Heb je gelijk in. Dat is precies wat ik zeg. Dat is ons dillema momenteel.quote:Op maandag 21 april 2008 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je wel goede vleugelspelers hebben,
En op dit moment hebben we die niet dus kan je beter met 2 spitsen spelen.
Of msischien is het 4-3-3 systeem niet meer goed genoeg in de fysieke wereld van het topsport.quote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Dat is precies wat ik zeg. Dat is ons dillema momenteel.
We zijn een middelmatig voetballand omdat we niet beschikken over de vleugelspelers.
Dus kom op met de opleiding.
Klopt tijdens zijn veranderd het resultaat is belangrijker als het spel en met 4-4-2 worden de beste resultaten gehaald. En als in het 4-3-3 systeem een vleugelspeler zijn man niet vorbij komt heb je gewoon niks aan het 4-3-3 systeem.quote:Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of msischien is het 4-3-3 systeem niet meer goed genoeg in de fysieke wereld van het topsport.
Net zoals de 2-3-5 systemen op een gegeven moment niet meer gebruikt werden.
Voetbal veranderd en soms moet je meegaan daarin.
We hebben ons als Nederland altijd onderscheiden door ons vleugelspel en aanvallend voetbal.quote:Op maandag 21 april 2008 00:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of msischien is het 4-3-3 systeem niet meer goed genoeg in de fysieke wereld van het topsport.
Net zoals de 2-3-5 systemen op een gegeven moment niet meer gebruikt werden.
Voetbal veranderd en soms moet je meegaan daarin.
Als dat maar geen precedent wordt ... Voor alle duidelijkheid Luc Misson is de man achter oa het "Arrest Bosman" en die erin slaagde in het "Gokchinees-omkopingsschandaal" zowat alle betrokken spelers met kilo's boter op hun hoofd vrijuit te laten gaan ...quote:Standard wil sterkhouders niet afstaan voor Spelen
Landskampioen Standard wil Steven Defour, Marouane Fellaini en Axel Witsel niet afstaan voor de Olympische voetbalploeg. In dezelfde periode worden ook de voorrondes voor de Champions League afgewerkt, en daarvoor willen de Rouches op hun sterkst staan.
Standard is van plan het keihard te spelen en zou zelfs de mensenrechten in China gebruiken om zijn paradepaardjes thuis te kunnen houden, schrijft Het Laatste Nieuws.
De KBVB wil met de sterkt mogelijke ploeg naar Peking, maar dat is niet naar de zin van Standard, dat in augustus de derde voorronde van de Champions League moet spelen. De landskampioen wil daarin op zijn sterkst aantreden en wil zijn A-internationals daarom niet afstaan.
Reglementair heeft Standard geen poot om op te staan (De Fifa-regels stipuleren dat een speler die een selectie voor zijn land weigert, een speelverbod van vijf dagen voor en na de interland in kwestie krijgt) en daarom zou de club volgens sommige bronnen gewetensbezwaar inroepen. Defour en co zouden niet kunnen sporten in een land dat er principes op nahoudt die tegen hun overtuiging ingaan en willen verwijzen naar het niet-naleven van de mensenrechten door China in Tibet.
Volgens de Luikse advociaat Luc Misson valt daar juridisch niets tegen in te brengen.
Ach, het is gewoon belachelijk dat zoveel clubs hun halve selectie missen door de Olympische Spelen terwijl ze net in die fase uiterst belangrijke wedstrijden moeten spelen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 05:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als dat maar geen precedent wordt ... Voor alle duidelijkheid Luc Misson is de man achter oa het "Arrest Bosman" en die erin slaagde in het "Gokchinees-omkopingsschandaal" zowat alle betrokken spelers met kilo's boter op hun hoofd vrijuit te laten gaan ...
In Nederland blijven de spelers die voorronde CL spelen gewoon thuis. De KNVB doet daar niet zo moeilijk over.quote:Op zaterdag 26 april 2008 05:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als dat maar geen precedent wordt ... Voor alle duidelijkheid Luc Misson is de man achter oa het "Arrest Bosman" en die erin slaagde in het "Gokchinees-omkopingsschandaal" zowat alle betrokken spelers met kilo's boter op hun hoofd vrijuit te laten gaan ...
En daarnaast zit je al met De Sutter, Lombaerts, Martens, ... met een aantal spelers die zwaar geblesseerd zijn (geweest) en de OS allicht moeten missen ...quote:Op zondag 27 april 2008 12:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In Nederland blijven de spelers die voorronde CL spelen gewoon thuis. De KNVB doet daar niet zo moeilijk over.
De KBVB wel, maar dat is ook wel begrijpelijk gezien het belang van Defour, Fellaini enzo. Dat waren toch de sterkhouders op het afgelopen EK.
Dacht dat die Kum een Duitser was ?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
De volledige voorlopige selectie:
Doel: Piet Velthuizen (Vitesse), Kenneth Vermeer (Willem II).
Verdediging: Edson Braafheid (FC Twente), Ryan Donk (AZ), Jeroen Drost (NEC), Tom Hiariej (FC Groningen), Calvin Jong-A-Pin (Heerenveen), Milano Koenders (AZ), Christiaan Kum (ADO Den Haag), Dirk Marcellis (PSV), Erik Pieters (FC Utrecht), Rob Wielaert (FC Twente), Gianni Zuiverloon (Heerenveen).
Middenveld: Ismaïl Aissati (PSV), Otman Bakkal (PSV), Wout Brama (FC Twente), Luigi Bruins (Feyenoord), Lorenzo Davids (NEC), Jonathan De Guzman (Feyenoord), Siem De Jong (Ajax), Willem Janssen (Roda JC), Kees Luijckx (AZ), Geert-Arend Roorda (Heerenveen), Robbert Schilder (Heracles Almelo), Ruud Vormer (AZ).
Aanval: Nordin Amrabat (VVV-Venlo), Istvan Bakx (KV Kortrijk), Roy Beerens (Heerenveen), Royston Drenthe (Real Madrid), Marvin Emnes (Sparta Rotterdam), Leroy George (FC Utrecht), Roy Makaay (Feyenoord), Stefan Nijland (FC Groningen), Gerald Sibon (Heerenveen), Evander Sno (Celtic).
Naast roy makaay ook Gerald Sibon, Rob Wielaert en Edson Braafheid als disensatiespelers. Het is nog steeds niet zeker welke dispensatie spelers mee gaan want hij kan ook nog afvallers van het Elftal van basten halen.
Is hij ook maar woont al sinds jonge jaren in nederland. Zou dus wel beide paspoorten hebben en kiest er dus voor om voor nederland te spelenquote:
had toch wel wat beters verwacht qua dispensatie spelers.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:58 schreef Palmboom313 het volgende:
De volledige voorlopige selectie:
Doel: Piet Velthuizen (Vitesse), Kenneth Vermeer (Willem II).
Verdediging: Edson Braafheid (FC Twente), Ryan Donk (AZ), Jeroen Drost (NEC), Tom Hiariej (FC Groningen), Calvin Jong-A-Pin (Heerenveen), Milano Koenders (AZ), Christiaan Kum (ADO Den Haag), Dirk Marcellis (PSV), Erik Pieters (FC Utrecht), Rob Wielaert (FC Twente), Gianni Zuiverloon (Heerenveen).
Middenveld: Ismaïl Aissati (PSV), Otman Bakkal (PSV), Wout Brama (FC Twente), Luigi Bruins (Feyenoord), Lorenzo Davids (NEC), Jonathan De Guzman (Feyenoord), Siem De Jong (Ajax), Willem Janssen (Roda JC), Kees Luijckx (AZ), Geert-Arend Roorda (Heerenveen), Robbert Schilder (Heracles Almelo), Ruud Vormer (AZ).
Aanval: Nordin Amrabat (VVV-Venlo), Istvan Bakx (KV Kortrijk), Roy Beerens (Heerenveen), Royston Drenthe (Real Madrid), Marvin Emnes (Sparta Rotterdam), Leroy George (FC Utrecht), Roy Makaay (Feyenoord), Stefan Nijland (FC Groningen), Gerald Sibon (Heerenveen), Evander Sno (Celtic).
Naast roy makaay ook Gerald Sibon, Rob Wielaert en Edson Braafheid als disensatiespelers. Het is nog steeds niet zeker welke dispensatie spelers mee gaan want hij kan ook nog afvallers van het Elftal van basten halen.
Zijn Pa is duits en zijn Ma Nederlands, ze hebben daar 3 jaar gewoond maar zijn toen terug gegaan omdat zij heimwee hadquote:
Ben je een chick boven de 16 met grote tieten en een leuk koppie? Dan mag jij dat doen hoor.quote:
Ik snap hem hoor, maar ik vind het nogal een overbodige reactie, geef alleen wat informatie.quote:
Benieuwd of hij nog spelers mee neemt die afvallen bij van basten.quote:Tegenover Sportweek reageert de 34-jarige Sibon verheugd op de voorlopige invitatie. "Ik heb al wel eens informeel contact met De Haan gehad. Maar pas op, we zijn er nog niet! Het betreft pas een voorselectie, er moeten nog wat mensen afvallen. Het is wel zo: als ik híer niet had bijgezeten, was ik zeker niet gegaan."
De routinier, dit seizoen één van de pijlers bij Heerenveen, ziet een eventuele deelname aan de Olympische Spelen zeer zeker zitten. “Ik zie dat wel als een hoogtepunt in mijn carrière, ja. Of ik rugnummer 35 wil? Nou, in dit geval neem ik met ieder nummer genoegen. Ik hoop alleen wel dat, als ik word geselecteerd, de club me vrijgeeft. Dat schijnt ook nog te moeten gebeuren."
Voorlopig richt de spits zich echter nog volledig op zijn club. "Maar goed, laten we ons eerst maar eens richten op de dubbele ontmoeting met Heerenveen tegen NAC Breda in het kader van de play-offs."
Er zijn wel competities in Zuid-Amerika tijdens de OS.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:45 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Europese landen kunnen nooit hun beste dispensatie spelers mee sturen omdat die naar het EK moeten waar Argentinie en Brazilie gewoon 3 vedettes mee kunnen sturen omdat er tijdens de olympische spelen geen toernooien zijn in zuid amerika.
Nederlandse club zijn toch verpligt om nederlandse spelers af te staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er zijn wel competities in Zuid-Amerika tijdens de OS.
Bovendien kunnen de Zuid-Amerikaanse landen ook niet zomaar alle vedettes oproepen als dispensatie speler omdat ze nu eenmaal met Europese clubs te maken hebben.
Brazilie wil Kaka meenemen naar Beijing, gaat niet door als het aan Milan ligt.
Argentinie wil Demichelis oproepen, maar Bayern ziet dat niet zitten. En zo zullen er meer voorbeelden zijn..
Daar dacht ik gister ook aanquote:
Standard had liever van niet idd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:22 schreef Tim86 het volgende:
ik dacht dat de spelers van Standard niet mee mochten? Dat zou de reden zijn dat defour er niet bij is toch?
Defour vond dat hij het niet kon maken. Heel jaar strijden voor standard, voorronde CL halen en dan die niet spelen...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:22 schreef Tim86 het volgende:
ik dacht dat de spelers van Standard niet mee mochten? Dat zou de reden zijn dat defour er niet bij is toch?
Hij heeft de belgisch-syrische nationaliteit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:28 schreef Radegast het volgende:
Is Malki een Belg? Wist ik helemaal niet..
ik zou er ook graag Van Buyten bij zienquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:35 schreef One_conundrum het volgende:
En dus misschiem Timmy Simons. Dat maakt ze gelijk tot outsider voor de titel
Foppe heeft hem niet nodig, dan zal er een andere verdediger in aanmerking komen. Lijkt me veel zinvoller.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan kan die plek mooi worden ingenomen door Seedorf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |