abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:58:31 #226
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_50704389
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Maar jij vindt het geld wat je nu uitspaart, of eigenlijk de kosten die je op je ouders afschuift, dus belangrijker dan je onwikkeling als mens. Tenminste, de enige argumenten die ik hoor waarom je nog thuis woont gaan over geld. Is dat nu echt zo belangrijk? Van je stufi kun je prima rondkomen, helemaal als je erbij werkt.
nou, laten we eerlijk zijn, stufi is wel heeeeeel erg weinig. mijn stufi is niet toereikend genoeg voor mijn kamer! mijn stufi is 250 en mijn kamer kost 320 euro. dus dat houd niet over.
  donderdag 21 juni 2007 @ 21:21:54 #227
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_50705363
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:01 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

ik begrijp je gedachte, maar waarom zou ik dat doen..? de reden dat ik nog thuis woon, is dat ik nu ff stevig geld kan verdienen en sparen, zodat ik straks direct in een mooi huis kan wonen met alles erop en eraan.
Burgerlijk.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 21 juni 2007 @ 22:01:07 #228
161685 Astoreth
Too much heaven on their minds
pi_50706950
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef Apekoek het volgende:

[..]

nou, laten we eerlijk zijn, stufi is wel heeeeeel erg weinig. mijn stufi is niet toereikend genoeg voor mijn kamer! mijn stufi is 250 en mijn kamer kost 320 euro. dus dat houd niet over.
Ja, maar is dat een reden om niet op kamers te gaan?
Dat je niet kunt rondkomen is onzin. Daarvoor hebben ze een aanvullende beurs en anders kun je altijd bijlenen. Als je dat niet wilt en daarom niet op kamers gaat, laat je je dus inderdaad tegenhouden vanwege het fucking geld.
Tell me what you think about your friends at the top
Now who d'you think besides yourself's the pick of the crop?
Buddha was he where it's at - is he where you are?
Could Mohammed move a mountain or was that just PR?
pi_50713263
ben je nou al eens uit huis zeikwijf?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 07:54:17 #230
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50717321
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef Astoreth het volgende:

[..]

Maar jij vindt het geld wat je nu uitspaart, of eigenlijk de kosten die je op je ouders afschuift, dus belangrijker dan je onwikkeling als mens. Tenminste, de enige argumenten die ik hoor waarom je nog thuis woont gaan over geld. Is dat nu echt zo belangrijk? Van je stufi kun je prima rondkomen, helemaal als je erbij werkt.
jup, ik vind geld belangrijker dan de "ontwikkeling van de mens".. wat is dat nou voor bullshit. alsof ik me thuis niet kan ontwikkelen..? ik zorg ervoor dat ik genoeg geld heb, om direct volledig zelfstandig op mezelf te kunnen gaan wonen.. en als je denkt dat je dat niet kan, is dat bullshit. iedereen moet het leren. of je nou op je 18e of op je 25e het huis uit gaat..

zelfstandig, lekker boeiend. rondkomen van stufi is echt bullshit.. die 90 euro per maand atm..? kan er net mn telefoonrekening van betalen, en 1 x een tank benzine. dan is het alweer op.. dan heb ik nog NIETS gedaan. laat staan een kamer huren.

en dat extra lenen is natuurlijk de grootste en stomste kutreden om het huis uit te gaan..

ja, je kan makkelijk op jezelf wonen, kost geen fuck. sluit alleen een lening ff af.. nee dank je Leen.. stik in je Frisia reclame.

als ik een fucking dikke Maserati wil, dan ga ik toch eerst ff zorgen dat ik het geld heb, en niet geld lenen.. als ik ergens een grote teriunghekel aan heb, is het wel geld lenen.. het enige moment wanneer ik dat zal doen, is voor het kopen van een huis..

als je een auto niet kan betalen vanaf je bankrekening, moet je geen auto kopen..

mensen die dat soort kromme gedachtes hebben van "je kan alles kopen, want je kan lenen", zitten nu in de speciale bijstand hun schulden weg te werken.

ik heb het idee dat je je "beter" voelt dan ons omdat je "zelfstandig-er" bent dan ons. mwah. ik kan heus wel voor mezelf zorgen. ik kan koken, stofzuigen, een was draaien enzo. ik ben echt geen mongool als ik nog thuis woon.

ik woon daarnaast op 20 min. rijden vanaf mijn school. met OV is dit 1.5 uur, maar dat weerhoud mij er niet van om ernaast te gaan wonen in een klein kutkamertje van 15 m2..

mijn eigen kamer is 40m2, en ik zal waarschijnlijk de eerste 20 jaar NIET een grotere kamer krijgen.

dus ff voordelen:

- grote slaapkamer --> 40 m2
- geen kosten voor; stroom, internet, verzekeringen, eten etc.
- mn kamer/spullen worden schoon gemaakt/gehouden
- ik spaar extra snel geld

nadelen:

- zogenaamd "minder ontwikkelen"..
- iets langere reistijd

hmz, wat zou ik nu moeten kiezen?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:13:12 #231
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_50717487
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 07:54 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

jup, ik vind geld belangrijker dan de "ontwikkeling van de mens".. wat is dat nou voor bullshit. alsof ik me thuis niet kan ontwikkelen..? ik zorg ervoor dat ik genoeg geld heb, om direct volledig zelfstandig op mezelf te kunnen gaan wonen.. en als je denkt dat je dat niet kan, is dat bullshit. iedereen moet het leren. of je nou op je 18e of op je 25e het huis uit gaat..

zelfstandig, lekker boeiend. rondkomen van stufi is echt bullshit.. die 90 euro per maand atm..? kan er net mn telefoonrekening van betalen, en 1 x een tank benzine. dan is het alweer op.. dan heb ik nog NIETS gedaan. laat staan een kamer huren.

en dat extra lenen is natuurlijk de grootste en stomste kutreden om het huis uit te gaan..

ja, je kan makkelijk op jezelf wonen, kost geen fuck. sluit alleen een lening ff af.. nee dank je Leen.. stik in je Frisia reclame.

als ik een fucking dikke Maserati wil, dan ga ik toch eerst ff zorgen dat ik het geld heb, en niet geld lenen.. als ik ergens een grote teriunghekel aan heb, is het wel geld lenen.. het enige moment wanneer ik dat zal doen, is voor het kopen van een huis..

als je een auto niet kan betalen vanaf je bankrekening, moet je geen auto kopen..

mensen die dat soort kromme gedachtes hebben van "je kan alles kopen, want je kan lenen", zitten nu in de speciale bijstand hun schulden weg te werken.

ik heb het idee dat je je "beter" voelt dan ons omdat je "zelfstandig-er" bent dan ons. mwah. ik kan heus wel voor mezelf zorgen. ik kan koken, stofzuigen, een was draaien enzo. ik ben echt geen mongool als ik nog thuis woon.

ik woon daarnaast op 20 min. rijden vanaf mijn school. met OV is dit 1.5 uur, maar dat weerhoud mij er niet van om ernaast te gaan wonen in een klein kutkamertje van 15 m2..

mijn eigen kamer is 40m2, en ik zal waarschijnlijk de eerste 20 jaar NIET een grotere kamer krijgen.

dus ff voordelen:

nadelen:

- iets langere reistijd

Bijlenen bij de IBG is wel een ander soort lenen dan bij Frisia hè..

En het is gewoon een mentaliteitsverschil. Als je gaat studeren hoort uit huis gaan erbij, vind ik, ook al kost het je extra geld. Beetje lol trappen met je huisgenoten, en eens een keer helemaal zelf je zaken regelen. Jij zegt dat je het zo relaxed vindt met je drukke leven dat je je geen zorgen hoeft te maken over de was of het huishouden: dat is precies waar het om draait. Als je op jezelf woont, word je gedwongen daar over na te denken, te plannen, en een oplossing te verzinnen. Sommige mensen doen dus niks meer in het huishouden , maar daar gaat het even niet om: het komt er op neer dat je geconfronteerd wordt met dilemma's en keuzes die je niet bij papa en mama thuis hebt.
En dat is eigenlijk niet te vergelijken met uit huis gaan op je 25ste, want waarschijnlijk werk je dan al, en ziet je leven er weer heel anders uit dan wanneer je studeert.

Maar nogmaals, het is een mentaliteitsverschil. Het ligt er helemaal aan wat voor type je bent, en wat voro achtergrond je hebt: of je ouders gestudeerd hebben en op kamers hebben gezeten, wat je vrienden doen, etc. Bij mij thuis was er überhaupt geen discussie, tenminste, niemand ging er van uit dat ik thuis zou blijven wonen na de middelbare school, ik zelf al helemaal niet.
En geld is - voor sommige mensen - ook niet het allerbelangrijkste wat er is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Svyatagor op 22-06-2007 08:18:25 ]
Check mijn band Glorybox
pi_50717516
Ik ben 24 en dinsdag 25 en ik woon ook nog steeds thuis.

Voorlopig zal ik ook nog wel thuis blijven wonen om de dood simpele reden. Ik heb thuis meer ruimte voor mezelf alleen dan de meeste hier als eigen huis hebben. Daarnaast zijn mijn ouders bijna nooit thuis en dan heb ik het hele huis voor mezelf.
Alleen gaan wonen heb ik geen zin in... En zolang ik thuis woon kan ik lekker sparen en geld uit geven aan mijn hobby.

edit.. ik werk nu ongeveer anderhalf jaar
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:27:05 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_50717649
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:24 schreef Viswijfje het volgende:
wat vinden jullier drvan... waarom zouden mensen zoiets doen
Zodat ze zich uit kunnen laten wonen door het complete voetbalteam zonder dat hun ouders er iets van weten. Misschien ook iets voor jou?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:29:00 #234
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50717673
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:13 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Bijlenen bij de IBG is wel een ander soort lenen dan bij Frisia hè..

En het is gewoon een mentaliteitsverschil. Als je gaat studeren hoort uit huis gaan erbij, vind ik, ook al kost het je extra geld. Beetje lol trappen met je huisgenoten, en eens een keer helemaal zelf je zaken regelen. Jij zegt dat je het zo relaxed vindt met je drukke leven dat je je geen zorgen hoeft te maken over de was of het huishouden: dat is precies waar het om draait. Als je op jezelf woont, word je gedwongen daar over na te denken, te plannen, en een oplossing te verzinnen. Sommige mensen doen dus niks meer in het huishouden , maar daar gaat het even niet om: het komt er op neer dat je geconfronteerd wordt met dilemma's en keuzes die je niet bij papa en mama thuis hebt.
En dat is eigenlijk niet te vergelijken met uit huis gaan op je 25ste, want waarschijnlijk werk je dan al, en ziet je leven er weer heel anders uit dan wanneer je studeert.

Maar nogmaals, het is een mentaliteitsverschil. Het ligt er helemaal aan wat voor type je bent, en wat voro achtergrond je hebt: of je ouders gestudeerd hebben en op kamers hebben gezeten, wat je vrienden doen, etc. Bij mij thuis was er überhaupt geen discussie, tenminste, niemand ging er van uit dat ik thuis zou blijven wonen na de middelbare school, ik zelf al helemaal niet.
En geld is - voor sommige mensen - ook niet het allerbelangrijkste wat er is.
geld vind ik wel een van de belangrijkste dingen in het leven.. gezondheid #1, dan geluk, dan geld. met geld kan je de eerste 2 niet kopen, maar wel een stukje helpen.

geld lenen bij IBG blijft een lening. als je dan je opleiding niet haalt, schiet het rente% omhoog. lol trappen kan ik thuis ook.

mijn pa is een ex-tuinder en mn moeder is altijd huisvrouw geweest na haar 45e. daarvoor werkte ze in de tuin. moeders heeft geen kans tot studeren gekregen, en mn pa koos voor de tuin..
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:16 schreef boegschroef het volgende:
Ik ben 24 en dinsdag 25 en ik woon ook nog steeds thuis.

Voorlopig zal ik ook nog wel thuis blijven wonen om de dood simpele reden. Ik heb thuis meer ruimte voor mezelf alleen dan de meeste hier als eigen huis hebben. Daarnaast zijn mijn ouders bijna nooit thuis en dan heb ik het hele huis voor mezelf.
Alleen gaan wonen heb ik geen zin in... En zolang ik thuis woon kan ik lekker sparen en geld uit geven aan mijn hobby.

edit.. ik werk nu ongeveer anderhalf jaar
als je inmiddels 1,5 jaar al werkt, had ik toch al wel gekeken of ik uit huis kon. ligt aan de situatie, maar als ik eenmaal werk, wil ik zsm uit huis..
Leer spaties gebruiken!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:37:57 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_50717790
Ik had zelf absoluut nooit de behoefte om tijdens m'n studententijd uit huis te gaan. Kende toch niet zoveel mensen die op kamers woonde, reistijd was niet verschrikkelijk, erg liberale ouders waar ik toch al min of meer langs leefde... Toen ergens in het eennalaatste jaar een aanbod gekregen een half jaartje in onderhuur te zitten en toch maar een keer uitgeprobeerd. Damn, na afloop van dat halve jaar wilde ik echt niet meer terug naar m'n ouders, en sindsdien heel druk bezig geweest om zelf iets te vinden (heeft toch weer meer dan een jaar geduurd, want ja, Utrecht, maar goed). Ben nu wel heel blij om op mezelf te wonen. Dus ook als je niet de drang voelt, denk ik dat het echt veel leuker is om op jezelf te wonen. Ik baal er nu wel behoorlijk van dat ik het niet gedaan heb tijdens m'n studententijd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_50717815
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:27 schreef speknek het volgende:

[..]

Zodat ze zich uit kunnen laten wonen door het complete voetbalteam zonder dat hun ouders er iets van weten. Misschien ook iets voor jou?

Maare, een lening afsluiten vind ik nou ook weer niet echt verstandig nee. Dan is het inderdaad beter om eerst een 'startkapitaaltje' op te bouwen en daarmee uit huis te gaan. Al snap ik niet hoe sommige mensen daar tot hun 28ste over kunnen doen; Ik ben 20 en ik heb startkapitaal genoeg. Maarja, dat komt dan ook alweer omdat ík niet per sé in een dikke auto wil rijden en niet 3 keer per week me het laplazerus wil zuipen.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:49:40 #237
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50717935
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:40 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Maare, een lening afsluiten vind ik nou ook weer niet echt verstandig nee. Dan is het inderdaad beter om eerst een 'startkapitaaltje' op te bouwen en daarmee uit huis te gaan. Al snap ik niet hoe sommige mensen daar tot hun 28ste over kunnen doen; Ik ben 20 en ik heb startkapitaal genoeg. Maarja, dat komt dan ook alweer omdat ík niet per sé in een dikke auto wil rijden en niet 3 keer per week me het laplazerus wil zuipen.
wat is in jouw ogen een startkapitaaltje..? noem eens een getal..
Leer spaties gebruiken!
pi_50718010
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:49 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

wat is in jouw ogen een startkapitaaltje..? noem eens een getal..
Ik zit nu al een paar maandjes over de 5 getalletjes, voor de komma. Voor 10000 pleuro kun je al leuke dingen doen als je een huurhuisje/koophuisje+hypotheek hebt. En dat is nog een groot gedeelte van wat ik van m'n vorige baak gespaard heb waar ik weinig verdiende. Sinds 3 maanden heb ik een nieuwe baan waaraan ik dubbel zo veel overhoudt, en twee nieuwe inkomstbronnen die momenteel samen nog maar op iets van 400 per maand liggen, maar in rap tempo stijgen.

Ik heb mezelf voorgenomen om einde van 't jaar 25.000 euro op m'n rekening te hebben. Dat vind ik al een leuk bedragje voor opzij te leggen voor wanneer ik helemaal op mezelf ga. Ik woon nu immers thuis, maar betaal wel gewoon huur e.d. daar ik het hoogste inkomen heb.

Kortom, geld sparen is echt niet moeilijk. Maar nogmaals, dat is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Ik hoef echt geen dikke BMW of Audi, en ik heb die drang niet meer om het liefst elke dag te gaan willen zuipen.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:03:52 #239
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_50718156
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:54 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik zit nu al een paar maandjes over de 5 getalletjes, voor de komma. Voor 10000 pleuro kun je al leuke dingen doen als je een huurhuisje/koophuisje+hypotheek hebt. En dat is nog een groot gedeelte van wat ik van m'n vorige baak gespaard heb waar ik weinig verdiende. Sinds 3 maanden heb ik een nieuwe baan waaraan ik dubbel zo veel overhoudt, en twee nieuwe inkomstbronnen die momenteel samen nog maar op iets van 400 per maand liggen, maar in rap tempo stijgen.

Ik heb mezelf voorgenomen om einde van 't jaar 25.000 euro op m'n rekening te hebben. Dat vind ik al een leuk bedragje voor opzij te leggen voor wanneer ik helemaal op mezelf ga. Ik woon nu immers thuis, maar betaal wel gewoon huur e.d. daar ik het hoogste inkomen heb.

Kortom, geld sparen is echt niet moeilijk. Maar nogmaals, dat is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Ik hoef echt geen dikke BMW of Audi, en ik heb die drang niet meer om het liefst elke dag te gaan willen zuipen.
je wil in 1 jaar 15.000 euro verdienen..? afaik werk je dus dan al full-time.

ik heb atm rond de 20K op mn rekening staan.. hier gaat snel extra geld bij komen als ik in de zomer de truck in stap.. lees rond de 2K in 1 maandje ofzo.. moet ook wel, want mn benzine kost nu bakken met geld (2x per week tanken, stage is ver weg)

maar goed.. mn meissie heeft het thuis minder breed. kan zij niets aan doen, maar als je het beide financieel goed heb, is de stap naar een koophuis een stuk makkelijker..
Leer spaties gebruiken!
pi_50718270
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

je wil in 1 jaar 15.000 euro verdienen..?
Vaste baan waar ik zo'n 1400 per maand aan overhoudt, bijbaan op zaterdag en zondag waar ik zo'n 400 per maand aan overhoudt, tevens ben ik webdevver, en heb ik een tweedehands boekenhandeltje lopen wat na 2 maanden nu pas op gang begint te komen (zie sig). 15.000 is heel makkelijk te halen dus.

Ik rij zelf een Astra, 945 kg, vrij zuinig (1:20 of zo). Ik zit wel nog in m'n eerste verzekeringsjaar maar daar gaat over 2 maanden al 20% per maand van af.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:48:43 #241
161685 Astoreth
pi_50743660
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 07:54 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

dus ff voordelen:

nadelen:

- iets langere reistijd

Ik heb een kamer van 38,5 vierkante meter voor mezelf. En dan nog een ruime keuken die ik deel met wat huisgenoten (en een tuin en dakterras). Met mijn baantje als studentassistent naast mijn studie kan ik dat prima betalen, zonder lening dus. Maar ik zou dus niet thuisblijven als ik wel moest lenen, dat was mijn punt. Lijkt me een hele slechte reden om thuis te blijven: geld.
Ik zou ook niet willen dat mijn ouders nog van alles voor me betaalde, verzekeringen en andere dingen waar ik in feite zelf verantwoordelijk voor ben. Maar ja, misschien ben ik dan wel extreem gehecht aan mijn onafhankelijkheid en zelfstandigheid.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:51:40 #242
161685 Astoreth
pi_50743766
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:03 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

je wil in 1 jaar 15.000 euro verdienen..? afaik werk je dus dan al full-time.

ik heb atm rond de 20K op mn rekening staan.. hier gaat snel extra geld bij komen als ik in de zomer de truck in stap.. lees rond de 2K in 1 maandje ofzo.. moet ook wel, want mn benzine kost nu bakken met geld (2x per week tanken, stage is ver weg)

maar goed.. mn meissie heeft het thuis minder breed. kan zij niets aan doen, maar als je het beide financieel goed heb, is de stap naar een koophuis een stuk makkelijker..
Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen zich meteen willen vastleggen op een koophuis.
Moet je niet eerst eens bedenken wat je wilt? (en inderdaad, volgens mij kan dat niet als je het nooit geprobeerd hebt)
pi_50744569
Ik zou ook nooit meteen voor een koophuis gaan... Het is jammer dat er, in ieder geval hier in de buurt, een groter aanbod van koophuizen dan huurwoningen is. Huurwoning vind ik veel fijner; je bent geen bom geld kwijt/hoeft geen hypotheek af te sluiten, zodra je er uit bent stop je met huur betalen, je hebt een hoop service, immers, wanneer bijvoorbeeld je radiator lekt doe je gewoon effe met de woningvereniging bellen en dan regelen die wel een installatiebedrijf, enz.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:50:13 #244
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_50748057
Mên, de dag dat ik 25k aan nieuwe meubels en dat soort dingen ga uitgeven mag je me echt met de vlakke hand tot de orde roepen.
Check mijn band Glorybox
pi_50753597
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:29 schreef Bootje84 het volgende:

als je inmiddels 1,5 jaar al werkt, had ik toch al wel gekeken of ik uit huis kon. ligt aan de situatie, maar als ik eenmaal werk, wil ik zsm uit huis..
Wat ik er ook bij moet zeggen is dat ik het afgelopen jaar +- 2 maanden op reis ben geweest voor mijn werk. Ik slaap regelmatig in hotels voor mijn werk en dat gaat alleen maar meer worden. Daarnaast ben ik ook 1 maand op vakantie dus ik zit maar +- 7 - 8 maanden per jaar thuis.

Gebrek aan geld ligt het echt niet aan. Daarnaast kan ik ook nog een zeer ruime hypotheek pakken en de huizen in belgie zijn niet zo duur dus je hebt meteen een redelijk groot huis als je dat wilt.

Maar ik zit er gewoon niet op te wachten om alleen te gaan wonen. Dus blijf ik liever thuis.
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 23:50 schreef Svyatagor het volgende:
Mên, de dag dat ik 25k aan nieuwe meubels en dat soort dingen ga uitgeven mag je me echt met de vlakke hand tot de orde roepen.
25k aan meubels daar zit je zo aan als je vanuit niks begint.... Tenzij je allemaal ikea meubels gaat aanschaffen.... Als je al eens wist wat iets simpels als gordijnen in een nieuw huis kosten.... (valt niet echt onder meubels maar dat is iets waar ik echt van geschrokken ben ...)
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:53:10 #246
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_50753727
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:34 schreef boegschroef het volgende:

[..]

Wat ik er ook bij moet zeggen is dat ik het afgelopen jaar +- 2 maanden op reis ben geweest voor mijn werk. Ik slaap regelmatig in hotels voor mijn werk en dat gaat alleen maar meer worden. Daarnaast ben ik ook 1 maand op vakantie dus ik zit maar +- 7 - 8 maanden per jaar thuis.

Gebrek aan geld ligt het echt niet aan. Daarnaast kan ik ook nog een zeer ruime hypotheek pakken en de huizen in belgie zijn niet zo duur dus je hebt meteen een redelijk groot huis als je dat wilt.

Maar ik zit er gewoon niet op te wachten om alleen te gaan wonen. Dus blijf ik liever thuis.
[..]

25k aan meubels daar zit je zo aan als je vanuit niks begint.... Tenzij je allemaal ikea meubels gaat aanschaffen.... Als je al eens wist wat iets simpels als gordijnen in een nieuw huis kosten.... (valt niet echt onder meubels maar dat is iets waar ik echt van geschrokken ben ...)
I know, ik woon al meer dan tien jaar op mezelf. Maar het is net een kwestie van wat het je waard is. Ik heb geen bezwaar tegen Ikea, ik weet wel leukere dingen om mijn geld aan uit te geven dan meubels.
Check mijn band Glorybox
pi_50754157
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:53 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

I know, ik woon al meer dan tien jaar op mezelf. Maar het is net een kwestie van wat het je waard is. Ik heb geen bezwaar tegen Ikea, ik weet wel leukere dingen om mijn geld aan uit te geven dan meubels.
En groot gelijk heb je.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 13:34:11 #248
161685 Astoreth
pi_50757474
Als je vanuit je ouders in één keer een heel huis koopt, dan moet je inderdaad wel wat uitgeven aan meubels enzo, wil je het een beetje vol krijgen. Als je eerst op kamers hebt gewoond heb je jaren de tijd om wat dingen bij elkaar te sprokkelen die je echt mooi vind.
pi_50758977
Mijn god, Bootje84, ik heb maar een paar posts van je gelezen, wat ben jij een ontzettende uitzuiger, je hebt duidelijk geen idee. Meneer is fucking 23 jaar oud ofzo en is blij dat z'n ouders z'n kamertje schoonhouden .

Succes.
Oh Lord, please help me to keep my big mouth shut until I know what I am talking about.
pi_50762115
Met 20K op de bank zou ik ten eerste niet klagen over twee benzinetankjes per week, en ten tweede een werkster mijn kamer laten schoonmaken i.p.v. mijn moeder. Bootje vind het wel makkelijk zo...
twee violen en een trommel en een fluit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')