Knap klote, Erik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Guess again. Ze wilden me niet, omdat ik er maar voor een te korte periode zou kunnen zijn en omdat ze vooral iemand voor na de vakantie zoeken.
Zijn dat herhalingen of nieuwe?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef Frollo het volgende:
Ah, nu ga ik waarschjinlijk niet vergeten om morgenavond Klootwijk aan Zee te kijken. Bedankt, Z!
Dat meen je niet! Wel een relaxte kerel zeker, al vind ik het ook wel zo'n type waar alle buurtkinderen bang voor zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Z het volgende:
Die bioloog Niels was vroeger mijn overbuurman, mytisch figuur, professor in de kabeljauw.
Wat heet, ik wou vroeger visserijbioloog worden. Geen piloot, geen brandweerman, nee, visserijbioloog! En ik kwam zo'n beetje elke woensdagmiddag in het Pieter Vermeulenmuseum, waarvan de visserijcollectie later is overgenomen door het IJmuider zee- en Havenmuseum.quote:Het is goed dat je je 'visroots' niet vergeten bent Frollo!
Daar had je je vast op verheugd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef Lienekien het volgende:
Shit, mijn ochtendsnacks liggen thuis op de koelkast.
O ja, het RIVO, zo heette het! Daar waren we een keer met school geweest en sindsdien wou ik visserijbioloog worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Z het volgende:
Het RIVO zit ook in IJmuiden:
www.rivo.dlo.nl
Had je toch moeten blijven...
Een appel en een muëslibolletje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Daar had je je vast op verheugd.
Wat voor snacks zijn het?
Tuurlijk, maar het is ook wel een beetje 'n zonderling en ik kan me voorstellen dat kinderen zoiets griezelig vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef Z het volgende:
Niels was juist helemaal niet eng, met z'n pijp en z'n petje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |