond dus ken dat probleem niet
oh ik zag laatst in een tijdschrift een leuke oplossing daarvoor!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ziet er net zo hysterisch uit veel van het plastic speelgoed! Vindt ze vast geweldig.
Wij hebben Ivan naar een grotere kamer verhuisd zodat we er een speelhoek kunnen maken waar hij in de toekomst kan spelen. Zo blijft het merendeel van het speelgoed uit onze woonkamer.
Ik moet alleen nog even bedenken hoe ik het volgende probleem oplos: ik wil dat Ivan in zijn speelhoek zelf bij een deel van zijn speelgoed kan en ik wil er een speelkleed neerleggen. Helaas gaat de hond vaak aan de haal met Ivans speelgoed waardoor we het nu juist hoger wegleggen. Ik weet niet of ik de energie heb om straks Ivan én de hond de hele dag in de gaten te houden. Ik vermoed dat Ivans eerste woordjes "néééé Jimmy!" zullen zijn.
Ik denk dat ik het begrijp! Bijvoorbeeld een smalle Billy 90 graden naar rechts gedraaid? En dan van die manden erin die precies passen (die maken ze speciaal voor de Billy en de Expedit bijvoorbeeld). Da's wel een idee. Ik heb hier nog een laag kastje, maar het lukt me maar niet om daar bakken voor te vinden die goed passen. Misschien ga ik zelf eens iets daarvoor maken, bijvoorbeeld door platen op maat te laten zagen bij de Praxis. En die bakken kan ik dan verven, beplakken met plakplastic of een stofje er omheen nieten of zo. Ik ben zelf dol op zachte dingen, dus dat laatste lijkt me wel leuk (met een beetje vulling tussen bak en stof).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef huuphuup het volgende:
Ik geloof dat het twee Ikea-kasten waren, die waren op hun kant gezet, en daar waren weer kussens opgedaan zodat het bankjes waren zeg maar, en dan in de open kant van de ikeakast, bij de grond dus, zaten bakken die er toevallig precies ingeschoven konden worden. Past precies, geen open toestanden en Ivan kan er zelf bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |