abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 21 april 2008 @ 00:43:20 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_58194050
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:40 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan moet je wel goede vleugelspelers hebben,
En op dit moment hebben we die niet dus kan je beter met 2 spitsen spelen.
Heb je gelijk in. Dat is precies wat ik zeg. Dat is ons dillema momenteel.

We zijn een middelmatig voetballand omdat we niet beschikken over de vleugelspelers.

Dus kom op met de opleiding.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58194077
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Dat is precies wat ik zeg. Dat is ons dillema momenteel.

We zijn een middelmatig voetballand omdat we niet beschikken over de vleugelspelers.

Dus kom op met de opleiding.

Of msischien is het 4-3-3 systeem niet meer goed genoeg in de fysieke wereld van het topsport.
Net zoals de 2-3-5 systemen op een gegeven moment niet meer gebruikt werden.
Voetbal veranderd en soms moet je meegaan daarin.
pi_58194117
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Of msischien is het 4-3-3 systeem niet meer goed genoeg in de fysieke wereld van het topsport.
Klopt tijdens zijn veranderd het resultaat is belangrijker als het spel en met 4-4-2 worden de beste resultaten gehaald. En als in het 4-3-3 systeem een vleugelspeler zijn man niet vorbij komt heb je gewoon niks aan het 4-3-3 systeem.
  Trouwste user 2022 maandag 21 april 2008 @ 00:47:33 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_58194119
quote:
Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

We hebben ons als Nederland altijd onderscheiden door ons vleugelspel en aanvallend voetbal.

Gaan we mee met dat fysieke voetbal worden we zoals ik al zei Zwitserland of Oostenrijk.

We moeten iets aparts hebben. Killers op het middenveld hebben ze overal

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58197065
Dan moeten we het positiespel zo goed ontwikkelen dat we de duels ontlopen. En dat gaat niet in de drie dagen voor een kwalificatiewedstrijd of in de twee/drie weken voor een groot toernooi.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Trouwste user 2022 maandag 21 april 2008 @ 22:04:09 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_58212822
Idd Tournooi voetbal is anders. Daarom winnen de Duitsers zo vaak.

zaterdag 26 april 2008 @ 05:24:35 #207
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_58315928
quote:
Standard wil sterkhouders niet afstaan voor Spelen

Landskampioen Standard wil Steven Defour, Marouane Fellaini en Axel Witsel niet afstaan voor de Olympische voetbalploeg. In dezelfde periode worden ook de voorrondes voor de Champions League afgewerkt, en daarvoor willen de Rouches op hun sterkst staan.

Standard is van plan het keihard te spelen en zou zelfs de mensenrechten in China gebruiken om zijn paradepaardjes thuis te kunnen houden, schrijft Het Laatste Nieuws.

De KBVB wil met de sterkt mogelijke ploeg naar Peking, maar dat is niet naar de zin van Standard, dat in augustus de derde voorronde van de Champions League moet spelen. De landskampioen wil daarin op zijn sterkst aantreden en wil zijn A-internationals daarom niet afstaan.

Reglementair heeft Standard geen poot om op te staan
(De Fifa-regels stipuleren dat een speler die een selectie voor zijn land weigert, een speelverbod van vijf dagen voor en na de interland in kwestie krijgt) en daarom zou de club volgens sommige bronnen gewetensbezwaar inroepen. Defour en co zouden niet kunnen sporten in een land dat er principes op nahoudt die tegen hun overtuiging ingaan en willen verwijzen naar het niet-naleven van de mensenrechten door China in Tibet.

Volgens de Luikse advociaat Luc Misson valt daar juridisch niets tegen in te brengen.
Als dat maar geen precedent wordt ... Voor alle duidelijkheid Luc Misson is de man achter oa het "Arrest Bosman" en die erin slaagde in het "Gokchinees-omkopingsschandaal" zowat alle betrokken spelers met kilo's boter op hun hoofd vrijuit te laten gaan ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_58336827
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 05:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als dat maar geen precedent wordt ... Voor alle duidelijkheid Luc Misson is de man achter oa het "Arrest Bosman" en die erin slaagde in het "Gokchinees-omkopingsschandaal" zowat alle betrokken spelers met kilo's boter op hun hoofd vrijuit te laten gaan ...
Ach, het is gewoon belachelijk dat zoveel clubs hun halve selectie missen door de Olympische Spelen terwijl ze net in die fase uiterst belangrijke wedstrijden moeten spelen.
pi_58336866
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 05:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

In Nederland blijven de spelers die voorronde CL spelen gewoon thuis. De KNVB doet daar niet zo moeilijk over.

De KBVB wel, maar dat is ook wel begrijpelijk gezien het belang van Defour, Fellaini enzo. Dat waren toch de sterkhouders op het afgelopen EK.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  † In Memoriam † zondag 27 april 2008 @ 12:47:19 #210
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58336877
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef One_conundrum het volgende:
Ajax
ajax
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zondag 27 april 2008 @ 17:39:53 #211
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_58342379
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

In Nederland blijven de spelers die voorronde CL spelen gewoon thuis. De KNVB doet daar niet zo moeilijk over.

De KBVB wel, maar dat is ook wel begrijpelijk gezien het belang van Defour, Fellaini enzo. Dat waren toch de sterkhouders op het afgelopen EK.
En daarnaast zit je al met De Sutter, Lombaerts, Martens, ... met een aantal spelers die zwaar geblesseerd zijn (geweest) en de OS allicht moeten missen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 27 april 2008 @ 17:58:47 #212
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58342700
en pocognoli doet mee aan de intertoto en martens ook trouwens
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_58397585
We dreigen straks dus zonder Defour, Fellaini, Witsel, Mirallas, De Sutter, Legear, Lombaerts en Kompany te vallen. .
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:58:35 #214
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58518108
De volledige voorlopige selectie:

Doel: Piet Velthuizen (Vitesse), Kenneth Vermeer (Willem II).

Verdediging: Edson Braafheid (FC Twente), Ryan Donk (AZ), Jeroen Drost (NEC), Tom Hiariej (FC Groningen), Calvin Jong-A-Pin (Heerenveen), Milano Koenders (AZ), Christiaan Kum (ADO Den Haag), Dirk Marcellis (PSV), Erik Pieters (FC Utrecht), Rob Wielaert (FC Twente), Gianni Zuiverloon (Heerenveen).

Middenveld: Ismaïl Aissati (PSV), Otman Bakkal (PSV), Wout Brama (FC Twente), Luigi Bruins (Feyenoord), Lorenzo Davids (NEC), Jonathan De Guzman (Feyenoord), Siem De Jong (Ajax), Willem Janssen (Roda JC), Kees Luijckx (AZ), Geert-Arend Roorda (Heerenveen), Robbert Schilder (Heracles Almelo), Ruud Vormer (AZ).

Aanval: Nordin Amrabat (VVV-Venlo), Istvan Bakx (KV Kortrijk), Roy Beerens (Heerenveen), Royston Drenthe (Real Madrid), Marvin Emnes (Sparta Rotterdam), Leroy George (FC Utrecht), Roy Makaay (Feyenoord), Stefan Nijland (FC Groningen), Gerald Sibon (Heerenveen), Evander Sno (Celtic).

Naast roy makaay ook Gerald Sibon, Rob Wielaert en Edson Braafheid als disensatiespelers. Het is nog steeds niet zeker welke dispensatie spelers mee gaan want hij kan ook nog afvallers van het Elftal van basten halen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:19:55 #215
90464 R4V3
Forza PSV
pi_58521996
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:

Verdediging: Edson Braafheid (FC Twente), Ryan Donk (AZ), Jeroen Drost (NEC), Tom Hiariej (FC Groningen), Calvin Jong-A-Pin (Heerenveen), Milano Koenders (AZ), Christiaan Kum (ADO Den Haag), Dirk Marcellis (PSV), Erik Pieters (FC Utrecht), Rob Wielaert (FC Twente), Gianni Zuiverloon (Heerenveen).

Middenveld: Ismaïl Aissati (PSV), Otman Bakkal (PSV), Wout Brama (FC Twente), Luigi Bruins (Feyenoord), Lorenzo Davids (NEC), Jonathan De Guzman (Feyenoord), Siem De Jong (Ajax), Willem Janssen (Roda JC), Kees Luijckx (AZ), Geert-Arend Roorda (Heerenveen), Robbert Schilder (Heracles Almelo), Ruud Vormer (AZ).

Aanval: Nordin Amrabat (VVV-Venlo), Istvan Bakx (KV Kortrijk), Roy Beerens (Heerenveen), Royston Drenthe (Real Madrid), Marvin Emnes (Sparta Rotterdam), Leroy George (FC Utrecht), Roy Makaay (Feyenoord), Stefan Nijland (FC Groningen), Gerald Sibon (Heerenveen), Evander Sno (Celtic).

Naast roy makaay ook Gerald Sibon, Rob Wielaert en Edson Braafheid als disensatiespelers. Het is nog steeds niet zeker welke dispensatie spelers mee gaan want hij kan ook nog afvallers van het Elftal van basten halen.
Dacht dat die Kum een Duitser was ?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:23:50 #216
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58522073
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:19 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Is hij ook maar woont al sinds jonge jaren in nederland. Zou dus wel beide paspoorten hebben en kiest er dus voor om voor nederland te spelen
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:28:39 #217
159022 AminBen
El Maestro
pi_58522166
Argentinie neemt Demichelis mee, Foppe doet het met Wielaert
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:39:15 #218
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_58522411
Kum, was dat diegene met die geweldige overtreding op Aissati die net zo vaak herhaald werd als 21=5?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_58522516
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:

had toch wel wat beters verwacht qua dispensatie spelers.
Kan Marco niet nu al ff een paar gasten uit zijn voor selectie kicken zodat Foppe deze bijz ijn groep erbij kan halen?
Want ik zag Nederland als favoriet voor de medalies maar met dit team zie ik ze niet echt ver komen. Of de andere europese landen moeten natuurlijk ook matige dispensatie spelers meenemen.

Maar aan de andere kant vind ik die dispensatie spelers wel een beetje gaar.
Europese landen kunnen nooit hun beste dispensatie spelers mee sturen omdat die naar het EK moeten waar Argentinie en Brazilie gewoon 3 vedettes mee kunnen sturen omdat er tijdens de olympische spelen geen toernooien zijn in zuid amerika.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:46:19 #220
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58522527
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:19 schreef R4V3 het volgende:

[..]

Zijn Pa is duits en zijn Ma Nederlands, ze hebben daar 3 jaar gewoond maar zijn toen terug gegaan omdat zij heimwee had
Hij is in Duitsland geboren maar woont hier al zijn hele leven

Zijn goede kenissen van me
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:48:39 #221
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58522571
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:46 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Zijn goede kenissen van me
Mag ik je aanraken
pi_58522598
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:48 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken
willen jullie 2 alleen zijn?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:51:58 #223
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58522623
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:48 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken
Ben je een chick boven de 16 met grote tieten en een leuk koppie? Dan mag jij dat doen hoor.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:52:01 #224
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58522626
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:50 schreef Static-NL het volgende:

[..]

willen jullie 2 alleen zijn?
Jullie snappen hem niet Wordt altijd gezegd als je iemad kent die bekend is
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:54:13 #225
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58522675
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:52 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Jullie snappen hem niet
Ik snap hem hoor, maar ik vind het nogal een overbodige reactie, geef alleen wat informatie.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 mei 2008 @ 23:54:24 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_58522678
Leuk voor Wielaert. Die is in een bloedvorm dit jaar

dinsdag 6 mei 2008 @ 23:55:40 #227
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58522700
Oke ontopic weer
quote:
Tegenover Sportweek reageert de 34-jarige Sibon verheugd op de voorlopige invitatie. "Ik heb al wel eens informeel contact met De Haan gehad. Maar pas op, we zijn er nog niet! Het betreft pas een voorselectie, er moeten nog wat mensen afvallen. Het is wel zo: als ik híer niet had bijgezeten, was ik zeker niet gegaan."

De routinier, dit seizoen één van de pijlers bij Heerenveen, ziet een eventuele deelname aan de Olympische Spelen zeer zeker zitten. “Ik zie dat wel als een hoogtepunt in mijn carrière, ja. Of ik rugnummer 35 wil? Nou, in dit geval neem ik met ieder nummer genoegen. Ik hoop alleen wel dat, als ik word geselecteerd, de club me vrijgeeft. Dat schijnt ook nog te moeten gebeuren."

Voorlopig richt de spits zich echter nog volledig op zijn club. "Maar goed, laten we ons eerst maar eens richten op de dubbele ontmoeting met Heerenveen tegen NAC Breda in het kader van de play-offs."
Benieuwd of hij nog spelers mee neemt die afvallen bij van basten.
pi_58522780
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:45 schreef Static-NL het volgende:

[..]

Europese landen kunnen nooit hun beste dispensatie spelers mee sturen omdat die naar het EK moeten waar Argentinie en Brazilie gewoon 3 vedettes mee kunnen sturen omdat er tijdens de olympische spelen geen toernooien zijn in zuid amerika.
Er zijn wel competities in Zuid-Amerika tijdens de OS.

Bovendien kunnen de Zuid-Amerikaanse landen ook niet zomaar alle vedettes oproepen als dispensatie speler omdat ze nu eenmaal met Europese clubs te maken hebben.

Brazilie wil Kaka meenemen naar Beijing, gaat niet door als het aan Milan ligt.
Argentinie wil Demichelis oproepen, maar Bayern ziet dat niet zitten. En zo zullen er meer voorbeelden zijn..
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:02:14 #229
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_58522815
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:00 schreef Radegast het volgende:

[..]

Er zijn wel competities in Zuid-Amerika tijdens de OS.

Bovendien kunnen de Zuid-Amerikaanse landen ook niet zomaar alle vedettes oproepen als dispensatie speler omdat ze nu eenmaal met Europese clubs te maken hebben.

Brazilie wil Kaka meenemen naar Beijing, gaat niet door als het aan Milan ligt.
Argentinie wil Demichelis oproepen, maar Bayern ziet dat niet zitten. En zo zullen er meer voorbeelden zijn..
Nederlandse club zijn toch verpligt om nederlandse spelers af te staan
  woensdag 7 mei 2008 @ 00:09:50 #230
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58522936
Volgens mij niet hoor, iig Ajax/Twente niet als ze voorrondes CL halen.
pi_58641412
Overzicht dispensatiespelers:

Poule A:

Javier Mascherano (Liverpool), Juan Roman Riquelme (Boca Juniors), Martin Demichelis (Bayern München).

Poule B:

Roy Makaay (Feyenoord), Gerald Sibon (sc Heerenveen), Edson Braafheid (FC Twente), Robbie Wielaert (FC Twente).

Poule C:

Poule D:

Ji-Sung Park (Manchester United).

Vult u maar aan. Iemand die mij kan zeggen waarom Martin Demichelis wél van Bayern naar de OS mag en Mark van Bommel niet?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58641475
Demichelis mag ook niet hoor

edit: bron erbij gezocht:
http://olympischespelen.f(...)elen-van-Bayern.html
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58642143
Vraag me af hoe Foppe dat gaat doen met Makaay en Sibon.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:45:22 #234
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58642638
Wil Seedorf niet mee?
Jawel, je keek.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 12:49:19 #235
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58642698
net wat ik dacht idd, Seedorf. Maar daar had Kesler iets tegen dacht ik. Niet voor het grote, is helemaal niet spelen ...
pi_58664142
De voorlopige selectie van België. Acht spelers hiervan vallen dus nog af:

De selectie
Doelmannen:

* Logan Bailly (Genk)
* Yves Ma-Kalambay (Hibernian)
* Kenny Steppe (G.Beerschot)

Verdedigers:

* Laurent Ciman (Charleroi)
* Sepp De Roover (Groningen)
* Landry Mulemo (Standard)
* Sébastien Pocognoli (AZ)
* Jeroen Simaeys (Club Brugge)
* Jason Vandelannoite (Bursaspor)
* Anthony Vanden Borre (Genoa)
* Jan Vertonghen (Ajax)

Middenvelders:

* Tom De Mul (Sevilla)
* Marouane Fellaini (Standard)
* Faris Haroun (Genk)
* Vincent Kompany (Hamburg)
* Jonathan Legear (Anderlecht)
* Maarten Martens (AZ)
* Kilian Overmeire (Lokeren)
* Vadis Odidja Ofoe (Hamburg)
* Axel Witsel (Standard)

Aanvallers:

* Stijn De Smet (Cercle Brugge)
* Moussa Dembele (AZ)
* Roland Lamah (Roda/Anderlecht)
* Sanharib Malki (G.Beerschot)
* Kevin Mirallas (Rijsel)
* Giuseppe Rossini (Utrecht/KV Mechelen)
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:57:52 #237
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58664358
ook een goed 11tal. Wist niet dat Lamah ook de belgische nationaliteit had.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:05:31 #238
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58664515
idd biedt wel toekomst voor Belgie
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58664802
ik dacht dat de spelers van Standard niet mee mochten? Dat zou de reden zijn dat defour er niet bij is toch?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:38:09 #240
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58665045
Is er iemand die weet waar ik kan vinden hoelaat ze moeten trainen op Papendal , wil mischien nog wel een keertje gaan kijken als het uitkomt.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:40:15 #241
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58665080
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 12:45 schreef jna het volgende:
Wil Seedorf niet mee?
Daar dacht ik gister ook aan , als Twente zich plaatst voor de vooronde van de CL vallen er weer 2 spelers af waaronder Wielaert.

Dan kan die plek mooi worden ingenomen door Seedorf
pi_58665118
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:22 schreef Tim86 het volgende:
ik dacht dat de spelers van Standard niet mee mochten? Dat zou de reden zijn dat defour er niet bij is toch?
Standard had liever van niet idd.
Defour blijft dus thuis. De twee andere gaan mee (Fellaini en Witsel).

Zalig team btw

[ Bericht 10% gewijzigd door pinow op 14-05-2008 15:42:09 ]
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:44:19 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58665157
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:22 schreef Tim86 het volgende:
Defour vond dat hij het niet kon maken. Heel jaar strijden voor standard, voorronde CL halen en dan die niet spelen...
pi_58668977
Fellaini valt wellicht ook nog af.
pi_58669113
Is Malki een Belg? Wist ik helemaal niet..
pi_58678489
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:28 schreef Radegast het volgende:
Is Malki een Belg? Wist ik helemaal niet..
Hij heeft de belgisch-syrische nationaliteit.

Malki op Wiki.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:35:28 #247
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58678945
En dus misschiem Timmy Simons. Dat maakt ze gelijk tot outsider voor de titel
pi_58679132
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:35 schreef One_conundrum het volgende:
En dus misschiem Timmy Simons. Dat maakt ze gelijk tot outsider voor de titel
ik zou er ook graag Van Buyten bij zien
  donderdag 15 mei 2008 @ 15:32:06 #249
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_58685710
Ze moeten nu wel 442 gaan spelen, want om een dispensatie speler op de bank te zetten is wel heel dom.
pi_58685787
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:40 schreef vitessezuid113 het volgende:

Dan kan die plek mooi worden ingenomen door Seedorf
Foppe heeft hem niet nodig, dan zal er een andere verdediger in aanmerking komen. Lijkt me veel zinvoller.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')