Benieuwd of hij nog spelers mee neemt die afvallen bij van basten.quote:Tegenover Sportweek reageert de 34-jarige Sibon verheugd op de voorlopige invitatie. "Ik heb al wel eens informeel contact met De Haan gehad. Maar pas op, we zijn er nog niet! Het betreft pas een voorselectie, er moeten nog wat mensen afvallen. Het is wel zo: als ik híer niet had bijgezeten, was ik zeker niet gegaan."
De routinier, dit seizoen één van de pijlers bij Heerenveen, ziet een eventuele deelname aan de Olympische Spelen zeer zeker zitten. “Ik zie dat wel als een hoogtepunt in mijn carrière, ja. Of ik rugnummer 35 wil? Nou, in dit geval neem ik met ieder nummer genoegen. Ik hoop alleen wel dat, als ik word geselecteerd, de club me vrijgeeft. Dat schijnt ook nog te moeten gebeuren."
Voorlopig richt de spits zich echter nog volledig op zijn club. "Maar goed, laten we ons eerst maar eens richten op de dubbele ontmoeting met Heerenveen tegen NAC Breda in het kader van de play-offs."
Er zijn wel competities in Zuid-Amerika tijdens de OS.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:45 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Europese landen kunnen nooit hun beste dispensatie spelers mee sturen omdat die naar het EK moeten waar Argentinie en Brazilie gewoon 3 vedettes mee kunnen sturen omdat er tijdens de olympische spelen geen toernooien zijn in zuid amerika.
Nederlandse club zijn toch verpligt om nederlandse spelers af te staanquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er zijn wel competities in Zuid-Amerika tijdens de OS.
Bovendien kunnen de Zuid-Amerikaanse landen ook niet zomaar alle vedettes oproepen als dispensatie speler omdat ze nu eenmaal met Europese clubs te maken hebben.
Brazilie wil Kaka meenemen naar Beijing, gaat niet door als het aan Milan ligt.
Argentinie wil Demichelis oproepen, maar Bayern ziet dat niet zitten. En zo zullen er meer voorbeelden zijn..
Daar dacht ik gister ook aanquote:
Standard had liever van niet idd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:22 schreef Tim86 het volgende:
ik dacht dat de spelers van Standard niet mee mochten? Dat zou de reden zijn dat defour er niet bij is toch?
Defour vond dat hij het niet kon maken. Heel jaar strijden voor standard, voorronde CL halen en dan die niet spelen...quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:22 schreef Tim86 het volgende:
ik dacht dat de spelers van Standard niet mee mochten? Dat zou de reden zijn dat defour er niet bij is toch?
Hij heeft de belgisch-syrische nationaliteit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:28 schreef Radegast het volgende:
Is Malki een Belg? Wist ik helemaal niet..
ik zou er ook graag Van Buyten bij zienquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:35 schreef One_conundrum het volgende:
En dus misschiem Timmy Simons. Dat maakt ze gelijk tot outsider voor de titel
Foppe heeft hem niet nodig, dan zal er een andere verdediger in aanmerking komen. Lijkt me veel zinvoller.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dan kan die plek mooi worden ingenomen door Seedorf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |