Mooi verhaal inderdaadquote:Op maandag 18 juni 2007 09:57 schreef -PatrickO- het volgende:
Mooie lens... Schijnt zeer goed te zijn voor portretten... Nadeel is alleen dat ik zo'n lens eigenlijk helemaal niet nodig heb... En toch hoort zo'n lens natuurlijk tot je standaard uitrusting... Laat ik beginnen met een (door de verkoper haast niet serieus te nemen) bod van 50 euro...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik ben hevig aan het twijfelen. Maar zet hem anders ook even in Het grote kleine fotografie koop ruil hoekje![]()
Dat denk ik ook, maar ben opzoek naar een allround lens voor mijn Vakantie in West Amerika, en dan lijkt dat mij de beste optie, gezien ik niet steeds een hele cameratas met objectieven wil meeslepenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:16 schreef PetervdK het volgende:
Denk dat je met een 18-200 erg teleurgesteld gaat raken. Zeker ivm de 50 mm.
10x zoom en goede kwaliteit gaat niet samen.....
Deze lens is nieuw niet meer te koop, hij wordt helemaal niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:34 schreef Stinger666 het volgende:
Je kunt deze lens nieuw voor 79 euro kopen (...)
Ik weet ook dat dit de MKI is, maar optisch zijn zijn de MKI en II identiek. Het is puur het ijzer mount plaatje...
Je kunt ook in Amerika je objectieven kopen natuurlijk... Schijnt nog goedkoper te zijn ook...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef ID-Tweak het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ben opzoek naar een allround lens voor mijn Vakantie in West Amerika, en dan lijkt dat mij de beste optie, gezien ik niet steeds een hele cameratas met objectieven wil meeslepen![]()
Nog tips anders?
Maar TS heeft een EOS350D... Een 28mm wordt daardoor een 45mm. Daarmee kun je niet echt gebouwen fotograferen...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:23 schreef buitenbeentje het volgende:
Dan kan je inderdaad beter iets van een 28-200 nemen. Bijlenzen met een zoombereik als jij zoekt heb je zeker on de onderste range behoorlijke vertekeningen.
Canon L lenzen zijn natuurlijk prachtig... Alleen ook wel schrikbarend duur... Een allround lens als de Tamron 18-200 mag dan misschien bagger zijn, op vakantie is het wel een handige lens natuurlijk, zeker als je niet constant wilt wisselen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef PetervdK het volgende:
De 24-105 f/4 USM L IS is een optie. Of de 28-300 f/3.5-5.6 USM L IS of de 35-350 f/3.5-5.6 USM L. Zijn alle 3 lenzen met een groot bereik en toch zeer goede kwaliteit. Helaas ook aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat.
Heb zelf een Tamron 18-200 gehad, maar die was echt bagger. Erg softe plaatjes en veel vertekening en CA.
Kijk eens hier. Daar kun je een aardig indicatie krijgen van een groot aantal lenzen.
Overheen gelezen... Nu ja, ik heb hem niet echt nodig... Mocht de koop niet doorgaan, dan weet je me te vinden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:59 schreef ID-Tweak het volgende:
Even voor de duidelijkheid, er staat een Bod van 100 ( even naar boven lezen) als aan het eind van de middag nog geen bod is geplaatst, dan gaat hij naar die persoon.
wat mij betreft kun je me even een mailtje sturen:quote:Op maandag 18 juni 2007 23:36 schreef Davis het volgende:
Hierbij de bevestiging van mijn bod: 100 euro. (Had al contact gehad met ID-Tweak, nu is iedereen op de hoogte.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |